Wees er maar trots op Abraham.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:22 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ach man, ik zat al te internetten en te forumbaggeren voordat jij uit die bontkraag die je de flamoes van je moeder noemt geworpen werd.
Ohnoez. Een 9k6lollerepicbbsfrontd00rnerd!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:22 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ach man, ik zat al te internetten en te forumbaggeren voordat jij uit die bontkraag die je de flamoes van je moeder noemt geworpen werd.
Dat je het maar weet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ohnoez. Een 9k6lollerepicbbsfrontd00rnerd!.
Je bewering betwijfel ik trouwens.quote:
Met alle plezierquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Met een topic met een klacht. Okay, het ging niet over mijn geile buurmeisje. Ook niet over smurfen die mij 's nachts wakker houden. En al helemaal niet over groene gekken die bomen knuffelen.
Het ging over een taalkwestie die mij enorm irriteert. Waar ik me aan erger, zeg maar.
Hang me op! Aan de hoogste boom!
Open er een topic over!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:28 schreef Pool het volgende:
Ik wilde bijna ook posten dat Jarno loopt te zeiken, totdat ik zag dat die boswachter steeds een 'y' typt, in plaats van een 'ij', dat hij MSN-smileys gebruikt :p en dat hij tot overmaat van ramp zijn posts nauwelijks voorziet van PI's.
Daar irriteer erger ik me aan.
Knul, ik heb nog Frontdoor en Remote Access gedraaid thuis. Don't start.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:29 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ook voor Fok! bestonden er fora hoor.En hee, gezellig en exclusief dat ze vroegâh nog waren!
Hey, hij begon.quote:
BB'squote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:29 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ook voor Fok! bestonden er fora hoor.En hee, gezellig en exclusief dat ze vroegâh nog waren!
Your schwartz is as big as mine...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
Ah, e-penissen in de aanslag.
Oh, mag ik je e-Penis® aanraken?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Knul, ik heb nog Frontdoor en Remote Access gedraaid thuis. Don't start.
Nee. Homo.quote:
Pumaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Knul, ik heb nog Frontdoor en Remote Access gedraaid thuis. Don't start.
Mwoch. Zolang ze niet voor m'n neus gaan staan bekken ofzo.quote:
Hahahah HAHAH HAHAHAHA !!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:42 schreef RickoKun het volgende:
Mensen moeten niet klagen anders ga ik ze in elkaar slaan! Nee ik ben niet de FOK! knokploeg maar ik ben de FOK! elite commando gangstah bazen groep!
Eigenlijk ben ik het brein achter de revolutie en ook zijn Danny, Yvonne en Remlof klonen van mij!
[ afbeelding ]
Ja dat zeggen we... het 'hullie begonnen' argument, wat je zelf 2 posts laterquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nogmaals, als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, moet je eerst zelf eens kappen met je geklooi. Niet omdat hij het ook doet/deed zelf ook maar beginnen dat is gewoon kinderachtig. De andere mods gaan ook niet op je in als je zo loopt te klooien.![]()
[..]
noemdequote:
Dat het niet meer gebruikt wordt doet niets af aan het feit dat 'sterft' gebiedende wijs is, stupide stuk vreten.quote:Ja, in 1930.We leven nu in 2008, FYI
Zo, en nu ga ik deze kleuterklas verlaten.![]()
Het schoolplein niveau sloeg op Jarno's gehele houding in KLB.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja dat zeggen we... het 'hullie begonnen' argument, wat je zelf 2
Wat ik dus bedoel is dat "sterf" net zo goed gebiedende wijs is. Net als "Kom mee".quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat het niet meer gebruikt wordt doet niets af aan het feit dat 'sterft' gebiedende wijs is, stupide stuk vreten.
De enige die momenteel lopen te baggeren zijn Jarno en z'n holmaatjes hoor. Dat is de enige reden dat het nu nog kutter is dan dat het al was en als ik dan vervolgens een opmerking over een ban maak dan mag dat niet van jou.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb niet lopen klagen over de bagger in KLB. Wel over een baggerende kutuser die dankzij zijn baggerende kutuservriendjes mod moest worden van KLB. En uiteraard had ik het bij het rechte eind, want de kutuser in kwestie verkracht KLB nu al. Het was kut, het is nu nog kutter.
Nah, nog niet bruin genoeg, de zon was net nog niet optimaal. Ik ga zo nog wel even in de zon zitten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:52 schreef Jarno het volgende:
BobbyB, je arm is nu wel bruin genoeg.
Hij bedoelt natuurlijk dat jij je arm uit iemands reet mag halenquote:Nah, nog niet bruin genoeg, de zon was net nog niet optimaal. Ik ga zo nog wel even in de zon zitten. Maar bedankt dat je met me meedenkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |