Nee gek, foto's van dat kotsende wijf natuurlijk!quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:07 schreef Dentiwan het volgende:
uhm foto van je hamburger dan maar
Dat kan juist wel, en je kan de hele dag naar lekkere touristen kijkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:09 schreef koemleit het volgende:
dat lijkt me ver-schrik-ke-lijk werk.
serieus ik zou me kapot vervelen en je kunt niet ouwehoeren en zulks.
maar goed ieder z'n ding.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:05 schreef Scherpkoekje het volgende:
En je bent haar niet gevolgd naar de wc? idioot!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:50 schreef RickoKun het volgende:
ik ben veuls te zat om dit te lzen, tvp
Mijn dag is weer geredquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:02 schreef De_Ananas het volgende:
Zoals bijna elke ochtend tegenwoordig sta ik op met het idee om te gaan werken! Ik werk bij een heel stoer museum in Amsterdam, chille baan. Ik kom daar aan, kleed me om en wacht op de briefing. Wordt niks leuks vertelt dus ik ga me maar ff concentreren op m'n werk! ...
...Mijn oog valt op een vrouwke van rond de 1.65, blond haar, blauw topje aan en een kort rokje. Mooie blonde vlecht, het zou zo een Heidi kunnen zijn. Ik dacht dus ook dat het een Duitse was
...
..., ik was zo blij als Takeru Kobayashi met 60 hotdogs..
Mocht niet van m'n werkplek afquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:26 schreef jordeeeh het volgende:
Whehe als dit serieus is lijkt het me echt ranzig
Maar, je had haar ook even een glaasje water een een kauwgompje aan kunnen bieden
Gewoon doen alsof je naar de wc gaat en rustig met haar meelopenquote:
Moet ik m'n pik in de bakkes douwen van een vrouwke dat net gespauwd heeft?quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je naar de wc gaat en rustig met haar meelopen
Nee, de restjes tussen haar tanden vandaan likkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet ik m'n pik in de bakkes douwen van een vrouwke dat net gespauwd heeft?!
Die schilderijen zijn maar tientallen miljoenen waard, waarom zou je ze beveiligen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:21 schreef Gluckskafer het volgende:
Beveiligen in een museum?
Mijn beeld van held Ananas is in duigen gevallen.
Ach, ze lopen er anders vaak zat gewoon door de voordeur mee wegquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die schilderijen zijn maar tientallen miljoenen waard, waarom zou je ze beveiligen?
Jij houdt in je apepakkie zoeen groepje Joegoslaven met machinegeweren tegen als als ze zo de nachtwacht en mona lisa willen meenemen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die schilderijen zijn maar tientallen miljoenen waard, waarom zou je ze beveiligen?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:26 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Jij houdt in je apepakkie zoeen groepje Joegoslaven met machinegeweren tegen als als ze zo de nachtwacht en mona lisa willen meenemen?
Die heb ik gezien op de damquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:02 schreef De_Ananas het volgende:
Toen ik na een half uur van zaal moest wisselen, omdat het anders saai wordt, verloor ik haar uit het oog. Ik zag nog wel wat ander lekker spul rondlopen zoals een Russische van een jaar of 20, blond haar, een roze strakke glimbroek, een echt korset met bh die uitsteekt, maar d'r liep wel een kerel van 50 langs
Ik wil ook een rijke Rus zijn
. Maar niks kon tippen aan het lekkere Heidi vrouwke
![]()
Hij heeft haar ook weer gezien hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die heb ik gezien op de damen ze stond daarna bij madame tussauds in de rij
Misschien dat ze daarom zei dat De Joodse Bruid haar favoriete schilderij isquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:58 schreef Nikmans het volgende:
Ze wilde gewoon dat je meeging naar de wcEn wat betreft dat draadje slijm, dat was gewoon voorwerk
Ze was zichzelf alvast aan het smeren
Maar hij werkt ten minste wel, of iets wat daarvoor doorgaat.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:12 schreef TilburgCasual het volgende:
de_ananas is kansloos dat blijkt wel weer
Het was best een..opzienbarend meisje, laat ik het zo zeggen, ze had ook een roze helly kity portemonnee om haar nek hangen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:55 schreef Adidah het volgende:
[..]
Hij heeft haar ook weer gezien hoor. Typisch dat iedereen altijd naar dezelfde personen kijkt.
Troostmeisjesquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:29 schreef MrFl0ppY het volgende:
Lijkt me de perfecte kans, meisje is kwetsbaar op dat moment. Jij gaat haar "troosten" en voor dat je het weet is ze die zaklamp van jouw aan het inspecteren.
Ja, en het was saaiquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:52 schreef eriksd het volgende:
Vandaar dat je vandaag heel treurig voor de nachtwacht zat
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:07 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is het plaatje trouwens, volgens mij was ze vegetarisch ofzo
OMG JE LAAT JE HOND IN DE PAN SCHIJTUUUUUUUUUH????quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:07 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:07 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
10 before half twelve?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:24 schreef WooZ het volgende:
20 past eleven kennen ze daar ook niet dyslect, vind je het gek dat ze gaat kotsen
Dan heb je mijn bureaublad nog nooit gezienquote:Op zaterdag 26 juli 2008 06:58 schreef Mr-Coffee het volgende:
Welke idioot plaatst er dan ook zelfgemakte hamburgers als achtergrond?
half an hour after 12 minus 70 minutes...quote:
En iets zegt mij dat ik dat liever niet wil zien ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan heb je mijn bureaublad nog nooit gezien!
het ziet er ook wel uit alsof je plakjes mensenlever aan het bakken bent hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:07 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen een Amerikaan? Sukkel.quote:'It's 20 past eleven"
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:24 schreef WooZ het volgende:
20 past eleven kennen ze daar ook niet dyslect, vind je het gek dat ze gaat kotsen
hhquote:
En dan te bedenken dat ze niet eens gefrituurd waren maar gewoon in de pan gemaakt.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:35 schreef Maisnon het volgende:
Als ze je frituurkunsten niet kan waarderen, is het toch niet de juiste voor je.
quote:Op zondag 27 juli 2008 02:45 schreef zhe-devilll het volgende:
Ts als je zo kijkt versier je echt geen Heidi's hoor!
[ afbeelding ]
herkenbaar +1quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:50 schreef RickoKun het volgende:
ik ben veuls te zat om dit te lzen, tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |