We lopen rond bij de vijver achter het restaurant.quote:Op zondag 27 juli 2008 09:22 schreef Ernst. het volgende:
Ai, heb me verslapen, en nu voel ik me ook niet zo lekker. Volgens m'n Tomtom geval moet ik wel 2 uur karren om aan te komen.
Hey, wachten jullie bij de restaurant nog tot 12 uur. Dan moet ik er wél zijn.
laat maarquote:Op zondag 27 juli 2008 11:00 schreef Erasmo het volgende:
Note: Volgende keer ook afspreken aan welke kant van het station ik bij iemand kan opstappen
Haha, Eindhoven lijkt mij ook wel wat jaquote:Op zondag 27 juli 2008 22:02 schreef Cyclonist het volgende:
Hè dat lees ik nu weer he.. wanneer is de volgende, was voor herhaling vatbaar begrijp ik?
Iets in de buurt van afdeling eindhoven ofzo lijkt me wel wat..
Zo. Fris gedoucht. Dat maakt weer mens van jequote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef DigiPire het volgende:
En ook weer thuis. Zeeeer geslaagde dag!![]()
Eerst douchen, want door het fantastische weer ruik ik nou niet bepaald fris meer.
Die is gaaf geworden!quote:
Je zit toch niet al de hele avond te F5en, he?quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je zit toch niet al de hele avond te F5en, he?
Bedankt, ook namens de andere tweequote:Op maandag 28 juli 2008 00:00 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb een leuke dag gehad, niet in de laatste plaats door de modellen.
Was dit een voorbeeld van:quote:Op maandag 28 juli 2008 14:09 schreef Erasmo het volgende:
Gevaarlijke modellen hoor, hier eentje vlak voor hij mijn camera aanviel:
[ afbeelding ]
Da's expressquote:Op maandag 28 juli 2008 15:10 schreef Ynske het volgende:
hij heeft een beetje een rare groenzweem bij mij marjo
ow okquote:
Heeee....die ken ikquote:
Hier was hij net aan het testen of zijn groothoeklens(volgens mij) ook voor macro gebruikt kan wordenquote:Op maandag 28 juli 2008 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heeee....die ken ikDas zo'n beroemde concertpaparazzi toch?
Volgende week zondag hèquote:Op maandag 28 juli 2008 18:57 schreef freud het volgende:
Rianne
Anne
Marillie
Is het al zondag
*einde lurkpost*
'k zit op ongeveer 5 per uur.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:13 schreef RonaldV het volgende:
Zo, dat bewerken is best wel, euh...
bewerkelijk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |