Je bent wel goedkoop als je bukt voor 5 euroquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:39 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Zeker, vooral als je collega's hebt die 5 euro briefjes op de grond gooien en je ff je hernia vergeet
*wacht op BubbaB kloon....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Je bent wel goedkoop als je bukt voor 5 euroPas op dat bobby er geen misbruik van maakt.
Elke 5 euro is er euhm.. 5?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Je bent wel goedkoop als je bukt voor 5 euroPas op dat bobby er geen misbruik van maakt.
Neh, dit soort schorem doet het met bimbos op scooters. Goeie kans dat 'ie zich kapot rijdt dit weekend.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:33 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Neee, je bedoelt dat hij eindelijk met zn kleine zusje mee mag. Zonder haar mag ie niet eens naar binnen
quote:
Ah Krea, hoe verder het topic, hoe schoner het volk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:54 schreef Kreator het volgende:
Goed topic.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Neh, dit soort schorem doet het met bimbos op scooters. Goeie kans dat 'ie zich kapot rijdt dit weekend.
Sorry, ik had heel even een leven.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:59 schreef Xenomaniac het volgende:
Ah Krea, hoe verder het topic, hoe schoner het volk.
Onkruid vergaat niet, jewaids!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Neh, dit soort schorem doet het met bimbos op scooters. Goeie kans dat 'ie zich kapot rijdt dit weekend.
Jawel hoor. Is gewoon een kwestie van de wortels ook uit trekken. Aangezien jij geen wortels hebt, is dat een makkie.quote:
Er zouden geen foto's van de_boswachter komen was de afspraakquote:
Maar echt lekker dood zit er dus niet in. Jammer.quote:
Dat zei ik ook, je doet me btw wel aan iemand denken met deze foto:quote:
hubba hubba hubbaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, je doet me btw wel aan iemand denken met deze foto:
[ afbeelding ]
dat zijn dan een van de weinigen die door hebben dat mods dommer zijn dan een tuinhekjequote:Op donderdag 24 juli 2008 19:37 schreef postmortum het volgende:
We heben nu 5 mods , waar ik op zich best tevreden mee ben , alleen zit een stelletje username ( o.a. Jarno, Kreator , copycat) die voorheen niet in klb de boel te verzieken door allerlei kuttopics te openen , ze kunnen het blijkbaar niet aan dat ze voorbij zijn gestreefd in de democratie die KLB heeft voortgebracht![]()
Ik klaag ook weleens over mods (lees Janetje) , maar ik doe dat nog wel altijd met respect voor het harde werk dat zij verrichten en open dus niet 200 topics om ze te pesten
Als ze het zoveel beter kunnen waarom kwamen ze dan eerst nooit hier en hebben ze niet gesolliciteerd als KLB mod ?![]()
Grtz Postmortum
en dan stijgen ze nog boven de gemiddelde KLB user uitquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:34 schreef MLF het volgende:
[..]
dat zijn dan een van de weinigen die door hebben dat mods dommer zijn dan een tuinhekje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |