Inderdaad. Ik snap best dat ze het product willen beschermen, maar of dit nou de juiste manier is...quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:11 schreef Bleekmiddel het volgende:
vreemd eigenlijk dat het zo verpakt is. alsof het zo verpakt moet worden voor de hygiëne ofzo
Hij zal wel op zn donder hebben gehadquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Geen seal of approval? Of was jij dat niet.
Die rand was er nou niet bepaaldquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:00 schreef thedude0 het volgende:
gewoon de rand afknippen, 5 seconden heb je zo'n verpakking open
Lees fobo.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:00 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Hij zal wel op zn donder hebben gehad
Schrijf er een boek over. Er zullen vast veel mensen zijn die het lezen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:38 schreef Karina het volgende:
En dat cursieve is reteirritant.
Jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:12 schreef RWest het volgende:
Clamshell = Blister-verpakking?
(Ze heten denk ik zo omdat de blaren op je klauwen staan nadat je de verpakking eindelijk hebt opengekregen)
quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Er zijn blijkbaar ook speciale tools ontwikkeld om die dingen open te krijgen, zo erg zijn ze![]()
Geforceerd -1quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:23 schreef right_turn het volgende:
Volgende keer als je zo'n verpakking wilt openen moet je er gewoon een paar schuine letters tussenduwen en vervolgens die letters weer overeind zetten. Dan is die verpakking zo open
Dat is volgens mij gedaan, omdat er zoveel producten uit verpakkingen werden gestolen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:07 schreef elfzesendertig het volgende:
Daar ben ik mee bezig, maar je komt er haast niet tussen. De bovenkant en de onderkant zitten ook daadwerkelijk helemaal aan elkaar vastgesmolten of zo
dan koop je toch een stanleymes ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:52 schreef El_Rolando het volgende:
En dan koop je een schaar om het open te knippen, zit die schaar ook in zo'n verpakking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |