abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2008 @ 21:19:53 #101
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_60404831
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:16 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

'k zit op ongeveer 5 per uur.

(had ik maar een vak moeten leren)
Ja, ik ook. En ik heb zo'n 400 fotos. Waarop opvallend veel een bepaalde niet als model mee gekomen blondine staat.

Rianne, ik weet dat je meeleest: goed gedaan!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_60406808
Nog even een huishoudelijke mededeling: Rianne, Marilla en ik willen graag op de hoogte gesteld worden als er nog meer foto's worden geplaatst . Zowel op dit forum als elders...
pi_60406978
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:39 schreef -Trinity- het volgende:
Nog even een huishoudelijke mededeling: Rianne, Marilla en ik willen graag op de hoogte gesteld worden als er nog meer foto's worden geplaatst . Zowel op dit forum als elders...
"t verbaasde me enigzins wel hoe jullie konden blijven lachen voor de camera.. ondanks de hitte en dat het soms best lang duurde..
pi_60407202
quote:
Lijkt me niet meer dan zelfsprekend.
  maandag 28 juli 2008 @ 23:18:19 #105
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_60407675
quote:
Op maandag 28 juli 2008 16:59 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Hier was hij net aan het testen of zijn groothoeklens(volgens mij) ook voor macro gebruikt kan worden
Uitslag van de test: mwah
  maandag 28 juli 2008 @ 23:27:36 #106
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_60407880
Er zijn nog wel weinig foto's gepost zeg .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_60408205
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:27 schreef Debsterr het volgende:
Eens
pi_60409060
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:47 schreef Netstorm het volgende:

[..]

"t verbaasde me enigzins wel hoe jullie konden blijven lachen voor de camera.. ondanks de hitte en dat het soms best lang duurde..

haha ik had van tevoren lachgas ingenomen;) werkt altijd!
Vond het een geslaagde dag! Goede sfeer, prachtig weer en een mooie omgeving!
Voor herhaling vatbaar!

Groetjes, Maril (A.K.A krullenbol)
1, 2, 3, Boeit me niet....
pi_60411559
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:56 schreef EchnaDarr het volgende:
Lijkt me niet meer dan zelfsprekend.
Neuh, maar Marilla was verbaasd toen ze hoorde dat ze er al op stond bijvoorbeeld . Is toch lullig om jezelf achteraf ergens terug te vinden zonder dat je toestemming hebt gegeven of wat dan ook.
pi_60411562
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:47 schreef Netstorm het volgende:
Na enkele seconden gaan je kaken wel trekken en gaat je bovenlip trillen enzo . Da's alleen lastig .
  dinsdag 29 juli 2008 @ 08:37:16 #111
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_60412283
quote:
* RonaldV mompelt iets over werk dat voor het meisje gaat, en zo...
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_60412934
quote:
quote:
En ook daarom dus. Zoals ik al heb aangegeven, volgens mij niet meer dan logisch.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:04:38 #113
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_60413676
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:37 schreef RonaldV het volgende:

[..]

* RonaldV mompelt iets over werk dat voor het meisje gaat, en zo...
* HMaster-II mompelt iets over Wacken Open Air 2008 dat voor werk en de dames gaat.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_60414123
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 06:09 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Na enkele seconden gaan je kaken wel trekken en gaat je bovenlip trillen enzo . Da's alleen lastig .
Toch maar lachgas?
pi_60417461
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:42 schreef Ynske het volgende:
zo klinkt als een gesllaagde meet
Alhoewel, of dat voor sommigen ook gold, daarover heb ik m'n twijfels. Want enkele modellen zaten daar tijdens de meet te lanterfanten.

Edit: deze dus:

Ze hadden zich toch wel een andere dag voorgesteld, denk ik. Toen ik met ze probeerde erop uit te trekken, kreeg ik naderhand het indruk dat ze niet dolgraag op de plaat wilden. Dus het is bij enkele foto's gebleven.

En de model van Fuer Grissa Drauka had ik ook nog even willen vastleggen. Bij de banken was ze al verdwenen. .
pi_60417546
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:30 schreef Thrakener het volgende:
haha ik had van tevoren lachgas ingenomen;) werkt altijd!
Vond het een geslaagde dag! Goede sfeer, prachtig weer en een mooie omgeving!
Voor herhaling vatbaar!

Groetjes, Maril (A.K.A krullenbol)
Nou tijdens de shoot kwam je toch geforceerd over. Ik neem aan dat je de meid met de rode krullen bent? Zoals ik t je eerder duidelijk maakte, is dit beslist niet de bedoeling. Ik geloof best dat je in real life een spontane griet bent. Alleen, tijdens de shoot kwam dit niet daadwerkelijk naar voren. Een andere houding. .

Tuurlijk kan een foto qua compositie, belichting, kleding, etc. perfect zijn, maar met je kan ik weinig mee als er niet echt emotie in zit. Helaas. M’n ervaring door de jaren heen is dat van de beste foto’s van mensen meestal hun spontaniteit/emotie is. Het is vooral de interactie tussen fotograaf en model die bepalend is...
Een tip: op de foto’s hoor je je jezelf eigenlijk ook teurg te kunnen herkennen. Bij de aanvang heb ik m’n ogen bij iedereen goed de kost gegeven. Zo was je met je vriendinnen onderling gewoon jezelf. Op sommige momenten ontwaarde ik ook een verlegen glimlach. .

Je jezelf zijn, op de foto’s zie ik daar nu weinig van terug. Dus ja, dat vind ik wel een minpunt.
pi_60417611
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:13 schreef RonaldV het volgende:
Zo, dat bewerken is best wel, euh...

bewerkelijk!
Same here. Heb de shoots zonet ingeladen. Mên, wat een overkill aan plaatjes. .
En vandaag zit ik helaas, of all places, in Joure te Friesland. .

En deze week zal ik Godsgruwelijk druk hebben, er moeten nog veel projecten op werk afgerond zijn. Dus dat zit even niet in. Volgende week hoop ik enigszins vakantie te kunnen houden. Dan zal ik een fijne selectie maken van de vele foto's. .
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:25:53 #118
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_60418074
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:00 schreef Ernst. het volgende:

[..]

Alhoewel, of dat voor sommigen ook gold, daarover heb ik m'n twijfels. Want enkele modellen zaten daar tijdens de meet te lanterfanten.

Edit: deze dus:
[ afbeelding ]

Ze hadden zich toch wel een andere dag voorgesteld, denk ik. Toen ik met ze probeerde erop uit te trekken, kreeg ik naderhand het indruk dat ze niet dolgraag op de plaat wilden. Dus het is bij enkele foto's gebleven.
Beide jongedames waren allebei ietsie te verlegen voor de camera, en belangrijker nog: ze logeren deze week bij elkaar, en dus hadden ze VEEL belangrijker dingen te bespreken dan die stomme fotos.
quote:
En de model van Fuer Grissa Drauka had ik ook nog even willen vastleggen. Bij de banken was ze al verdwenen. .
Zie je wel? Ik dacht al dat er iemand weg was.
- Privacy Matters
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:31:57 #119
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_60418232
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:03 schreef Ernst. het volgende:

[..]

Nou tijdens de shoot kwam je toch geforceerd over. Ik neem aan dat je de meid met de rode krullen bent? Zoals ik t je eerder duidelijk maakte, is dit beslist niet de bedoeling. Ik geloof best dat je in real life een spontane griet bent. Alleen, tijdens de shoot kwam dit niet daadwerkelijk naar voren. Een andere houding. .

Tuurlijk kan een foto qua compositie, belichting, kleding, etc. perfect zijn, maar met je kan ik weinig mee als er niet echt emotie in zit. Helaas. M’n ervaring door de jaren heen is dat van de beste foto’s van mensen meestal hun spontaniteit/emotie is. Het is vooral de interactie tussen fotograaf en model die bepalend is...
Een tip: op de foto’s hoor je je jezelf eigenlijk ook teurg te kunnen herkennen. Bij de aanvang heb ik m’n ogen bij iedereen goed de kost gegeven. Zo was je met je vriendinnen onderling gewoon jezelf. Op sommige momenten ontwaarde ik ook een verlegen glimlach. .

Je jezelf zijn, op de foto’s zie ik daar nu weinig van terug. Dus ja, dat vind ik wel een minpunt.
Nou heb ik met Marilla eigenlijk alleen maar aan het eind van de dag een half uurtje intensief fotos gemaakt, maar ik moet zeggen dat ik je commentaar op haar niet herken. Ik ben even snel door mijn NEFs gelopen, en de Marilla die ik daar zie is ook wel de Marilla die ik gister eergister heb meegemaakt.
- Privacy Matters
pi_60418273
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:27 schreef Netstorm het volgende:
Toch maar lachgas?
Mnah, ik ben toch meestal 'mooier' als ik niet voluit lach, hoe gek dat ook klinkt. Ik heb al snel een oversmile als ik mijn tanden blootlach, waarbij mijn bovenlip opkrult en ik een onderkin krijg (al is het maar een kleintje). Mij is al een keer gezegd dat ik op foto's beter mijn mond dicht kan houden (tijdens het lachen) .
pi_60418326
Interactie tussen verschillende modellen en verschillende fotografen is ook heel verschillend. Vooral als je beginnend model bent, denk ik. Waarschijnlijk word je wat flexibeler als fotograaf en als model zodra je meer ervaring hebt, maar je moet toch wel een beetje een klik hebben om los te kunnen komen. Als dat ontbreekt, of fotograaf en model weten niet echt wat ze van elkaar willen/kunnen verwachten, dan krijg je toch wat onzekerheid en dat is soms terug te zien .
pi_60418361
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:25 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Beide jongedames waren allebei ietsie te verlegen voor de camera, en belangrijker nog: ze logeren deze week bij elkaar, en dus hadden ze VEEL belangrijker dingen te bespreken dan die stomme fotos.
Dus toch je dochter Ik dacht al dat ik haar herkende maar wist het niet zeker. Ze is aardig veranderd sinds de laatste keer dat ik haar zag
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 29 juli 2008 @ 14:06:56 #123
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60419106
ernst kweet niet maar ergens vind ik dat je erg hard oordeelt terwijl het voor de modellen ook gewoon een leuke dag had moeten zijn

kweet dat ik er niet bij was, dus verder geen mening kan vormen, maar weet wel hoe het anders altijd was en dan vind ik dit overkomen alsof t allemaal niet goed is, en dat vind ik jammer
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_60419457
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:03 schreef Ernst. het volgende:
-heel verhaal-
Hmm, ik ben het hier niet met je eens. Ik kreeg mijn ideeen aardig overgebracht op Marilla en waar er een iets geforceerde blik aanwezig was kon ik door (in mijn ogen) de juiste aanwijzingen te geven krijgen wat ik wilde hebben. Ik heb er achteraf wel spijt van dat ik niet meer tijd met haar heb gewerkt. Maar ik was ook overvallen, door zowel het weer als de modellen. En ik had me misschien moeten voorbereiden.

En zoals je zelf zegt, de interactie tussen model en fotograaf is bepalend. Dan heb je het over 2 mensen die allebei unieke karaktereigenschappen hebben en fouten maken. Als dit ervoor zorgt dat er geen 'klik' is tussen beide kun je er misschien maar beter mee ophouden en proberen met een ander wel de klik te bereiken. Dat hoeft niemands 'schuld' te zijn, dit kan van zoveel factoren afhankelijk zijn, ook factoren (bijvoorbeeld omgeving, temperatuur) waar je geen invloed op hebt.

(bovendien is het in mijn ogen niet netjes om dergelijke kritiek zo open en bloot zonder jezelf ook onder het vergrootglas te leggen op een forum neer te zetten. Maar misschien is dat een van mijn minder goede karaktereigenschappen)
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:49:08 #125
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_60419966
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dus toch je dochter Ik dacht al dat ik haar herkende maar wist het niet zeker. Ze is aardig veranderd sinds de laatste keer dat ik haar zag
Kleine meisjes worden groot. Al gaat zij wel erg hard. Schijnt iets met de genen van papa te maken te hebben.
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')