Pffooh.. nu je het zegt..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kleine meisjes worden groot.Al gaat zij wel erg hard. Schijnt iets met de genen van papa te maken te hebben.
Wie was jij ook alweer? Heb je een foto?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:49 schreef Netstorm het volgende:
*vraagt zich nog steeds af wie diegene nou was die van mij een foto heeft gemaakt in dat tunneltje..![]()
Ik was diegene met dat korte stekelige haar.. en droeg een zwarte broek met vlammen eropquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:05 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wie was jij ook alweer? Heb je een foto?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:49 schreef Netstorm het volgende:
*vraagt zich nog steeds af wie diegene nou was die van mij een foto heeft gemaakt in dat tunneltje..![]()
Uhm... as far as I know was mijn volledige aanhang tot het einde toe aanwezigquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Beide jongedames waren allebei ietsie te verlegen voor de camera, en belangrijker nog: ze logeren deze week bij elkaar, en dus hadden ze VEEL belangrijker dingen te bespreken dan die stomme fotos.
[..]
Zie je wel? Ik dacht al dat er iemand weg was.
Ah, was jij dat? Met de 100-400 erop. (als je dat nou had gezegd) (maar dat zegt dan waarschijnlijk weer meer over mij)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:19 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik was diegene met dat korte stekelige haar.. en droeg een zwarte broek met vlammen erop
check mn fobo maar
Precies goed!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:11 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ah, was jij dat? Met de 100-400 erop. (als je dat nou had gezegd) (maar dat zegt dan waarschijnlijk weer meer over mij)
Precies! De fotograaf moet ervoor zorgen dat het model zich op haar/zijn gemak voelt. Je moet zien wat je met iemand kan, waar diegene zich prettig bij voelt. Het coachen en de interactie van fotograaf met model is minstens zo belangrijk voor een goeie foto als je hardware.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:35 schreef -Trinity- het volgende:
Interactie tussen verschillende modellen en verschillende fotografen is ook heel verschillend. Vooral als je beginnend model bent, denk ik. Waarschijnlijk word je wat flexibeler als fotograaf en als model zodra je meer ervaring hebt, maar je moet toch wel een beetje een klik hebben om los te kunnen komen. Als dat ontbreekt, of fotograaf en model weten niet echt wat ze van elkaar willen/kunnen verwachten, dan krijg je toch wat onzekerheid en dat is soms terug te zien.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:03 schreef Ernst. het volgende:
[..]
Nou tijdens de shoot kwam je toch geforceerd over. Ik neem aan dat je de meid met de rode krullen bent? Zoals ik t je eerder duidelijk maakte, is dit beslist niet de bedoeling. Ik geloof best dat je in real life een spontane griet bent. Alleen, tijdens de shoot kwam dit niet daadwerkelijk naar voren. Een andere houding..
Tuurlijk kan een foto qua compositie, belichting, kleding, etc. perfect zijn, maar met je kan ik weinig mee als er niet echt emotie in zit. Helaas. M’n ervaring door de jaren heen is dat van de beste foto’s van mensen meestal hun spontaniteit/emotie is. Het is vooral de interactie tussen fotograaf en model die bepalend is...
Een tip: op de foto’s hoor je je jezelf eigenlijk ook teurg te kunnen herkennen. Bij de aanvang heb ik m’n ogen bij iedereen goed de kost gegeven. Zo was je met je vriendinnen onderling gewoon jezelf. Op sommige momenten ontwaarde ik ook een verlegen glimlach..
Je jezelf zijn, op de foto’s zie ik daar nu weinig van terug. Dus ja, dat vind ik wel een minpunt.
Ter info, elk model geeft goedkeuring voordat ik hier wat plaats. Dat en dat alleen is de reden dat ik hier nog niets van haar heb gepost. Ik vind dat ik genoeg moois heb liggen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:05 schreef An24 het volgende:
3: Juist dit model heeft wat het nodig is. Ik heb verschrikkelijk mooie platen van deze mooie krullenbol gezien, die ik hier nog niet ben tegengekomen.
Weet ik, daarom zie ik ze nu nog niet. Maar ik was gewoon beetje boos op het voorgaande, vandaarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ter info, elk model geeft goedkeuring voordat ik hier wat plaats. Dat en dat alleen is de reden dat ik hier nog niets van haar heb gepost. Ik vind dat ik genoeg moois heb liggen.
Ik ben een beetje verliefd op mezelf op foto 4quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:34 schreef didotcicero het volgende:
[DC01]
[ afbeelding ]
[DC02]
[ afbeelding ]
[DC03]
[ afbeelding ]
[DC04]
[ afbeelding ]
[DC05]
[ afbeelding ]
[DC06]
[ afbeelding ]
begrijpelijk, ik ben namelijk altijd al een beetje verliefd geweest op jouquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op mezelf op foto 4.
Foto 4 is best sexy jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op foto 1 zie je trouwens op m'n linkerarm een blauwe plek.. krijg je die weggewerkt denk je?
Verder zijn ze tof geworden!
Is gefixt en fijn dat je ze mooi vindquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op foto 1 zie je trouwens op m'n linkerarm een blauwe plek.. krijg je die weggewerkt denk je?
Verder zijn ze tof geworden!
Mneu maar ik ben ook geen pro. Hoewel ik wel merk dat ik makkelijker omga met fotografen dan toen ik begon (hoewel het zelfs toen opvallend smooth ging, maar dat is dus grotendeels aan de fotograaf te danken), merk ik nog steeds verschil. Bij de een kom ik makkelijker los dan bij de anderquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:02 schreef freud het volgende:
Precies! De fotograaf moet ervoor zorgen dat het model zich op haar/zijn gemak voelt. Je moet zien wat je met iemand kan, waar diegene zich prettig bij voelt. Het coachen en de interactie van fotograaf met model is minstens zo belangrijk voor een goeie foto als je hardware.
Enne trin, na een shootje of 10 mag jij je geen beginner meer noemen
Gedeeltelijk eens, maar ik heb wel een kanttekening, voor iedereen.quote:
Dat klinkt best interessantquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:12 schreef RonaldV het volgende:
Ow, trouwens: met HM-II ben ik bezig om een on-line album te maken van alle fotografen en hun modellen. Fotografen kunnen hun fotos per zip aanleveren op mijn MSN, dan zet ik ze er op. Vanaf zondagavond kun je ze naar HM-II sturen, want dan ben ik op vakantie. Als de eerste fotos er staan zal ik de link bekend maken aan fotografen en modellen. HM-II moet daarna maar aangeven of de bandbreedte op zijn server voldoende is om het daarna ook hier gepost kan worden.
Klopt, ik had ook naar m'n situatie moeten kijken. En daar heb ik onvoldoende mee rekening gehouden. Bij deze m'n verontschuldigingen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een aandachtspuntje voor ons, maar ook voor Ernst zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |