Je moet eerst voor de algemene ingang wachten. Daarna moet je wachten voor de ingang van de camping.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zijn ze wel gekaartjes-checkt?
Ach, alleen op de heenreis en terugreis. Tijdens het festival zelf valt het reuze meequote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je moet eerst voor de algemene ingang wachten. Daarna moet je wachten voor de ingang van de camping.
Lowlands is vooral wachten.
Dan vooral ja...maar het is het waardquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:27 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ach, alleen op de heenreis en terugreis. Tijdens het festival zelf valt het reuze mee.
Zonder meer!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:33 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dan vooral ja...maar het is het waard
De terugreis echterquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:57 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Zonder meer!
Sowieso is het op de heenreis ook gezellig dus het is helemaal niet erg.
Je zou vorig jaar (1 september) hem moeten meegemaakt hebben op ALRT (techno-/electroconcept van de Effenaar). Hij ging keihard over zowel Mathew Jonson (al gaf hij een liveset weg) als Dominik Eulberg heen. Prestatie van formaat, dacht ik zo. Kijk bijvoorbeeld hier eens naar de gemiddelde reactie van het Partyflockpubliek.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:23 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Dat Bart Skils een bekende naam is in het circuit maakt hem nog geen goede DJ. Ik heb Bart Skils het afgelopen jaar op zo'n 10 feestjes zien/horen draaien. Het was geen enkele keer ook maar in de buurt van leuk.
Ik heb normaal ook niet zo'n hoge pet op van Bart Skils, maar ik hoorde hem draaien op de afterparty van Rockit festival, afgelopen zaterdag in de Poema. Hij draaide na Wighnomy Brothers en voor Andre Galluzi en hij beukte er echt heerlijk op los. Voor mij het hoogtepunt van de avond!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je zou vorig jaar (1 september) hem moeten meegemaakt hebben op ALRT (techno-/electroconcept van de Effenaar). Hij ging keihard over zowel Mathew Jonson (al gaf hij een liveset weg) als Dominik Eulberg heen. Prestatie van formaat, dacht ik zo. Kijk bijvoorbeeld hier eens naar de gemiddelde reactie van het Partyflockpubliek.
Vind hem best lekker draaien hoor, maar ik denk niet dat het bij Bart Skills zo los zal gaan!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je zou vorig jaar (1 september) hem moeten meegemaakt hebben op ALRT (techno-/electroconcept van de Effenaar). Hij ging keihard over zowel Mathew Jonson (al gaf hij een liveset weg) als Dominik Eulberg heen. Prestatie van formaat, dacht ik zo. Kijk bijvoorbeeld hier eens naar de gemiddelde reactie van het Partyflockpubliek.
Dan moet je naar de kiss 'n ride, hoef je inderdaad niet in de filequote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:59 schreef foowout het volgende:
opbouw foto's zijn altijd leuk om te zien.
heb trouwens nog een vraagje. wij worden waarschijnlijk gebracht met de auto dit jaar maar moet je dan ook zo lang in de file staan op de dijk of kan je dan gewoon door tuffen, afzetten en wegrijden bij het terrein?
quote:KISS 'N RIDE
Rijd je met iemand mee of word je gebracht, laat de chauffeur dan de borden ‘P Lowlands’ volgen tot aan de borden ‘Kiss ’N Ride'. Hetzelfde geldt wanneer je iemand komt ophalen. Op deze locaties kun je op je gemak en zonder gevaar of verkeershinder tent en bagage uit- of inladen.
Let op: deze route is dit jaar anders, dus volg écht alleen de borden en vertrouw niet op de route van de voorbije jaren. Bovendien verandert de Kiss 'N Ride locatie gedurende het festival. Volg dus altijd de borden!
oke, thx voor het advies.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:11 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Dan moet je naar de kiss 'n ride, hoef je inderdaad niet in de file![]()
Volgens mij is dat ongeveer op dezelfde plek als waar de bussen stoppen.
[..]
Maar dan mis je die mooie donderdag.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Niet als je vrijdagochtend om een uur of 07.00 aan komt...........
Maar ik hoef niet lang te wachten en das me ook wat waard, we komen aan met onze caravan, pootjes uitdraaien stoelen neerzetten en ons feest begint.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:39 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Maar dan mis je die mooie donderdag.
Valt idd een beetje tegen..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Underworld, Digitalism, Vive La Fête, Infadels, Miss Kittin![]()
en nog veel meer
Vind haar de laatste tijd wat mat draaien, vroeger draaide ze electischer, dus lekker alles door elkaar, dat beviel me meer....quote:
doe er wat aan!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Nog maar heel evenEn ik hoor ook in de OP lijst hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |