http://www.limafood.com/NL/GojiMuesli_produkt.htmquote:Op maandag 28 juli 2008 18:25 schreef Fruity het volgende:
[..]
Wat is er anders aan gojimuesli dan aan gewone?
Ben nu bezig met een interval schema. Net 5-4-3-5-4gelopen met 2-1 min pauze tussendoor.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe lang ren je dan achter elkaar? Want ik begin ook pas te zweten na een kwartier, maar dan gaat het gestaag door: heerlijk!
Vind je het wel lekker? Oh ik zie het antwoord hierboven al staan.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://www.limafood.com/NL/GojiMuesli_produkt.htm
Gewoon van AH:quote:
Ik heb natuurlijk gewoon echt gehakt gebruikt en geen vegagehakt (hoewel dat uit lijnoogpunt misschien wel beter zou zijn geweest). Ik weet ook niet of dit moussaka is 'zoals het hoort' want ik ben niet thuis in de Griekse keuken, maar lekker was het wel.quote:Ingrediënten
* 2 uien
* 2 teentjes knoflook
* 1 eetlepel olijfolie
* 1 schaaltje mildgekruid gehakt uit zuivel (240 g)
* 2 blikjes tomatenpuree (a 140 ml)
* 1 theelepel kaneelpoeder
* 2 aubergines
* 150 g geraspte kaas (lichtgerijpt) 30+
* 1 Frans stokbrood (voorgebakken)
Materialen
* ovenschaal inhoud ca. 2 liter, ingevet
Bereiden
Oven op 200 °C voorverwarmen. Uien en knoflook pellen en snipperen. In koekenpan met antiaanbaklaag in 1 el olie Valess rulbakken. Ui en knoflook 1 min. meebakken. Tomatenpuree toevoegen en 1 min. meebakken. Kaneel, zout, peper en 100 ml water toevoegen en saus 5 min. verwarmen. Aubergines schoonmaken en in plakken snijden. Aubergineplakken 1 min. in kokend water met zout koken. Afgieten en laten uitlekken. In ovenschaal helft van aubergine leggen. Afdekken met gehaktmengsel en rest van aubergine. Met kaas bestrooien en in midden van oven in 30 min. gaarbakken. Laatste 10 min. brood in oven mee afbakken. Moussaka met stokbrood serveren.
Nog noooooit van gehoord. het lijkt wel rattengif als ik op afbeeldingen Google. Waar haal je dat en is het lekker?quote:
Er zat al kaas op en dan óók nog aardappels?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
geen aardappels in de moussaka? Dat is nou juist het tofst, al die verschillende laagjes
Nou ja, ze zitten in de muesli die ik koop. Ik weet niet of je ze ook los kunt kopen.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:41 schreef Fruity het volgende:
[..]
Nog noooooit van gehoord. het lijkt wel rattengif als ik op afbeeldingen Google. Waar haal je dat en is het lekker?
quote:Op zondag 27 juli 2008 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zie niet in waarom je aardbeien zou moeten weerstaanIn het geval van aardbeien: altijd opeten. De vreugde is groter dan het calorieëntal
Lekker op het balkon met de mister naar het onweer in de verte gekeken, hoe burgerlijk zijn wijMaar het was vandaag te warm om te pilatessen, nota bene
Morgen weer zwemmen!
Dat is helaas altijd zo bij de natuurwinkelquote:Op maandag 28 juli 2008 19:43 schreef Isegrim het volgende:
Hij is erg lekker.Heel licht, maar toch vullend genoeg. Wel duur (4 euro voor 300 gram).
ik heb op vakantie ook over SHE gedroomdquote:Op maandag 28 juli 2008 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had gedroomd dat SHE mij echt haatte of zo
of ik las het ergens in een topic
huuuuh ik kan de realiteit en dromen de laatste tijd echt niet meer uit elkaar houden
Ja!quote:
Ik droomde ook dat m'n vriendje in z'n slaap bovenop me ging ligen, half wakker werd en begon te zoenen. in m'n mond braakte en ik kreeg hem niet van me af en het voelde echt vet realistisch. Ik weet nog steeds niet of het echt was en ik was het ook niet van plan te vragen.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb op vakantie ook over SHE gedroomd
ze had mij gevangen genomen, en mn moeder ook, en ze ging ons onthoofden.
En ineens was Miss Hobje er ook bijen ik ben ontsnapt, uiteindelijk, maar mn moeder niet
![]()
en toen ging ik mn huis binnen, en toen was de plek des onheils ineens aan de overkant, en zag ik Hobsel, SHE en mn moeder heel evil naar mij lachen..
ik werd echt heel naar wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |