Ja, ik ook. En ik heb zo'n 400 fotos. Waarop opvallend veel een bepaalde niet als model mee gekomen blondine staat.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:16 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
'k zit op ongeveer 5 per uur.
(had ik maar een vak moeten leren)
"t verbaasde me enigzins wel hoe jullie konden blijven lachen voor de camera.. ondanks de hitte en dat het soms best lang duurde..quote:Op maandag 28 juli 2008 22:39 schreef -Trinity- het volgende:
Nog even een huishoudelijke mededeling: Rianne, Marilla en ik willen graag op de hoogte gesteld worden als er nog meer foto's worden geplaatst. Zowel op dit forum als elders...
Lijkt me niet meer dan zelfsprekend.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:39 schreef -Trinity- het volgende:
Nog even een huishoudelijke mededeling: Rianne, Marilla en ik willen graag op de hoogte gesteld worden als er nog meer foto's worden geplaatst. Zowel op dit forum als elders...
Uitslag van de test: mwahquote:Op maandag 28 juli 2008 16:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hier was hij net aan het testen of zijn groothoeklens(volgens mij) ook voor macro gebruikt kan worden
Eensquote:Op maandag 28 juli 2008 23:27 schreef Debsterr het volgende:
Er zijn nog wel weinig foto's gepost zeg.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:47 schreef Netstorm het volgende:
[..]
"t verbaasde me enigzins wel hoe jullie konden blijven lachen voor de camera.. ondanks de hitte en dat het soms best lang duurde..
Neuh, maar Marilla was verbaasd toen ze hoorde dat ze er al op stond bijvoorbeeldquote:
Na enkele seconden gaan je kaken wel trekken en gaat je bovenlip trillen enzoquote:Op maandag 28 juli 2008 22:47 schreef Netstorm het volgende:
"t verbaasde me enigzins wel hoe jullie konden blijven lachen voor de camera.. ondanks de hitte en dat het soms best lang duurde..
* RonaldV mompelt iets over werk dat voor het meisje gaat, en zo...quote:Op maandag 28 juli 2008 23:27 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:27 schreef Debsterr het volgende:
En ook daarom dus. Zoals ik al heb aangegeven, volgens mij niet meer dan logisch.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:39 schreef -Trinity- het volgende:
* HMaster-II mompelt iets over Wacken Open Air 2008 dat voor werk en de dames gaat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* RonaldV mompelt iets over werk dat voor het meisje gaat, en zo...
Toch maar lachgas?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 06:09 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Na enkele seconden gaan je kaken wel trekken en gaat je bovenlip trillen enzo. Da's alleen lastig
.
Alhoewel, of dat voor sommigen ook gold, daarover heb ik m'n twijfels. Want enkele modellen zaten daar tijdens de meet te lanterfanten.quote:
Nou tijdens de shoot kwam je toch geforceerd over. Ik neem aan dat je de meid met de rode krullen bent? Zoals ik t je eerder duidelijk maakte, is dit beslist niet de bedoeling. Ik geloof best dat je in real life een spontane griet bent. Alleen, tijdens de shoot kwam dit niet daadwerkelijk naar voren. Een andere houding.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:30 schreef Thrakener het volgende:
haha ik had van tevoren lachgas ingenomen;) werkt altijd!
Vond het een geslaagde dag!Goede sfeer, prachtig weer en een mooie omgeving!
Voor herhaling vatbaar!
Groetjes, Maril (A.K.A krullenbol)
Same here. Heb de shoots zonet ingeladen. Mên, wat een overkill aan plaatjes.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:13 schreef RonaldV het volgende:
Zo, dat bewerken is best wel, euh...
bewerkelijk!
Beide jongedames waren allebei ietsie te verlegen voor de camera, en belangrijker nog: ze logeren deze week bij elkaar, en dus hadden ze VEEL belangrijker dingen te bespreken dan die stomme fotos.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:00 schreef Ernst. het volgende:
[..]
Alhoewel, of dat voor sommigen ook gold, daarover heb ik m'n twijfels. Want enkele modellen zaten daar tijdens de meet te lanterfanten.
Edit: deze dus:
[ afbeelding ]
Ze hadden zich toch wel een andere dag voorgesteld, denk ik. Toen ik met ze probeerde erop uit te trekken, kreeg ik naderhand het indruk dat ze niet dolgraag op de plaat wilden. Dus het is bij enkele foto's gebleven.
Zie je wel? Ik dacht al dat er iemand weg was.quote:En de model van Fuer Grissa Drauka had ik ook nog even willen vastleggen. Bij de banken was ze al verdwenen..
Nou heb ik met Marilla eigenlijk alleen maar aan het eind van de dag een half uurtje intensief fotos gemaakt, maar ik moet zeggen dat ik je commentaar op haar niet herken. Ik ben even snel door mijn NEFs gelopen, en de Marilla die ik daar zie is ook wel de Marilla die ik gister eergister heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:03 schreef Ernst. het volgende:
[..]
Nou tijdens de shoot kwam je toch geforceerd over. Ik neem aan dat je de meid met de rode krullen bent? Zoals ik t je eerder duidelijk maakte, is dit beslist niet de bedoeling. Ik geloof best dat je in real life een spontane griet bent. Alleen, tijdens de shoot kwam dit niet daadwerkelijk naar voren. Een andere houding..
Tuurlijk kan een foto qua compositie, belichting, kleding, etc. perfect zijn, maar met je kan ik weinig mee als er niet echt emotie in zit. Helaas. M’n ervaring door de jaren heen is dat van de beste foto’s van mensen meestal hun spontaniteit/emotie is. Het is vooral de interactie tussen fotograaf en model die bepalend is...
Een tip: op de foto’s hoor je je jezelf eigenlijk ook teurg te kunnen herkennen. Bij de aanvang heb ik m’n ogen bij iedereen goed de kost gegeven. Zo was je met je vriendinnen onderling gewoon jezelf. Op sommige momenten ontwaarde ik ook een verlegen glimlach..
Je jezelf zijn, op de foto’s zie ik daar nu weinig van terug. Dus ja, dat vind ik wel een minpunt.
Mnah, ik ben toch meestal 'mooier' als ik niet voluit lach, hoe gek dat ook klinkt. Ik heb al snel een oversmile als ik mijn tanden blootlach, waarbij mijn bovenlip opkrult en ik een onderkin krijg (al is het maar een kleintje). Mij is al een keer gezegd dat ik op foto's beter mijn mond dicht kan houden (tijdens het lachen)quote:
Dus toch je dochterquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Beide jongedames waren allebei ietsie te verlegen voor de camera, en belangrijker nog: ze logeren deze week bij elkaar, en dus hadden ze VEEL belangrijker dingen te bespreken dan die stomme fotos.
Hmm, ik ben het hier niet met je eens. Ik kreeg mijn ideeen aardig overgebracht op Marilla en waar er een iets geforceerde blik aanwezig was kon ik door (in mijn ogen) de juiste aanwijzingen te geven krijgen wat ik wilde hebben. Ik heb er achteraf wel spijt van dat ik niet meer tijd met haar heb gewerkt. Maar ik was ook overvallen, door zowel het weer als de modellen. En ik had me misschien moeten voorbereiden.quote:
Kleine meisjes worden groot.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus toch je dochterIk dacht al dat ik haar herkende maar wist het niet zeker. Ze is aardig veranderd sinds de laatste keer dat ik haar zag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |