Net als ieder ander, de doorsnee vetklep uitgezonderd, heb ik graag een frisse smoel. Dat houdt concreet in dat ik na iedere poetsbeurt met mijn electrische tandenborstel mijn muil spoel met een goede slok listerine. Je weet wel, dat spul waarvan je een plofkop krijgt en waarvan de mosselen van je boot vallen als je ermee spoelt.
Zo ook heden morgen. Ik was net klaar met mijn muil electrisch schrobben, had mijn smoelwerk uitgespoeld met fris koud water waarna ik naar de fles listerine reikte om het geheel prettig af te ronden, en de rest van de dag niet met een meur uit mijn muil rond te lopen. Dat kost zoveel vrienden, je weet.
Dus ik pak zo die fles, schroef er de dop vanaf en zet hem tegen mijn Heras bekwerk. Normaal gesproken gaat zulks altijd goed, maar hedenochtend zette ik voornoemde fles om mij nog steeds onbekende reden iets schuin op mijn smoel. Dit had tot gevolg dat er niet alleen listerine in mijn smoelwerk liep, maar er tevens een sloot van die meuk in mijn rechter neusgat liep

Het gevolg daarvan, lieve kijkbuisfokkertjes, laat zich raden: het gezellig gevoel van het in luttele seconden integraal wegbranden van mijn neustussenschot gevolgd door het uiten van de uitspraak "gfdgkgkkkfietsklem!" En dat op de vroege morgen. U begrijpt, lieve kijkbuisfokkertjes, dat vogeltjesdans daar niet blij mee was! Nee, vogeltjesdans was des fietsklems!

Ik heb nu wel een lekker fris rechter neusgat

Klacht: zo lomp zijn om listerine in je neus terecht te laten komen waardoor vervolgens je neustussenschot wegbrandt
[ Bericht 0% gewijzigd door vogeltjesdans op 24-07-2008 16:23:24 ]