Komt er nog een antwoord op de vraag van (o.a.) Copycat of ga je je voor blijven doen als een domme kneus op een powertrip? Retorisch gezien, dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:26 schreef de_boswachter het volgende:
Joehoe schatjes !
Lief doen he ! Het is lekker weer buiten![]()
Morgen trouwens![]()
Je kan nu wel van die provocerende reacties blijven plaatsen, maar wellicht doe je er verstandig aan om eens inhoudelijk op de kritiek in te gaan in plaats van je persoonlijk aangevallen te voelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:26 schreef de_boswachter het volgende:
Joehoe schatjes !
Lief doen he ! Het is lekker weer buiten![]()
Morgen trouwens![]()
Ik heb gisteren gemerkt dat het een stuk beter werkt als je een topic of 400 opent over hetzelfde onderwerp, Swets.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog een topic lopen jongens in FB. Overigens ook geen reactie op geweest.
Dat heb ik ooit in OUD gedaan met betrekking tot clumsy clown, ook zo'n autist. Die wilde zelfs jouw vrouw bannenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gemerkt dat het een stuk beter werkt als je een topic of 400 opent over hetzelfde onderwerp, Swets.
Whehe. Dat heb ik een beetje gemist geloof ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit in OUD gedaan met betrekking tot clumsy clown, ook zo'n autist. Die wilde zelfs jouw vrouw bannen
Pff, is al weer een poosje geleden. Ging over floripas die een of andere vaag topic opende over een oppas kindje dat lag te sterven (volgens haar). en in andere topics vrolijk door postte over ditjes en datjes.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe. Dat heb ik een beetje gemist geloof ik.. Bron, link?
Ohja. Dat weet ik nog wel. Een beetje.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pff, is al weer een poosje geleden. Ging over floripas die een of andere vaag topic opende over een oppas kindje dat lag te sterven (volgens haar). en in andere topics vrolijk door postte over ditjes en datjes.
Floripas. Als we het over überkneuzen hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pff, is al weer een poosje geleden. Ging over floripas die een of andere vaag topic opende over een oppas kindje dat lag te sterven (volgens haar). en in andere topics vrolijk door postte over ditjes en datjes.
Maar dit is nogal offtopic.
Inderdaad. 'Verbale sloopkogel' stond er in d'r sigquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Floripas. Als we het over überkneuzen hebben.
Het zou een topic waard zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:59 schreef Jarno het volgende:
Paint dan maar.
[ afbeelding ]
Props to Krea.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad. 'Verbale sloopkogel' stond er in d'r sig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |