Ik ben het met je eens dat er een heleboel prut is, maar ik vind het niet heel erg.. Er zijn namelijk ook goede spin-offs, noem FF Tactics, Crisis Core, Advent Children, Kingdom Hearts. Oke, de naam Final Fantasy staat niet meer gelijk aan een JRPG van zeer hoge kwaliteit, maar dat had het al niet meer toen FF XII uitkwam voor mij.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:01 schreef Tuvai.net het volgende:
TeeVeePee.
Ben ik de enige die zich ergert aan al die 'neppe' Final Fantasy deeltjes die ze de laatste tijd voor de meest debiele platformen aan het maken zijn? Ik vind de 'gewone' reeks, dus deeltje IV t/m XII (I t/m III nooit iets gevonden, helaas) helemaal geweldig. De een natuurlijk meer dan de ander. Maar ik zie 'sequels' van de supergrafische FF XII voor de PS2 op de Nintendo DS, ik-weet-niet-hoe-veel van die Chronicles delen, en ga zo maar door. Hoezo we verkrachten Final Fantasy effe.
Dat dus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:11 schreef Ixnay het volgende:
Weer een spinoff aangekondigd in de CC reeks. Ik denk niet dat ik nog aan een spel in de CC reeks ga beginnen. Zijn erg matige games en verdienen de naam Final Fantasy zeker niet.
Ik zeg ook niet dat er geen goede games meer uit komen van Square-Enix, ik vind alleen de kwaliteit een stuk lager liggen. Vroeger was het zo dat er veel meer aandacht aan b.v. Final Fantasy werd besteed, tegenwoordig heeft Square-Enix zoveel projecten. Zoveel verschillende franchises, die mensen toch wel kopen omdat het de naamsbekendheid heeft.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:19 schreef Pritt het volgende:
Het is al voor de merge met Enix begonnen, maar zo incidenteel kan er best nog wel een leuk spel uit komen. Laten we maar hopen dat de volgende FFXIII is.
Heb hem gekocht om te weten of alle verhalen waar warenquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:22 schreef overworld het volgende:
Ben afgelopen week overnieuw begonnen met FFVII though, even die jeugdsentimenten weer te boven halen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb zowel de Jap als de U.s versie uitgespeeld
Voelt heerlijk vertrouwd aan om alle bekende omgevingen te verkennen
Ik heb trouwens voor mijn verjaardag een gesealde versie gekregen van
Official Final Fantasy 7 Establishment File![]()
Artbook uitgegeven bij de eerste release van FF 7 , en alleen in Japan![]()
Zie link benee voor pics
http://www.auctiva.com/hostedimages/showimage.aspx?gid=531548&image=109268541&images=109267448,109268541,109267458,109267455,109267466,109267450,109267469,109267475,109267479&formats=0,0,0,0,0,0,0,0,0&format=0
III en IV.quote:Op maandag 1 december 2008 09:09 schreef Jorwol het volgende:
Even snel een vraagje: welke Final Fantasy's op de DS zijn daadwerkelijk het spelen waard? Ik zie door het bomen het bos niet meer bij Final Fantasy...
Revenant Wings, Crystal Chronicles, Chocobo Tales, etc Genoeg Square Enix games die niet echt de moeite zijn. En dat is nog maar op de DSquote:Op maandag 1 december 2008 09:43 schreef wdn het volgende:
Aangezien het een subjectieve vraag is is het antwoord ook subjectief: Alle FF's zijn de moeite waard. Of JIJ het de moeite waard vind zul je zelf moeten onderzoeken maar ik ben nog geen FF tegengekomen die niet de moeite waard was van het spelen. Games van Square Enix zijn trouwens over het algemeen altijd de moeite waard![]()
VIND JIJ. En jij bent niet Jorwol (tenzij kloonquote:Op maandag 1 december 2008 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Revenant Wings, Crystal Chronicles, Chocobo Tales, etc Genoeg Square Enix games die niet echt de moeite zijn. En dat is nog maar op de DS
Tuurlijk blijft zoiets altijd persoonlijk, maar als iemand vraagt welke games de moeite waard zijn kies ik toch altijd voor de main-serie bij FF-games. De spin-offs zijn over het algemeen slechter.quote:Op maandag 1 december 2008 10:00 schreef wdn het volgende:
[..]
VIND JIJ. En jij bent niet Jorwol (tenzij kloon).
Ik ken ook personen met een DS die Chocobo Tales WEL geweldig vinden. Zo ook Crystal Chronicles. Jorwol kan nooit een zinnig antwoord krijgen op zijn vraag. OF het iets is valt alleen te zien door of een demo te bekijken of het spel zelf te spelen.
Minder goed maar desalniettemin vermakelijkquote:Op maandag 1 december 2008 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk blijft zoiets altijd persoonlijk, maar als iemand vraagt welke games de moeite waard zijn kies ik toch altijd voor de main-serie bij FF-games. De spin-offs zijn over het algemeen slechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |