Ja wat moet die gast wel niet kosten?quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel héél vreemd als dat zo zou zijn. Ajax zou geen geld hebben voor Honda maar haalt dan wel Alves?
Daarnaast zie ik hem liever niet komen, wordt vast zo'n Sulejmani-verhaal dan.
Waarom niet?quote:
Alves is een straatrat, hij leeft voor geld en dat is zijn goed recht. Hij voetbalt zich nu in de zandbak lachend rijk en zorgt ervoor dat hij en zijn familie zorgeloos kunnen leven de rest van hun leven. Inderdaad een idioot.quote:Op zondag 6 september 2009 17:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Die gast spoort echt niet.
Het gaat erom dat hij bij Heerenveen afwezig was, raar deed omtrent de transfer naar AZ en bij Middlesbrough ook weer problemen had en gaat dan ook nog naar Quatar. Zijn goed recht, maar het kan ook op sportieve manier zou je zeggen. Als je zoveel scoort bij Heerenveen kun je toch iets, hij krijgt het er alleen niet uit volgens mij.quote:Op zondag 6 september 2009 23:36 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Alves is een straatrat, hij leeft voor geld en dat is zijn goed recht. Hij voetbalt zich nu in de zandbak lachend rijk en zorgt ervoor dat hij en zijn familie zorgeloos kunnen leven de rest van hun leven. Inderdaad een idioot.
Als de clubs voor hem in de rij stonden ga je niet naar Quatar lijkt mequote:Op maandag 7 september 2009 18:33 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij bij Heerenveen afwezig was, raar deed omtrent de transfer naar AZ en bij Middlesbrough ook weer problemen had en gaat dan ook nog naar Quatar. Zijn goed recht, maar het kan ook op sportieve manier zou je zeggen. Als je zoveel scoort bij Heerenveen kun je toch iets, hij krijgt het er alleen niet uit volgens mij.
Als je je bij Heerenveen zo manifesteert kun je wel beter, qua goals heb ik het. Zijn gedrag erbuiten is gewoon het probleem waarom hij zich niet 100% op voetbal kan concentreren en waarom clubs hem niet (meer) willen halen. Clubkeuze Middlesbrough was bijv ook niet slim, net als nu Quatar.quote:Op maandag 7 september 2009 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op welke sportieve wijze dan
Naar welke club had hij nu dan moeten gaan?quote:Op maandag 7 september 2009 21:26 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Als je je bij Heerenveen zo manifesteert kun je wel beter, qua goals heb ik het. Zijn gedrag erbuiten is gewoon het probleem waarom hij zich niet 100% op voetbal kan concentreren en waarom clubs hem niet (meer) willen halen. Clubkeuze Middlesbrough was bijv ook niet slim, net als nu Quatar.
Wat is dat nu voor vraag? Ben ik zijn zaakwaarnemer of ben ik een van de geinteresseerde clubs?quote:Op maandag 7 september 2009 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Naar welke club had hij nu dan moeten gaan?
Hij jou dood moeten schieten en daarna in de bak moeten wegrotten, want voetballen op niveau zit er toch niet meer in.quote:Op maandag 7 september 2009 21:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij beweerd dat hij niet naar Quatar had moeten gaan, dus dan lijkt me de vraag waar hij VOLGENS JOU naartoe had moeten gaan vrij logisch
lekker in de zandbak ballen nuquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Afonso Alves, de man die naar AZ zou gaan (Fuckbuddy) maar toch weer niet, toen naar Middlesborough ging voor 20 miljoen en vervolgens geen pepernoot meer raakte. Onvoorstelbare carriere!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |