abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60335452
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het was jouw argument ow helderste sterretje aan het firmament.
Misschien moet je die zonnebril eens afzetten en eens beter lezen.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hij zegt toch geen 'sterft' (gebiedende wijs)
Leer Nederlands.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:24 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ga je nou net als die bosrukker en zijn kloontjes dreigen en zagen om bans? Je weet toch hoe succesvol je blauwe vriend daar in was?
Nee, er zijn mensen die voor veel minder al een ban krijgen voor baggeren, het beledigen van users en doodsverwensingen. Jarno loopt sinds zondag al te zieken in KLB om boswachter een lesje te leren. Dat je dat een dag doet, daar kan ik mee leven, maar als je een week alleen maar loopt te klooien heb je weinig anders nuttigs te doen en had ieder ander al lang een ban gekregen.

En als ik me niet vergis, ShaoliN, waren jij en Jarno die het hardst liepen te kankeren over de bagger in KLB en nu is het ineens niet erg meer, nu een holmaat van je het doet?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60335465
Samenvatting?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_60335480
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:33 schreef Jarno het volgende:
Samenvatting?
Dat je een kutuser bent.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60335487
Oh, sorry, misschien wekte ik de indruk me te interesseren voor je mening.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_60335504
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:35 schreef Jarno het volgende:
Oh, sorry, misschien wekte ik de indruk me te interesseren voor je mening.
Waarom vraag je dan om een samenvatting En het is niet mijn mening, het is gewoon een feit.
pi_60335514
Ik dacht trouwens dat userbash topics tegenwoordig op slot gingen?

Ach, het zal de inwerkperiode wel zijn he. Je kunt van iemand die vantevoren al weken zag aankomen dat hij mod zou gaan worden én een enorm grote muil had dat hij het allemaal zo goed zou gaan doen, niet verwachten dat hij zoiets simpels als de meest simpele bagger zou herkenenn he.

Oh wacht. .
pi_60335560
Met je kruistocht sta je zelfs bovenaan de stats.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_60335568
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met je kruistocht sta je zelfs bovenaan de stats.
.

Net zolang totdat dat baggerkonijn weg is, net zo lang.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 juli 2008 @ 09:40:37 #84
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60335569
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:32 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Misschien moet je die zonnebril eens afzetten en eens beter lezen.
Ik zou het zelf eens doen:
quote:
Waarom zou hij op een normale manier users te woord staan die alleen maar lopen te klooien en te baggeren? Als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, zou ik eerst maar eens beginnen door zelf eens normaal te doen
"Hullie begonnen"
quote:
Leer Nederlands.
Wederom lijkt het me verstandig als je het zelf doet. Gebiedende wijs is stam +t
pi_60335662
Ah, het vrijdagtopic.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_60335718
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
"Hullie begonnen"
Nogmaals, als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, moet je eerst zelf eens kappen met je geklooi. Niet omdat hij het ook doet/deed zelf ook maar beginnen dat is gewoon kinderachtig. De andere mods gaan ook niet op je in als je zo loopt te klooien.
quote:
Wederom lijkt het me verstandig als je het zelf doet. Gebiedende wijs is stam +t
Ja, in 1930. We leven nu in 2008, FYI

Zo, en nu ga ik deze kleuterklas verlaten.
pi_60335737
BobbyB, je arm is nu wel bruin genoeg.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 09:53:56 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60335772
Ojee, mijn naam in de OP.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60335784
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ojee, mijn naam in de OP.
JIJ BEGON!!!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 09:59:01 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60335870
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:54 schreef Pheno het volgende:
JIJ BEGON!!!
Ja. Met een topic met een klacht. Okay, het ging niet over mijn geile buurmeisje. Ook niet over smurfen die mij 's nachts wakker houden. En al helemaal niet over groene gekken die bomen knuffelen.
Het ging over een taalkwestie die mij enorm irriteert. Waar ik me aan erger, zeg maar.

Hang me op! Aan de hoogste boom!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60335923
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. Met een topic met een klacht. Okay, het ging niet over mijn geile buurmeisje. Ook niet over smurfen die mij 's nachts wakker houden. En al helemaal niet over groene gekken die bomen knuffelen.
Het ging over een taalkwestie die mij enorm irriteert. Waar ik me aan erger, zeg maar.

Hang me op! Aan de hoogste boom!
Dat is veel te serieus voor lollerboswachter!
Hij gaat de boom voor je uitzoeken, hij kent het smurfenbos op zijn duimpje!

Edit: Even opgezocht. Damn hoe een slechte sluitreden. Er zou toch eens een terechte klacht in KLB komen.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:05:23 #92
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_60335971
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:32 schreef BobbyB het volgende:

En als ik me niet vergis, ShaoliN, waren jij en Jarno die het hardst liepen te kankeren over de bagger in KLB en nu is het ineens niet erg meer, nu een holmaat van je het doet?
Ik heb niet lopen klagen over de bagger in KLB. Wel over een baggerende kutuser die dankzij zijn baggerende kutuservriendjes mod moest worden van KLB. En uiteraard had ik het bij het rechte eind, want de kutuser in kwestie verkracht KLB nu al. Het was kut, het is nu nog kutter.
pi_60335978
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:05 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik heb niet lopen klagen over de bagger in KLB. Wel over een baggerende kutuser die dankzij zijn baggerende kutuservriendjes mod moest worden van KLB. En uiteraard had ik het bij het rechte eind, want de kutuser in kwestie verkracht KLB nu al. Het was kut, het is nu nog kutter.
Toe, Shao. Geef hem een kans! .
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:10:25 #94
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_60336055
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:06 schreef Jarno het volgende:

[..]

Toe, Shao. Geef hem een kans! .
Maar ik vind de situatie ergelijk irritant!
pi_60336208
Tering, wat ben ik er de laatste paar dagen maar vaak aan herinnerd dat ik een ongelooflijke kuthekel heb aan 'oldbies' die menen overal de wet uit te kunnen maken omdat ze een een hoger post-aantal hebben en net een paar maandjes eerder dan jezelf al geregistreerd waren.
pi_60336222
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:18 schreef Tuvai.net het volgende:
Tering, wat ben ik er de laatste paar dagen maar vaak aan herinnerd dat ik een ongelooflijke kuthekel heb aan 'oldbies' die menen overal de wet uit te kunnen maken omdat ze een een hoger post-aantal hebben en net een paar maandjes eerder dan jezelf al geregistreerd waren.
Je hebt maar gewoon te luisteren, kutn00b. .
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:20:13 #97
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60336241
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:18 schreef Litpho het volgende:
Om te beginnen omdat modjes, inwerkperiode of niet, niet kunnen bannen. Meestal is dat ook een uitstekend idee .
Idd meestal is het een goede idee zeker met de huidige nieuwe KLB mods
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:20:27 #98
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_60336249
Klacht,

Waarom sta ik niet in het lijstje .
I'm getting too old for this....
pi_60336256
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:20 schreef Havoc het volgende:
Klacht,

Waarom sta ik niet in het lijstje .
Terechte klacht.
pi_60336289
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:18 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je hebt maar gewoon te luisteren, kutn00b. .
Ach man, ik zat al te internetten en te forumbaggeren voordat jij uit die bontkraag die je de flamoes van je moeder noemt geworpen werd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')