Ok dank u, maar ik bedoelde vooral, zijn er Final Fantasy's die gewoon bagger zijn? Ik vond persoonlijk Crystal Chronicles op de GBA (dacht ik??) niet zo leuk. Maar goed, we zullen eens gaan kijkenquote:Op maandag 1 december 2008 10:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Minder goed maar desalniettemin vermakelijk![]()
We zijn het wel eens met elkaar hoorJe hebt goede en minder goede SE titels maar wat ik goed vind is heel iets anders dan wat jij goed vind. Maar ze zijn allemaal vermakelijk. Zo heb ik me goed vermaakt met FF12 en verschillen daar de meningen blijkbaar nogal over...
Plus wat FF naast het verhaal ook zo goed maakt zijn de 'running gags' die je nooit zult begrijpen als je slecht een titel eruitneemt (Gilgamesh, CID, Bokoen zo zullen er nog wel een paar zijn). En dan kun je je niet er van afmaken met zomaar een titel
Niet dat dat is waar Jorwol op zit te wachten natuurlijk
Daarom zeg ik: Jorwol probeer wat demo's te vinden.
Ik denk dat het er ook heel erg mee te maken heeft, dat (zeker t/m FF VII) Square en Enix zo'n beetje de enige devs waren die JRPGs buiten japan uitbrachten, dan is het niet moeilijk om de creatiefste te zijn, aangezien je bijna geen concurrentie hebt, tegenwoordig heb je ook hoogstaande JRPGs van bijvoorbeeld Namco, Mistwalker of Atlus ,waardoor er in het genre een beetje afwisseling ontstaat, en consumenten er eindelijk achter komen dat er in het JRPG meer te vinden is dan de FF de DQ en de Mana serie.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:22 schreef overworld het volgende:
De Final Fantasy delen van tegenwoordig zijn me een beetje te overschat. Als je het mij vraagt is de series al een tijdje gestorven, sinds de fusie met Enix.
Waar Square zich vroeger nog richtte op kwaliteit lijkt het sinds de fusie met Square-Enix alleen nog maar te gaan over massaproductie. Alles maar uitpoepen en zo min mogelijk creatief zijn.
Het vertrek van Nobuo en die schrijver (ben z'n naam kwijt) heeft voor mij een groot gapend gat in de serie achtergelaten...
FF10 is cool en Tidus is een toffe gozer, niet klagen jijquote:Op zondag 7 december 2008 10:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb me FF10 gekocht.
De Sphere grid vind ik best wel meevallen alleen de characters zijn bijna allemaal waardeloos.
Tidus....
Materia > Spheresquote:Op zondag 7 december 2008 17:45 schreef Desunoto het volgende:
Oh, een Final Fantasy topicik wist niet eens dat die bestond.
[..]
FF10 is cool en Tidus is een toffe gozer, niet klagen jij
Sphere Grid is een van de beste stats systemen die ik ben tegengekomen en FF10 was gewoon het beste spel van die tijd
De verhaallijn was fantastisch en boeiend, personages waren goed bedacht, gameplay was vlekkeloos.. en en.. ik kan eigenlijk geen enkel negatief punt bedenken over dit spel. En dat muziekje als je een gevecht in gaat.Oh ik word er bijna nostalgisch van..
Quina vond ik in het begin stom maar ik vond hem naderhand best wel fijn !quote:Op zondag 7 december 2008 20:03 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind Quina het minste personage.
Quistis had wel iets geils.quote:Op maandag 8 december 2008 16:06 schreef Ixnay het volgende:
Zell was wel relaxed, ik vond die wijven van FF8 irritant, Quistis en Selphie.
Maar Rinoa was daarintegen wel weer ok.
In battles misschien ja. Maar de vormgeving is gewoon lame, en de reden waarom hij/zij de groep joint.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Quina vond ik in het begin stom maar ik vond hem naderhand best wel fijn !
Seymour in Macalania had ik moeite mee totdat ik de truuc doorhad met black magic.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Moet zeggen dat FF10 niet makkelijk is.
Paar lastige momenten tegen gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |