Thanks,.... ga mijn best doen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef wdn het volgende:
Sjotime gewoon het volgende onthouden:
- Als je kunt kiezen voor 'mist charge' die kiezen. Dit zorgt ervoor dat je bij het volgende scherm meer mists te zien krijgt.
- Als je kunt kiezen voor een rank: doen. Ga in eerste instantie voor veel keren rank 1, anders rank 2, anders rank 3. Iedere rank die je kist zal ervoor zorgen dat je net zoveel mist charges kwijtraakt.
- Als je geen rank kunt kiezen en geen mist charge: R2.
(Resultaat zal zijn dat je veel ranks 1, een aantal ranks 2 en een paar ranks 3 zult hebben).
Quicktime events 2.0quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon 'zoals in God of War' dus?
Je snap het nog steeds niet hé?quote:
Ik denk het ook niet. Maar in dit geval is gewoon doen de oplossingquote:
Neequote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier staat het wat uitgebreider uitgelegd:
http://db.gamefaqs.com/co(...)y_xii_quickening.txt
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:34 schreef wdn het volgende:
Het is simpeler dan het lijkt hoor![]()
Op dat plaajte van Sjotime wordt gevraagd om 'vierkantje' in te drukken.
En de gele dingen rechts betekend dat er 2 mist charges zijn. Je krijgt dus een rank 2 (kost 2 mist charges) als je vierkantje drukt.
Daarna komt er een nieuw scherm met een nieuwe toest met een nieuw aantal mistcharges.
Same herequote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef wdn het volgende:
"Access denied"(er staat 'game' in de url dus ik mag die niet bekijken nu
)
Wat je krijgt heb ik hierboven al eens gepostquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]Inderdaad.
Gewoon rechtsonder kijken welke knop je in moet drukken voor de volgende quickening en zo proberen zoveel mogelijk quickenings achter elkaar te krijgen. Zodra er een mistcharge stond gebruikte ik doe altijd omdat er dan weer iemand "volloopt" en je er meer achter elkaar kunt gana doen. Zo kun je bv, als maar 1 character van je een quickening kan uitvoeren omdat de rest "leeg is" via die mistcharges toch uiteindelijk met allemaal achter mekaar flink schade toebrengen.
Duurde ook ff voordta ik hem doorhad, maar daarna kun je echt flinke chains makenMet als slot quickening dat die berekende windburst en torrent e.d. Wanneer precies wat komt, dat weet ik niet, maar dat heet te maken had met de levels van de quickenings en het aantal quickenings dat begreep ik dan nog wel.
Ik vond jouwe ook iets duidelijkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat je krijgt heb ik hierboven al eens gepost
Mijn dag is weer goedquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Mijn dag is weer goed![]()
![]()
![]()
Uit mijn herinnering meen ik dat het boekje bij de game ook redelijk duidelijk was.
Hier de ign faq waar ik de copy/paste van de spells vandaan heb gehaald.
http://faqs.ign.com/articles/747/747581p1.html
Heb hetzelfde,.... amper gebruikt,... velen zitten ook goed verstopt! Eigenlijk zijn het side-quests,... althans,... dat gevoel geven de Espers me. Vond zelf de Guardians in FFX erg cool,.... het spel draaide daar bijna om,... Summons. Ook cool om ze te kunnen gebruiken in battles!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind trouwens wel dat de guardian forces, espers, aeons of... hoe heten ze ook alweer in FFXII ... dat die niete cht nutttig waren. Ik vond ze leuk om een x te zien, maar daarna heb ik ze amper gebruikt. Iemand datzelfde zo eervaren of doe ik er iets verkeerds mee?
Ik vond Gambits fantastischquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:04 schreef wdn het volgende:
Gambits daar had ik nou net een bloedhekel aan![]()
Haalde voor mij alle gein uit het spel
Ja he, echt!quote:
O ja, dat was wat ik niet geheel snapte in FFXIIquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:04 schreef wdn het volgende:
Gambits daar had ik nou net een bloedhekel aan![]()
Haalde voor mij alle gein uit het spel
Wat ik zo tof vond is dat je de gambits geleidelijk verdiende, en daardoor steeds ingewikkeldere combo's kon maken. In het begin deed ik heel veel zelf en vechtte ik vooral van korte afstand met een zwaard. Enige automatische was healen. Gaandeweg werd de vechtafstand steeds ruimer, ik ging steeds verder naar achter. Magie, vuurwapens, pijl en boog brachten de meeste schade toe. Ook ging ik steeds tactischer om met boosts en status effecten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het mag een vooruitgang zijn, maar ik vind het geen toffe vooruitgang. Energiezuinige autos mogen een vooruitgang zijn, maar ze rijden er ook minder tof dan die oude brikken
_____________________O_______________________quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.square-enix.co.jp/fabula/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteravond ging de deurbel,... dus ik ga open doen,.. zegt Quinny 'moet je FFXII niet op pauze doen'? Nee,.... ik vertrouw op mijn Gambitsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond Gambits fantastisch
Ik had ze op het laatst zo verfijnd dat ik tijdens een gevecht een kopje koffie kon gaan drinken.
Het scheelt zoveel werk soms,... Curaga > HP 60% !quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, gambits hebben een "gewone" JRPG de diepgang van een strategische JRP gegeven.
Ja,... inderdaad wel een beetjequote:Op zondag 11 januari 2009 11:23 schreef Pritt het volgende:
[..]
Deze lijkt een beetje op Carice van Houten.
Oh my godquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:31 schreef DaggerNL het volgende:
Het vechtsysteem van FFXIII: zo werkt het!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.square-enix.co.jp/fabula/
- heel veel moois -
Amerika juni 2009 volgens videogamesplus.caquote:Op zondag 11 januari 2009 17:00 schreef Ixnay het volgende:
Maar een Europese 2009 release zit er zeker niet in, lijkt me.
Zolang het maar een US release is,..... PS3 is regiovrijquote:Op zondag 11 januari 2009 17:00 schreef Ixnay het volgende:
Maar een Europese 2009 release zit er zeker niet in, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |