Komt er nog een antwoord op de vraag van (o.a.) Copycat of ga je je voor blijven doen als een domme kneus op een powertrip? Retorisch gezien, dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:26 schreef de_boswachter het volgende:
Joehoe schatjes !
Lief doen he ! Het is lekker weer buiten![]()
Morgen trouwens![]()
Je kan nu wel van die provocerende reacties blijven plaatsen, maar wellicht doe je er verstandig aan om eens inhoudelijk op de kritiek in te gaan in plaats van je persoonlijk aangevallen te voelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:26 schreef de_boswachter het volgende:
Joehoe schatjes !
Lief doen he ! Het is lekker weer buiten![]()
Morgen trouwens![]()
Ik heb gisteren gemerkt dat het een stuk beter werkt als je een topic of 400 opent over hetzelfde onderwerp, Swets.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog een topic lopen jongens in FB. Overigens ook geen reactie op geweest.
Dat heb ik ooit in OUD gedaan met betrekking tot clumsy clown, ook zo'n autist. Die wilde zelfs jouw vrouw bannenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gemerkt dat het een stuk beter werkt als je een topic of 400 opent over hetzelfde onderwerp, Swets.
Whehe. Dat heb ik een beetje gemist geloof ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit in OUD gedaan met betrekking tot clumsy clown, ook zo'n autist. Die wilde zelfs jouw vrouw bannen
Pff, is al weer een poosje geleden. Ging over floripas die een of andere vaag topic opende over een oppas kindje dat lag te sterven (volgens haar). en in andere topics vrolijk door postte over ditjes en datjes.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe. Dat heb ik een beetje gemist geloof ik.. Bron, link?
Ohja. Dat weet ik nog wel. Een beetje.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pff, is al weer een poosje geleden. Ging over floripas die een of andere vaag topic opende over een oppas kindje dat lag te sterven (volgens haar). en in andere topics vrolijk door postte over ditjes en datjes.
Floripas. Als we het over überkneuzen hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pff, is al weer een poosje geleden. Ging over floripas die een of andere vaag topic opende over een oppas kindje dat lag te sterven (volgens haar). en in andere topics vrolijk door postte over ditjes en datjes.
Maar dit is nogal offtopic.
Inderdaad. 'Verbale sloopkogel' stond er in d'r sigquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Floripas. Als we het over überkneuzen hebben.
Het zou een topic waard zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:59 schreef Jarno het volgende:
Paint dan maar.
[ afbeelding ]
Props to Krea.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad. 'Verbale sloopkogel' stond er in d'r sig
Goedemorgen T_T,quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:33 schreef The_Terminator het volgende:
Dank, ik neem het mee naar achteren.
Deze vraag heb ik ook al in FB gesteld maar kennelijk staan we op ignore ofzo.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
Vraagje aan de FA's . Is het de bedoeling dat KLB een nieuw ONZ 2 wordt of BAG ? want ondanks de troll topics die er zijn , blijft ook de bagger gewoon open, en doet de KLB baggerraar daar lekker aan mee. Als gewezen mod vind ik dat dan best triest om te zien. ( de hele verkiezing was al triest , heb dus het expres niet gevolgd)
Beste Lord Dreamer,quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:32 schreef Lord Dreamer het volgende:
buurmeisje van 16
Dat blijft open ?? GODDOMME ! Is dat één van je holmaatjes of zo boswachter ? het is niet eens een klacht , het is een kut openings post dat amper te begrijpen is. En dat blijft open. Nou Boshufter . DAT ! noemen we nu een uitlokking van een mod.
Geef godverredomme eens gewoon antwoord, kneus van een newbiemod.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beste Lord Dreamer,
Je hoeft niet persoonlijk te worden hoor. We zitten hier met z'n 5'en.
Groetjes,
de_boswachter
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beste Lord Dreamer,
Groetjes,
de_boswachter
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan nu wel van die provocerende reacties blijven plaatsen, maar wellicht doe je er verstandig aan om eens inhoudelijk op de kritiek in te gaan in plaats van je persoonlijk aangevallen te voelen.
Ja 'hullie' posten ook provocerend, maar ZIJ hebben geen knopjes waarmee ze posts kunnen laten verdwijnen.
En dat geeft je het recht om te baggeren in je eigen forum ? Je geeft aan dat je de bagger wilt bestrijden. Doe dat dan ook en ga er niet in mee. En hoezo met z'n vijven ? jij post in dat topic. Jij vind het een goed topic. Ik vind het bagger . Simpel toch. op slot er mee dus.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beste Lord Dreamer,
Groetjes,
de_boswachter
Beste Lord Dreamer,quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En dat geeft je het recht om te baggeren in je eigen forum ? Je geeft aan dat je de bagger wilt bestrijden. Doe dat dan ook en ga er niet in mee. En hoezo met z'n vijven ? jij post in dat topic. Jij vind het een goed topic. Ik vind het bagger . Simpel toch. op slot er mee dus.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nog open uit het vorige topic:
[..]
CC, Jarno, Krea en Inso hadden ook nog vragen.
Waarom wordt er niet op geantwoord? Kan iemand uitleggen wat het nut van FB is als elke newbiemod zomaar z'n gang gaat zonder enige vorm van kritiek te willen incasseren?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:47 schreef Jarno het volgende:
Maarre, ff he. Dit:
Ben kut
is dus wel een okay KLB topic? Gezien het feit dat het open is en er een mod in mee post? Kan iemand dan de bosmarmot de definitie van modereren opnieuw bijbrengen? Of het erin slaan? Of hem gewoon weer op zwart zetten wat tóch wel gaat gebeuren binnenkort?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen T_T,
Gooi je de uitkomst ook nog terug naar voren?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:43 schreef Jarno het volgende:
Waarom blijft dit topic open?
Wtf, het regent hier!
Kom op, het is hier SBS6 niet ofzo. Beetje nivo in KLB he.
nee dat is geen persoonlijke mening, dat is een mening gebaseerd op ervaring, het is bagger, het is het soort topic dat je zelf in het zwart opende en dat juist geweerd zou moeten worden. Nu verval je in je eigen fouten. Leer momentje. soms moet je fouten toegeven en gewoon zeggen, ja ik was stom bezig. ik zal verbeteren.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beste Lord Dreamer,
Dat is een persoonlijke mening. Wat jij vind geeft niet weer wat anderen ervan vinden. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak he
Groetjes,
de_boswachter.
Maar goed. Dat topic vond je dus bagger, terwijl je het topic van Cpycat wel acceptabel vond met een goede OP en terechte klacht ? Net als dat je het goedkeurt dat er vervolgens 500 baggertopics geopend worden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
nee dat is geen persoonlijke mening, dat is een mening gebaseerd op ervaring, het is bagger, het is het soort topic dat je zelf in het zwart opende en dat juist geweerd zou moeten worden. Nu verval je in je eigen fouten. Leer momentje. soms moet je fouten toegeven en gewoon zeggen, ja ik was stom bezig. ik zal verbeteren.
btw dat beste, groetjes etc begint irritant te worden en ik begin me er aan te ergeren
Takes one to know one!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |