Omdat het bagger/rotzooi is. Die bagger/rotzooi waar jij zo op tegen was. Daarom.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:23 schreef Insomaniac het volgende:
Gonomame overspelinso
Waarom een slotje? En nee, 'hee die was ik vergeten' is geen sluitreden.
Schijnheil.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat het bagger/rotzooi is. Die bagger/rotzooi waar jij zo op tegen was. Daarom.
Je hebt hem Jarno, hij doet vanaf nu alles wat jij wilt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat het bagger/rotzooi is. Die bagger/rotzooi waar jij zo op tegen was. Daarom.
Mijn gnonomanie is al sedert 2003 een terechte klacht, wat weet jij daar nou van?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In plaats van alleen maar kinderachtig te letterneuken, zou je ook naar de inhoud kunnen kijken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Interessant om te lezen dat alle oldbies gemod hebben, weer wat bijgeleerd
En m'n Orange topicquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
Hoi.
Aangezien mijn iriteren/ergeren topic een terechte klacht in zich had en geen greintje bagger bezat, mag ik aannemen dat het zo weer opengaat. Zo tegen de tijd dat ik het volgende hoofdstuk van mijn boek uit heb?
Of ik wil anders wel topic 35648544 openen over het feit dat MTV geen muziekzender meer is. En die collega's van mij kunnen ook soms het bloed onder mijn nagels halen.
Maar daarvoor moet ik tot maandag wachten, want nu ben ik vrij.
En da's helemaal niet klagenswaardig.
Als die hivcrack cockblockers uit de buurt blijven wel ja!quote:
sterf, kutnewbie 14.gifquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:34 schreef de_bosmarmot het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier en ik wilde even zeggen dat ik de moderators volledig steun en achter ze sta!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als die hivcrack cockblockers uit de buurt blijven wel ja!.
.
Je hebt je Ben kut topic toch?quote:
Wat probeer je hier mee te bereiken ? We weten allemaal dat het klonen zijn. maar je mag normaal doen. stoer schreeuwerig gedrag kan tot bepaalde hoogten dan wordt irritant en is het ergerlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:35 schreef t-8one het volgende:
[..]
sterf, kutnewbie 14.gif
eerst tieten posten
tjah, maar die TT slaat natuurlijk nergens op.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je hebt je Ben kut topic toch?
Volgens mij is die gewoon open dus ik begrijp je gemiep niet helemaal?
Dat Ben topic is toch een soort lemming?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:47 schreef t-8one het volgende:
tjah, maar die TT slaat natuurlijk nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |