abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72106215
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 03:07 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Lijkt me toch wel héél vreemd als dat zo zou zijn. Ajax zou geen geld hebben voor Honda maar haalt dan wel Alves?

Daarnaast zie ik hem liever niet komen, wordt vast zo'n Sulejmani-verhaal dan.
Ja wat moet die gast wel niet kosten?
pi_72113284
Miljoen of 6 of zo en 2 miljoen bruto voor 4 jaar?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72113324
Is ie nog steeds niet fit of willen ze het risico niet nemen dat hij geblesseerd raakt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72485788
Hij vertrekt naar Qatar. Al Sadd heeft bevestigd dat ze hem hebben gecontracteerd.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_72486253
De TT klopt niet echt dus Sukkel, alhoewel als niemand je wil hebben en je bent toch een domme voetballer is Quatar wel makkelijk verdienen. Vast nog wel een club die hem in de winterstop of zomer haalt. Ik zou het iig niet meer aandurven met zo'n flapdrop.
pi_72491195
Die gast spoort echt niet.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72494900
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom niet?
pi_72499360
Alves, gelukkig geen #2 van de Alves-soap.
  zondag 6 september 2009 @ 23:36:49 #109
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72506951
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Alves is een straatrat, hij leeft voor geld en dat is zijn goed recht. Hij voetbalt zich nu in de zandbak lachend rijk en zorgt ervoor dat hij en zijn familie zorgeloos kunnen leven de rest van hun leven. Inderdaad een idioot.
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
pi_72525912
quote:
Op zondag 6 september 2009 23:36 schreef Cacciatore het volgende:

[..]

Alves is een straatrat, hij leeft voor geld en dat is zijn goed recht. Hij voetbalt zich nu in de zandbak lachend rijk en zorgt ervoor dat hij en zijn familie zorgeloos kunnen leven de rest van hun leven. Inderdaad een idioot.
Het gaat erom dat hij bij Heerenveen afwezig was, raar deed omtrent de transfer naar AZ en bij Middlesbrough ook weer problemen had en gaat dan ook nog naar Quatar. Zijn goed recht, maar het kan ook op sportieve manier zou je zeggen. Als je zoveel scoort bij Heerenveen kun je toch iets, hij krijgt het er alleen niet uit volgens mij.
pi_72528786
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:33 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Het gaat erom dat hij bij Heerenveen afwezig was, raar deed omtrent de transfer naar AZ en bij Middlesbrough ook weer problemen had en gaat dan ook nog naar Quatar. Zijn goed recht, maar het kan ook op sportieve manier zou je zeggen. Als je zoveel scoort bij Heerenveen kun je toch iets, hij krijgt het er alleen niet uit volgens mij.
Als de clubs voor hem in de rij stonden ga je niet naar Quatar lijkt me
pi_72529106
Dat zeg ik dus juist.
pi_72529291
Op welke sportieve wijze dan
pi_72532623
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op welke sportieve wijze dan
Als je je bij Heerenveen zo manifesteert kun je wel beter, qua goals heb ik het. Zijn gedrag erbuiten is gewoon het probleem waarom hij zich niet 100% op voetbal kan concentreren en waarom clubs hem niet (meer) willen halen. Clubkeuze Middlesbrough was bijv ook niet slim, net als nu Quatar.
pi_72532651
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:26 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Als je je bij Heerenveen zo manifesteert kun je wel beter, qua goals heb ik het. Zijn gedrag erbuiten is gewoon het probleem waarom hij zich niet 100% op voetbal kan concentreren en waarom clubs hem niet (meer) willen halen. Clubkeuze Middlesbrough was bijv ook niet slim, net als nu Quatar.
Naar welke club had hij nu dan moeten gaan?
pi_72532723
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Naar welke club had hij nu dan moeten gaan?
Wat is dat nu voor vraag? Ben ik zijn zaakwaarnemer of ben ik een van de geinteresseerde clubs?
pi_72533068
Jij beweerd dat hij niet naar Quatar had moeten gaan, dus dan lijkt me de vraag waar hij VOLGENS JOU naartoe had moeten gaan vrij logisch
pi_72534691
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij beweerd dat hij niet naar Quatar had moeten gaan, dus dan lijkt me de vraag waar hij VOLGENS JOU naartoe had moeten gaan vrij logisch
Hij jou dood moeten schieten en daarna in de bak moeten wegrotten, want voetballen op niveau zit er toch niet meer in.
pi_72534751
Ben je een Braziliaan die Nederlands probeert te typen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:15:31 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102809140
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:19:19 #121
138438 crew  Pizzakoppo
pi_102809250
Afonso Alves, de man die naar AZ zou gaan (Fuckbuddy :')) maar toch weer niet, toen naar Middlesborough ging voor 20 miljoen en vervolgens geen pepernoot meer raakte. Onvoorstelbare carriere!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:20:12 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102809276
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Afonso Alves, de man die naar AZ zou gaan (Fuckbuddy :')) maar toch weer niet, toen naar Middlesborough ging voor 20 miljoen en vervolgens geen pepernoot meer raakte. Onvoorstelbare carriere!
lekker in de zandbak ballen nu :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')