Doe eens lief voor Chriz2k...quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:42 schreef Jarno het volgende:
Ik voel me niet aangesproken. Ik heb juist op die mongool gestemd om eens een keer lekker te kunnen lachen.
Ik niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:43 schreef IJsbergsla het volgende:
Ik geef dit topic een kans
Hij is al drie keer weggegaan vandaag om 3 minuten later tóch weer te posten.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:44 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hij is huilend naar zijn moeder met de melding dat ze hem digitaal pesten.
Zwakke blaas dan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hij is al drie keer weggegaan vandaag om 3 minuten later tóch weer te posten.
En het dan door je medemods laten opknappen. Dan ben je blijkbaar niet uit het juiste hout gesneden. Ook als boswachter niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:42 schreef Insomaniac het volgende:
Of gewoon wel eens kans geven, vol verbazing toezien hoe een aantal topics compleet onterecht op slot worden gegooid, vragen om uitleg en vervolgens geen antwoord krijgen.
Beperkt snappertje.quote:
Tegen die bagger die jullie produceren is inderdaad niet door 1 mod te beheersen en op slot te gooien.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het dan door je medemods laten opknappen. Dan ben je blijkbaar niet uit het juiste hout gesneden. Ook als boswachter niet.
Sla anders even de posthistorie van de boskabouter erop na.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Tegen die bagger die jullie produceren is inderdaad niet door 1 mod te beheersen en op slot te gooien.
Als jullie nou wat serieuzere topics openden en niet alleen bagger i het misschien handelbaar voor 1 mod.
Maar met het huidige kinderachtige gedrag van de users hier is er inderdaad een leger moderators nodig om dit in toom te houden.
Ah, dan kan jij mij wellicht vertellen wat er precies bagger was aan mijn topic.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Tegen die bagger die jullie produceren is inderdaad niet door 1 mod te beheersen en op slot te gooien.
Als jullie nou wat serieuzere topics openden en niet alleen bagger i het misschien handelbaar voor 1 mod.
Maar met het huidige kinderachtige gedrag van de users hier is er inderdaad een leger moderators nodig om dit in toom te houden.
Ik opende ook een serieus topic.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ga niet specifiek op ieder topic in.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, dan kan jij mij wellicht vertellen wat er precies bagger was aan mijn topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |