En terecht lijkt me is het niet?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:22 schreef TheSorrow het volgende:
Je hebt jezelf aardig op een voetstuk staan is het niet?
Absoluut niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En terecht lijkt me is het niet?
Ook niet meer DOOR mijn neusquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:27 schreef ondeugend het volgende:
Je ruikt in ieder geval niet meer uit je neus.
Ik denk het ook man.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ook niet meer DOOR mijn neus
Dat zal nog wel een paar weken duren denk ik
Doe mij meteen even een lol en nok dan ook met mijn topics verstieren. Geldt ook voor beuregard. Please.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:30 schreef Jarno het volgende:
Nokken met mijn posts te wissen, boscavia.
Nog even een plaatske dan:quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe mij meteen even een lol en nok dan ook met mijn topics verstieren. Geldt ook voor beuregard. Please.
Ik verstier het niet, ik trek de echtheid van je verhaal (en al die andere) in twijfel. Mag dat ook al niet meer?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe mij meteen even een lol en nok dan ook met mijn topics verstieren. Geldt ook voor beuregard. Please.
Die geforceerde ruigheid ook.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:36 schreef Gluckskafer het volgende:
Ìk moest huilen door het 'quasi grappige' taalgebruik van TS
Schijn bedriegt..quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Rejected het volgende:
Haha wat lijkt me dat pijnlijk!
Ik heb niet met je geknikkerd en ben zeer waarschijnlijk een stuk ouder dan jij, dus hou dat puber maar voor je.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Die geforceerde ruigheid ook.
Smoel, smoelwerk, muil, Heras bekwerk, plofkop.
Je mag ook gewoon 'mond' zeggen hoor, kutpuber.
Leer eerst m'n naam maar eens fatsoenlijk spellen. Daarna zien we wel verder.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb niet met je geknikkerd en ben zeer waarschijnlijk een stuk ouder dan jij, dus hou dat puber maar voor je.
Mods, is het mogelijk dat beuregard gestopt wordt met het verstieren van (mijn) topics? Ik probeer hier wat leuks neer te zetten en die gast flikt het iedere keer. Dat is dus niet zo fijn van beuregard.
Boh gek!!!111111quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:55 schreef MissJ het volgende:
Ik moest al lachen toen ik de topictitel las...
toen opende ik het topic en las je OP....![]()
Weet je wat ook leuk is?
listerine extra lang laten spoelen in je bek.. zo ongeveer 1 minuut.. Dan verdoof je je tong![]()
![]()
(ik moest nl met listerine spoelen voordat mijn tongpiercing gezet werd.. nah werkte dus prima als verdoving ja)
Sorryquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:49 schreef Jarno het volgende:
Ondankbaar stuk vreten!.
We zullen nog eens zo'n kuttopic van je komen opknappen..
Ja toch swa, jeweetzzz.quote:
Ja ik ben een zeikerd. Maar ik mag dat want ik werk in Heerlen, daar stikt het van de zeikerdsquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Leer eerst m'n naam maar eens fatsoenlijk spellen. Daarna zien we wel verder.
Zeikerd.
Ik zal het proberenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:54 schreef Beauregard het volgende:
Klachten mag je trouwens hier neerzetten: [KLB FB] Ergerlijk irritant
Niet hier. Probeer ontopic te blijven a.u.b.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |