Elke zelfrespecterende Groninger student weet dat je je kebap bij TopKapi moet halenquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:44 schreef Igen het volgende:
zelfmedelijden
OZAN! en is het niet kebaB?quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:46 schreef starla het volgende:
[..]
Elke zelfrespecterende Groninger student weet dat je je kebap bij TopKapi moet halen
Misschien ben ik wel geen student?quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:46 schreef starla het volgende:
[..]
Elke zelfrespecterende Groninger student weet dat je je kebap bij TopKapi moet halen
Ben je nu wel of niet een student?quote:
Van hun website:quote:
Zie OP, klachten nummer 1 en 5.quote:4. Dürüm ¤ 4,90
Oosters brood met kippenvlees, tomaat, sla en ui
Geloof ik graag.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Hier in Rotterdam is er zoveel concurentie dat je het bijna gratis krijgtEn het smaakt nog goed ook.
HOMO ALERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dan heb jij het ook over Kobayashi, wat dat kleine mormel weggestouwd krijgt in dat lichaam van hem is ongelofelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HOMO ALERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'n sig is pas een caloriën overkill![]()
Komt dat vieze bedelwijf daar ook nog? Zogenaamd geld inzamelen voor zielige katjes enzo.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:12 schreef Sport_Life het volgende:
Ga dan ook naar de Febo op de grote markt!! Werkt die ene kerel die voor 10 man gelijk werkt daar nog steeds trouwens?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan heb jij het ook over Kobayashi, wat dat kleine mormel weggestouwd krijgt in dat lichaam van hem is ongelofelijk.
Ik weet niet, ben er al 1,5 jaar weg. Maar zal d'r best wel een keertje gezien en aangesproken hebben met mn dronken kopquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:14 schreef starla het volgende:
[..]
Komt dat vieze bedelwijf daar ook nog? Zogenaamd geld inzamelen voor zielige katjes enzo.
Ik heb een keer met haar gepraat en ze bleek in opleiding te zijn voor neurochirurge toen
ze psychotisch werd
Dat kende ik niet totdat ik een keer een verkeerde bestelling thuis kreeg bezorgd wat ik eigenlijk helemaal niet erg vond dusquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:03 schreef starla het volgende:
Hogyha nem vagy diák, akkor városi vagy. A városiak pedig patkányok. És tudomásom szerint patkányok nem nyithatnak új topikot.
Precies, daar heb ik het in de OP over ja. Slecht is die hè.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:39 schreef Schuttingbeer het volgende:
Hasret aan de westerhaven! niet die ander
Úgy érted 'olvass'?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:56 schreef Igen het volgende:
[..]
De nem minden varosi. A bizonyíték olvassz.
Lasagnaquote:
Marcatorplein heeft ook goede tentjes.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:48 schreef Biels het volgende:
De beste kebab haal je toch nog gewoon op het plein voor de HvA bij Amsterdam Amstel. Daar rij ik echt gewoon voor om.
Ja, maar als ik weer te lui ben om naar college te fietsen ben ik met de metro vanaf Weesperplein snel op Amstelquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:50 schreef Adidah het volgende:
[..]
Marcatorplein heeft ook goede tentjes.
Vorig jaar kwam ik haar nog tegen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:24 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik weet niet, ben er al 1,5 jaar weg. Maar zal d'r best wel een keertje gezien en aangesproken hebben met mn dronken kop![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:10 schreef Babbatuur het volgende:
Wat ben je voor een kankermongool, bah, ik word doodziek van dit slag mensen dat zich te groot voelt voor Hasret. Hasret is de creme de la creme op het gebied van Kebab enzeux. Dinsdag menu met Lavas Durum ftw.
Wat ben jij een cultuurbarbaar, mijn verbazing en boosheid is in geen woord uit te drukken, misbaksel dat je er rondloopt
Sfeer!?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:11 schreef Babbatuur het volgende:
en je moet het daar op eten mafkees, je krijgt dan bovenop een flinke portie (gratis!) saus ook een portie ongekende sfeer.
Ja dat vind ik gezellig ja!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Sfeer!?
D'r was niks te doen, behalve dat een van de medewerkers bezoek kreeg van een of andere vrouw die kwam vertellen dat ze gezeik had met de politie. Gezellig.
Zal wel Hongaars zijn ofzo..quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:03 schreef starla het volgende:
Hogyha nem vagy diák, akkor városi vagy. A városiak pedig patkányok. És tudomásom szerint patkányok nem nyithatnak új topikot.
Donerixquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Geloof ik graag.
In Deventer hebben ze ook lekkere kebap, bij die zaak op de Brink. Niet duur, wel lekker, en met een leuk terras.
Idd, je hebt toch ook de Ankara market om de hoekquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |