net zo apart als Aisatti in Ajaxshirt.... HIj gaat daar gewoon spelen... Dat zagen we allemaal al aankomen. Als je niks met een club hebt ga je er ook niet trainen lijkt me....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:03 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]wat een vreemd gezicht.
Een simpel ABC'tje. Wat ervaring en pit kunnen ze daar wel gebruiken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:04 schreef Wooldoor het volgende:
Ik ben bang dat Louis Davids zover gaat krijgen om bij Az te komen spelen.
Denk dat ie t meer doet omdat van Gaal, Shota en Patrick daar zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:08 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
net zo apart als Aisatti in Ajaxshirt.... HIj gaat daar gewoon spelen... Dat zagen we allemaal al aankomen. Als je niks met een club hebt ga je er ook niet trainen lijkt me....
Van Gaal dan hé. Hij heeft niks met Shota, die kwam pas toen hij al weg wasquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef toma het volgende:
[..]
Denk dat ie t meer doet omdat van Gaal, Shota en Patrick daar zijn.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Van Gaal dan hé. Hij heeft niks met Shota, die kwam pas toen hij al weg was
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:03 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]wat een vreemd gezicht.
Was dat niet met Arie Haan en de kippenweken bij McDonald's?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De goal van Grygera blijft geweldig.
(Maar voor mij blijft de 2-4 in '95 nummer 1)
Ik had een collega van mijn vader op bezoek (het was op Filmnet als ik het me goed herinner) en die had twee kleine kinderen bij zich die heel erg voor Feyenoord warenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Was dat niet met Arie Haan en de kippenweken bij McDonald's?
Dat was een leuk avondje ja
Denk dat hij gewoon een contract wil..... Hij heeft van Gaal heel hoog zitten.... 1+1= toch geen 3?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef toma het volgende:
[..]
Denk dat ie t meer doet omdat van Gaal, Shota en Patrick daar zijn.
Wat was er te lezen ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:31 schreef kevin6188 het volgende:
Ik las dat dat doek door PSV-fans zou zijn opgehangen?
niveautje hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:37 schreef Wooldoor het volgende:
Iets van Aissati veel plezier volged seizoen in de UEAFA cup PSV
Wat gedurfdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:37 schreef Wooldoor het volgende:
Maak dan geen spandoekquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:37 schreef Wooldoor het volgende:
Ook met al die spelfouten?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:37 schreef Wooldoor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |