Dat zijn ze wel.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:48 schreef godigita het volgende:
Twingos zijn an sich nog nieteens zulke slechte auto's, maar eerlijk is eerlijk, ze zijn wel lelijk
Jij zegt vieze woordjes.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:53 schreef Ps2K het volgende:
Twingo is een kutschudder voor wijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
dat dusquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:18 schreef Triptamine het volgende:
Een twingo. Echt zo'n "vrouwenauto(Synoniem: Klein, want dan kan ie ingeparkeerd worden)"
. Ik vind hem niet op een kikker lijken btw. Meer op iets wat een baby uitkotst als ie zijn groene drabje niet lust.
Is ie tegen je trein aangereden?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:42 schreef karr-1 het volgende:
Twingo's zijn oerlelijk, maar sinds ik aangereden ben door een MAN in een paarse Twingo heb ik er helemaal iets op tegen.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:43 schreef moniek2006 het volgende:
De Twingo is nog altijd mooier dan een Multipla
Nee tegen mijn fiets, terwijl ik erop zat.quote:
hoezo, twingo's zijn toch ook van die 45km/h invalidenwagentjes?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:49 schreef edcetera het volgende:
Liever een Aixim, daar heb je geen rijbewijs voor nodig om voor schut te mogen rijden
o wacht, brommerrijbewijs heb je dus nodigquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoezo, twingo's zijn toch ook van die 45km/h invalidenwagentjes?
soort twix, alleen dan taaier.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:52 schreef D-FENS het volgende:
Twingo. klinkt als een cheap-ass chocoladereep van de Aldi.
1 wiel meer!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:34 schreef Pollewoppie het volgende:
stofzuiger-autotje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Die vergelijking slaat ook als een lul op een drumstel. Ongeveer hetzelfde als zeggen: "Kanker hebben is altijd beter als aids"quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:43 schreef moniek2006 het volgende:
En hij is altijd nog mooier dan een Multipla![]()
Leer rijden/inparkeren en koop een echte auto.quote:
Een voordeel van een Twingo is, dat je hem zelfs op de kleinste plekken kunt parkerenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Leer rijden/inparkeren en koop een echte auto.
wat ook heel belangrijk is, want je wil dat ding zoveel mogelijk uit het zicht houdenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
Een voordeel van een Twingo is, dat je hem zelfs op de kleinste plekken kunt parkeren
Je hebt ook zwarte kikkers hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:29 schreef ondeugend het volgende:
Mijn zwarte Twingo lijkt niet op een kikker.
Ik doe....quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:01 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Je hebt ook zwarte kikkers hoor
[ afbeelding ]
En je maakt mijn dag echt goed als je nu verteld dat je paarse bekleding in je auto hebt
Fijn wel hoor om iemands dag goed te maken.quote:
Carrieremiep met hoge hakken, kort rokje en te kleine auto. Soort secretaresse die denkt dat ze heel belangrijk is door hard te rijden enzo.quote:
Vrouwen nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
Een voordeel van een Twingo is, dat je hem zelfs op de kleinste plekken kunt parkeren
Ja hallow, welke auto is er nu lelijker dan een multipla?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:43 schreef moniek2006 het volgende:
En hij is altijd nog mooier dan een Multipla![]()
Zoals ik al in een eerdere reactie zei tegen TS, zolang je er zelf blij mee bent dan is alles goed.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Fijn wel hoor om iemands dag goed te maken.
Ik heb wel 16 kleppen
En een schuifdak tot achteren, wat heerlijk is in dit weer. Dus we zijn allebei nu blij.
Precies, de pedaaltjes zitten te dicht bij elkaar voor mannenschoenen. Als je gas geeft trap je gelijk op de rem. 1 keer in gereden, precies genoeg.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:45 schreef Oranje0031 het volgende:
Twingo is vrouwen auto, als je een vrouw bent is het goed.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:42 schreef karr-1 het volgende:
Twingo's zijn oerlelijk, maar sinds ik aangereden ben door een MAN in een paarse Twingo heb ik er helemaal iets op tegen.
Het blijft een wijvenbakquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Renault Twingo
Ik (man) rij er ook in eentje. Hij is 24 juni 6 geworden
Maar wat een heerlijke auto is het, ik heb airco, elektrische ramen en spiegels, leer.... 1.2 16v motor met 75 pk op nog geen 800 kgIk mishandel dat karretje elke keer als ik erin rij (altijd minimaal 70 in 2, 120 in 3 enz) en hij vindt het heerlijk
zelfs 160 rijden is geen enkel probleem!
Oftewel: Renault Twingo![]()
![]()
Zeer terechte klacht dus
PS: ik plas niet zittend
Dat verandert wel als je de man van de ANWB vaker ziet dan je eigen familie.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:52 schreef moniek2006 het volgende:
Nee, TS heeft auto niet verkocht, TS is nog steeds dol op haar lichtgroene Twingootje![]()
Als dat zou kunnen blijf ik mijn Twingo trouwquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat verandert wel als je de man van de ANWB vaker ziet dan je eigen familie.
Ik heb voor mijn werk in een Renault gereden en bij de Renault-garage hanteerden de monteurs de slogan:"Renault, creatuer d'overspannen monteur."
Wij hadden een andere variant:"Renault, demonteur d'automobile"
Jawel hoor, een auto met airco, alarm, JBL geluidsinstallatie, electrische ramen, centrale deurvegrendeling met AB, een turbodiesel en fatsoenlijke ruimte.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:16 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen blijf ik mijn Twingo trouw![]()
Er gaat niets boven mijn Twingo, Zwart met schuifdak en airco
Check Check dubbel check (Die Twingo RS met z'n 1.2 liter turbomotortje met 100 pk )quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:29 schreef MarksterGTX het volgende:
[..]
Jawel hoor, een auto met airco, alarm, JBL geluidsinstallatie, electrische ramen, centrale deurvegrendeling met AB, een turbodiesel en fatsoenlijke ruimte.
Dus geen twingo
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:38 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Check Check dubbel check (Die Twingo RS met z'n 1.2 liter turbomotortje met 100 pk )
Ok, geen diesel en geen JBL geluidsinstallatie.
Idd franse auto's zijn niet bepaald de beste....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:40 schreef Heremeteit het volgende:
Het is altijd uitkijken met die dingen. Omdat er meestal vrouwen inzitten houd ik altijd voldoende afstand. Ik zou er nooit één kopen/leasen maar dat geldt voor alle auto's die uit de fabriek van Renault komen rollen.
Zolang je maar een echte auto rijdt is het voordeel van die dingen dat je bij een botsing zelf hoogstens wat lakschade hebt als 'ie al niet van de weg wordt geblazen door de luchtdrukquote:
Peugeots zijn vaak wel mooi, 407 (sedan, stations zijn bijna altijd lelijk) vind ik een hele mooie wagen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:48 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Idd franse auto's zijn niet bepaald de beste....
En dan nog pik je die zeepkist er zo tussenuitquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat ook heel belangrijk is, want je wil dat ding zoveel mogelijk uit het zicht houden
Ik dus wel. Ik rij Renault Twingo en ik ben er trots opquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:12 schreef MarksterGTX het volgende:
[..]
Het blijft een wijvenbak
Een beetje feyenoorder rijdt toch niet in een Twingo
Heb ik allemaal in mijn Twingo (buiten de diesel)quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:29 schreef MarksterGTX het volgende:
[..]
Jawel hoor, een auto met airco, alarm, JBL geluidsinstallatie, electrische ramen, centrale deurvegrendeling met AB, een turbodiesel en fatsoenlijke ruimte.
Dus geen twingo
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik mishandel dat karretje elke keer als ik erin rij (altijd minimaal 70 in 2, 120 in 3 enz) en hij vindt het heerlijk![]()
Plaats de foto dan eens?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag een Renault Twingo met straalmotor op de foto gezette geniaal gewoon
probleem is ff dat ik ook nog 825 andere fotos heb gemakt vandaag...quote:
Veel meer dan een beetje vuur spuwen doet 'ie niet héquote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
probleem is ff dat ik ook nog 825 andere fotos heb gemakt vandaag...![]()
filmpje van youtube dan maar
Draak zonder tanden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:29 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Veel meer dan een beetje vuur spuwen doet 'ie niet hé
Jongen, lul niet, Renault Twingo is gewoon de shit jeweetsquote:
Hand in hand lopen én een twingo?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jongen, lul niet, Renault Twingo is gewoon de shit jeweets![]()
Heul nietquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hand in hand lopen én een twingo?![]()
Homo
Kan goed zijn, toch ben je homo.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Once you go Twingo you never go back
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je mijn eerste post in dit topic had gelezen had je geweten dat ik niet zittend plas
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kan goed zijn, je bent alsnog homo verklaard.
Kastflikkerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
![]()
Ik drink bier, hou van tieten, hou van voetbal en ik rij Renault Twingo. Dan kan je toch moeilijk zeggen dat ik homo ben
Je zou zelf eens Twingo moeten gaan rijden en ervaren wat een mannelijke auto het eigenlijk isquote:
Mannelijkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je zou zelf eens Twingo moeten gaan rijden en ervaren wat een mannelijke auto het eigenlijk is
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je zou zelf eens Twingo moeten gaan rijden en ervaren wat een mannelijke auto het eigenlijk is
Dit is een mannelijke auto:quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toch wel. Als je het portier dichttrekt is het net of je oma's koektrommel plaatsneemt. En zo rijdt het ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is echt overduidelijk dat hier veel mensen zonder Twingo-ervaring rondlopen....
Maar ik ga zo weer ff een stukkie in mn Twingo rijden en alle Golf-petjes eruit boeken
Weldegelijk Twingo ervaring, mijn vriendin heeft er een.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is echt overduidelijk dat hier veel mensen zonder Twingo-ervaring rondlopen....
Maar ik ga zo weer ff een stukkie in mn Twingo rijden en alle Golf-petjes eruit boeken
Maar ik heb dan ook een Twingo uit 2002 van na de facelift. Met metallic lak, meegespoten bumpers, mistvoorlichten en lichtmetalen velgen. Gelijk al een heul stuk stoerder als die Twingo die jij postquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dit is een mannelijke auto:
[ afbeelding ]
()
Vergelijk dat met een twingo
[ afbeelding ]
Dan is die twingo ineens wel erg onverkapt homosexueel.
-Wegligging heb ik totaal geen problemen mee, of ik nou 50 of 150 rijquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:37 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Weldegelijk Twingo ervaring, mijn vriendin heeft er een.
Absoluut niet te vergelijken met andere auto's. Nou ja, een Daewoo/Chevrolet Matiz komt een beetje in de buurt.
Voor vrouwen misschien een ideale bak, ik vind dat het ding:
- Een vreselijk enge wegligging heeft
- Ontieglijk spartaans is ingericht (koekblik-effect), zelfs een dahboardKASTje is teveel dus krijg je maar een vakje
- Verkrijgbaar is in de meest misselijkmakende kleurstellingen (mintgroen anyone?) die dan ook door het hele interieur verwerkt zijn
Kortom, een auto waarbij de alarmlichtknop het meest prominent aanwezige deel is, moet wel voor vrouwen zijn.
hey, ik moest even googlen maar vond nog een foto van je, die precies jouw opmerking kan verklaren.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
ehm.. haha?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hey, ik moest even googlen maar vond nog een foto van je, die precies jouw opmerking kan verklaren.
[ afbeelding ]
Dude, je autotje is net zo mannelijk als Gordon die Joling in zijn poepertje neemt, en je weet gewoon dat het zo is.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook een Twingo uit 2002 van na de facelift. Met metallic lak, meegespoten bumpers, mistvoorlichten en lichtmetalen velgen. Gelijk al een heul stuk stoerder als die Twingo die jij post
Waar is TS eigenlijk??? Ze pesten mij met mn Twingoquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dude, je autotje is net zo mannelijk als Gordon die Joling in zijn poepertje neemt, en je weet gewoon dat het zo is.
Dat ziet er dus echt uit als een Twingo rijder.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hey, ik moest even googlen maar vond nog een foto van je, die precies jouw opmerking kan verklaren.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dude, je autotje is net zo mannelijk als Gordon die Joling in zijn poepertje neemt, en je weet gewoon dat het zo is.
deze?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook een Twingo uit 2002 van na de facelift. Met metallic lak, meegespoten bumpers, mistvoorlichten en lichtmetalen velgen. Gelijk al een heul stuk stoerder als die Twingo die jij post
Gatverdamme, lelijke bodykit eropquote:
Daar denkt de vriendin van mijn neef toch echt anders over.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Once you go Twingo you never go back
Hij heeft de velgen van deze:quote:
178 en niks merkbaar?quote:Op maandag 28 juli 2008 01:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij heeft de velgen van deze:
[ afbeelding ]
Maar verder klopt ie ja!
Vandaag trouwens met 3 vrienden ff heen en weer naar Parijs gereden in de Twingo om de Tour te zien aankomen. Hele weg 140+ en geen centje pijn![]()
Heuveltje af zelfs 178 op de teller gehaald, helemaal niks merkbaar
Het is een blijft een twingoquote:
Dat "twingo till I die" moet wel lukken, daar zorgt de Twingo wel voor zodra je boven de 140 km/u uitkomt en de kwaaltjes van Renault beginnen te werken.quote:
Wat je allemaal zegt over hoe jou Twingo is uitgevoerd is wel leuk maar denk je nu echt dat mijn mening veranderd omdat jouw Twingo een normale kleur heeft en leren bekleding? Het is en blijft een wagentje voor vrouwen en voor boodschappen doen "omdat de bankjes zo makkelijk naar voren klappen".quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
-Wegligging heb ik totaal geen problemen mee, of ik nou 50 of 150 rij![]()
-Er is idd veel plastic aanwezig, maar welke auto in deze klasse heeft dat niet?
-Mijnes is zilvergrijs met zwart leer, dus heulemaal geen misselijkmakende kleuren![]()
Kortom, noem mij een betere (en ruimere) auto in dezelfde klasse als de Twingo en we praten verder
En nog steeds beweren dat de wegligging goed is of je nu 50 of 150 rijdt?quote:Op maandag 28 juli 2008 01:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Vrij weinig eigenlijk, het stuur trilde flink maar dat is bij 120 ook al
Het enige kwaaltje dat ik heb is dat het indicatielampje van het dimlicht kapot is.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:33 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dat "twingo till I die" moet wel lukken, daar zorgt de Twingo wel voor zodra je boven de 140 km/u uitkomt en de kwaaltjes van Renault beginnen te werken.
[..]
Jij kijkt ook niet verder dan je neus lang isquote:Wat je allemaal zegt over hoe jou Twingo is uitgevoerd is wel leuk maar denk je nu echt dat mijn mening veranderd omdat jouw Twingo een normale kleur heeft en leren bekleding? Het is en blijft een wagentje voor vrouwen en voor boodschappen doen "omdat de bankjes zo makkelijk naar voren klappen".
En over die alternatieven kunnen we heel kort zijn, het is het vrouwensegment dus er zijn geen alternatieven als je een man bent. Dus of doorsparen voor een andere auto of een auto kopen die ouder is maar binnen je budget valt.
[..]
Dat het stuur trilt wil niet meteen zeggen dat de wegligging kut isquote:En nog steeds beweren dat de wegligging goed is of je nu 50 of 150 rijdt?![]()
Dus ik moet ook niet serieus nemen dat je het een topauto vindt? Dan kan ik me er een stuk beter in vindenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:20 schreef Irritatie100 het volgende:
...
En je moet mijn reacties want minder serieus nemen, het blijft KLBMaar feit blijft dat ik de Twingo gewoon een topauto vind en dat ik er erg blij mee ben
Ieder zijn ding natuurlijk en als je er blij mee bent dan is het goed, jij bent immers degene die er in moet rijdenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Jij kijkt ook niet verder dan je neus lang isJij ziet het uiterlijk en zegt meteen "vrouwenauto" terwijl het wagentje innerlijk zo veel meer te bieden heeft!
Dat het stuur trilt wil niet meteen zeggen dat de wegligging kut is![]()
Want buiten die (overigens lichte) trilling merk ik idd weinig verschil.
En je moet mijn reacties want minder serieus nemen, het blijft KLBMaar feit blijft dat ik de Twingo gewoon een topauto vind en dat ik er erg blij mee ben
Dat denken die Multipla eigenaren ook...quote:Op maandag 28 juli 2008 13:40 schreef MPG het volgende:
Verder maak je als man in een Twingo gewoon een statement: "Ik kies bewust voor de auto die ik rij, en dat alle onwetende n00bs het maar niks vinden zal me aan mijn reet roesten."
Dat is ook zo'n lelijk gedrogtquote:Op maandag 28 juli 2008 14:59 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dat denken die Multipla eigenaren ook...
Een echte man kiest zijn auto niet met zijn verstand maar met zijn hart!quote:Op maandag 28 juli 2008 13:40 schreef MPG het volgende:
Verder maak je als man in een Twingo gewoon een statement: "Ik kies bewust voor de auto die ik rij, en dat alle onwetende n00bs het maar niks vinden zal me aan mijn reet roesten."
quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:47 schreef moniek2006 het volgende:
Ik heb een prachtige Renault Twingo van 10 jaar oud gekocht,
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:40 schreef MPG het volgende:
Ik, hetero en man, rij al 3 jaar Twingo en ik moet Irritatie100 gelijk geven. Een Twingo is een prima auto, ontzettend ruim van binnen, goedkoop in gebruik en prima rijcomfort. Natuurlijk kan het vast nóg beter, en zijn er ook auto's die minder gevoelig zijn voor storingen, maar daar moet je dan ook maar net het geld voor over hebben.
Doelgroep!quote:
Ik rij anders hartstikke netjes en helemaal niet asociaalquote:Op maandag 28 juli 2008 17:44 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Doelgroep!
Ach ja, Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd he.
En Twingo's: Ik rij er met een grote bocht omheen. Gevaren op de weg (de bestuurders ervan)
Standaard Twingo-rijders-reactie.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik rij anders hartstikke netjes en helemaal niet asociaal
Roesten zal het wel jaquote:Op maandag 28 juli 2008 13:40 schreef MPG het volgende:...
Een euthanasiesessie is wel op z'n plaats.quote:
Inderdaad. Interieur a.k.a. plastic zooi in pasteltintenquote:Op maandag 28 juli 2008 17:55 schreef Red_85 het volgende:
als ik achter zo'n ding zit krijg ik meestal spontaanen dat is niet goed op de weg. wat een saaaaaaaie auto is dat. lelijk van binnen en buiten, onlogisch en een tyfusdashboard met digitale klokken in het midden. wat een verrotte ding is dat. valt me nog mee dat er geen 45 km bord op de achterbumber moet.
kutauto 1ste klas
Ontzettend lelijk.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:57 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Inderdaad. Interieur a.k.a. plastic zooi in pasteltinten.
[ afbeelding ]
Hoe verzin je het.
Je kiest er ook wel 1 uit zeg....quote:Op maandag 28 juli 2008 17:57 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe verzin je het.
*Ik rij altijd rechts en bijna altijd harder dan 120quote:Op maandag 28 juli 2008 17:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Standaard Twingo-rijders-reactie.
*Netjes 100 rijden op de linkerbaan zonder dat je iemand inhaalt
*Bumperkleven doen ze niet aan, nogal wiedes met bovenstaand feit.
*Rare invoegmanoeuvres.
*Met TomTom nog gevaarlijker!
Waar zijn de meters??quote:Op maandag 28 juli 2008 17:57 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe verzin je het.
LOL!quote:Op maandag 28 juli 2008 18:40 schreef Irritatie100 het volgende:oor de enorme trekkracht van de motor
Iets met sarcasme..quote:Op maandag 28 juli 2008 18:48 schreef Markster het volgende:
[..]
LOL!
Nooit wat anders gereden zeker?![]()
![]()
ENORME TREKKRACHT
![]()
![]()
Met de wind in je gezicht lijkt het al snel heel wat.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Iets met sarcasme..
Maar als je goed je best doet rijd ie nog best hard door hoor.
Ik heb geen tomtomquote:Op maandag 28 juli 2008 17:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Standaard Twingo-rijders-reactie.
*Netjes 140 rijden op de linkerbaan zonder dat je iemand inhaalt
*Bumperkleven doen ze soms aan, nogal wiedes met bovenstaand feit.
*Rare invoegmanoeuvres.
*Met TomTom nog gevaarlijker!
Ik heb ook nog zoiets als een voorruitquote:Op maandag 28 juli 2008 20:00 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Met de wind in je gezicht lijkt het al snel heel wat.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:37 schreef Sk00p het volgende:
Overstappen op een KIA Picanto..dat zijn tenminste wel mooie kleine auto's
De cd-speler werkt alleen goed als er echte mannen achter het stuur zitten.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:13 schreef retuow82 het volgende:
Even een vraagje, de cd-spelers in alle twingo's waarin ik heb gezeten sloegen over als je over een drempel/put in de weg reed, ligt dit nu aan de cd-spelers zelf of de hoek van 45 graden waarin de radio is gemonteerd?
Ja want als je regelmatig 3 man op de achterbank moet vervoeren koop je idd een auto uit de Twingo-klassequote:Op maandag 28 juli 2008 23:35 schreef tralalala het volgende:
Achterin is het ook onmogelijk om met z'n 3e te zitten, omdat diegene die in het midden zit anaal gepenetreerd wordt door die riemsluitingen
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja want als je regelmatig 3 man op de achterbank moet vervoeren koop je idd een auto uit de Twingo-klasse
Bovendien, de 2 man die wél kunnen zitten hebben echt riante beenruimte. Ik heb achterin de Twingo net zoveel beenruimte als achterin de Passat van m'n pa. En een Passat kan je niet bepaald klein noemen.
De beenruimte achterin een Twingo is echt veel hoor. Zelfs de grootste anti-Twingo persoon zou dat toe moeten geven!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nu ga je echt te verMisschien dat je dan 1,40 meter bent ofzo, maar riante beenruimte
Echte mannen zitten ook niet achter het stuur van een Twingo, principekwestie jeweetz....quote:Op maandag 28 juli 2008 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De cd-speler werkt alleen goed als er echte mannen achter het stuur zitten.
In een andere auto uit deze klasse is het geen van beide dus zeur nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:54 schreef Thrackan het volgende:
Het is of beenruimte of bagageruimte, dus even een paar mensen van het vliegveld halen is er niet echt bij
Als je die bank naar achter zet kan je nog net een envelopje neerleggen in je kofferbak...
Ik zeur over die klasse, sowieso, dus helemaal over je Twingoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In een andere auto uit deze klasse is het geen van beide dus zeur niet
Bank naar achter is precies ruimte voor 2 kratten bier achterin. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:54 schreef Thrackan het volgende:
Het is of beenruimte of bagageruimte, dus even een paar mensen van het vliegveld halen is er niet echt bij
Als je die bank naar achter zet kan je nog net een envelopje neerleggen in je kofferbak...
Vergelijk dat met ruimte voor 4 kratten in mijn kleine kut corsaatje als ik de bank compleet naar achter heb...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Bank naar achter is precies ruimte voor 2 kratten bier achterin. Niks mis mee.
Als je gaat stapelen zekerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:53 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Vergelijk dat met ruimte voor 4 kratten in mijn kleine kut corsaatje als ik de bank compleet naar achter heb...
Wij hebben ooit met 6 man in een twingo gezeten. 2 voorin, 3 achterin en 1 in de kattebakquote:Op maandag 28 juli 2008 23:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja want als je regelmatig 3 man op de achterbank moet vervoeren koop je idd een auto uit de Twingo-klasse
Bovendien, de 2 man die wél kunnen zitten hebben echt riante beenruimte. Ik heb achterin de Twingo net zoveel beenruimte als achterin de Passat van m'n pa. En een Passat kan je niet bepaald klein noemen.
Opvallend is niet altijd positiefquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
De auto valt op tussen het verkeer.
Ik haalde daarnet met mijn Twingo een dikke Mercedes C-klasse en een toerende motorclub in op de snelweg en bij het stoplicht reed ik een Alfa 156 eruitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:32 schreef 2609 het volgende:
wtfik werd toenstraks gewoon ingehaald door een twingo
ik was wel aan het bellen dus daarom reed ik even rustig gewoon 100 op middelbaan want dat mocht daar zo hard en opeens zag ik zo een gele twingo in mn linkerspiegel ik wou hem dr nog voorgooien maar ik dacht nohh is lullig hij of zij rijd al zo een lelijke homo auto
ik moest meteen aan deze topic denken
Gelukkig wel ja. Het waait al hard genoeg in zo'n ding bij 45+.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zoiets als een voorruit
Gast serieus...misplaatste trots...tenzij je een meid bent...dan is 't okquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik haalde daarnet met mijn Twingo een dikke Mercedes C-klasse en een toerende motorclub in op de snelweg en bij het stoplicht reed ik een Alfa 156 eruit
Het was idd jammer dat de Mercedes zich gewoon netjes aan de snelheid hield dus ik hoefde maar 130 te gaan om hem in te halen. In Frankrijk was het mooier toen er een dikke BMW met 165 reed en ik daar met mijn Twingo'tje met 180 voorbij ging. Toen zag je die vent echt denken: he, die Twingo heeft haast! Wacht eens, Twingo???????quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:06 schreef 2609 het volgende:
maarja iedereen denkt verder wel dat je homo bent dus of je nou echt trots ken zijn
Ik ben gewoon een hetero-man hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gast serieus...misplaatste trots...tenzij je een meid bent...dan is 't ok
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het was idd jammer dat de Mercedes zich gewoon netjes aan de snelheid hield dus ik hoefde maar 130 te gaan om hem in te halen. In Frankrijk was het mooier toen er een dikke BMW met 165 reed en ik daar met mijn Twingo'tje met 180 voorbij ging. Toen zag je die vent echt denken: he, die Twingo heeft haast! Wacht eens, Twingo???????
Huh huhquote:PRESTATIES
topsnelheid 151 km/h
acceleratie 0-100 km/h 13,4 s
verbruik binnen beb. kom 7,5 l/100km
verbruik buiten beb. kom 5,1 l/100km
verbruik gecombineerd 6,0 l/100km
CO2 uitstoot 143 g/km
Dan haalt ie 't nog niet, tenzij je van een klif rijdt of zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is de 8v met 50 pk, ik heb de 16v met 75 pk (en ik ging bergje af)
Ok ok, teller gaf 178 aan...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:36 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Dan haalt ie 't nog niet, tenzij je van een klif rijdt of zo.
En allemaal deden ze niet hun best. Je denkt toch niet dat je het met je auto van een motor gaat winnen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik haalde daarnet met mijn Twingo een dikke Mercedes C-klasse en een toerende motorclub in op de snelweg en bij het stoplicht reed ik een Alfa 156 eruit
Mijn Twingo kan allesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:37 schreef retuow82 het volgende:
[..]
En allemaal deden ze niet hun best. Je denkt toch niet dat je het met je auto van een motor gaat winnen?![]()
Ik dacht dat jullie alleen rosé kochten...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Bank naar achter is precies ruimte voor 2 kratten bier achterin. Niks mis mee.
Iedereen kan iemand anders passeren, vooral als de ander geen moeite wil doen ook ook maar enige weestand te bieden. Totaal geen uitdaging en het zegt helemaal niets over hoe snel (of langzaam in dit geval) je auto is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:45 schreef Irritatie100 het volgende:
en ik zei dat die motorenclub op de snelweg was dus geen sprintje![]()
Stapelend kon ik er 9 kwijt zonder dat ik het zicht door mijn binnenspiegel kwijt was, en zonder de bank te gebruikenquote:
Alfa was wel een sprintjequote:Op woensdag 30 juli 2008 09:02 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie alleen rosé kochten...
[..]
Iedereen kan iemand anders passeren, vooral als de ander geen moeite wil doen ook ook maar enige weestand te bieden. Totaal geen uitdaging en het zegt helemaal niets over hoe snel (of langzaam in dit geval) je auto is.
Ook wind in de rug zekerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is de 8v met 50 pk, ik heb de 16v met 75 pk (en ik ging bergje af)
Dude...quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:55 schreef retuow82 het volgende:
Als we toch met "speciale edities" komen van de Twingo dan heb ik er ook nog één. En deze is dus wel op de gewone weg te vinden, de Twingo Benetton editie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En ja, die velgen zijn echt in 4 kleuren gespoten.... Je kon hem ook minder opvallend krijgen, dan deden ze 1 kleur per velg maar wel ieder velg in een andere kleur![]()
[ afbeelding ]
Wil je ook nog een close up van de stoelen? Komt ie:
[ afbeelding ]
Lol, een Veyron rijd je in zijn 2 al met gemak voorbij manquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn Twingo kan allesBugatti Veyron? Geen probleem. Motorenclub? Geen probleem.
en ik zei dat die motorenclub op de snelweg was dus geen sprintje![]()
Bij KLB moet je met extremen komen anders komt het niet overquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dude...Je kiest ze ook wel uit he
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:31 schreef moniek2006 het volgende:
ik heb dit topic vorige week donderdag geplaatst en nog steeds gaat de discussie tussen haters en twingolovers. Al die Twingohaters hebben nog nooit Twingo gereden, wanneer je eenmaal in zo'n mooi bakkie rijdt wil je nooit meer anders, ik zou hem nog niet inruilen voor een Jaguar
hey, dat je je eigen bakkie leuk vindt is tot daar aan toe, maar nou niet gaan overdrijven.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:31 schreef moniek2006 het volgende:
ik heb dit topic vorige week donderdag geplaatst en nog steeds gaat de discussie tussen haters en twingolovers. Al die Twingohaters hebben nog nooit Twingo gereden, wanneer je eenmaal in zo'n mooi bakkie rijdt wil je nooit meer anders, ik zou hem nog niet inruilen voor een Jaguar
Meid, ik heb mijn mening over de Twingo gebaseerd op eigen ervaringen met die bak. Ik heb er in gezeten en ik heb alles met eigen ogen en oren mogen beleven.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:31 schreef moniek2006 het volgende:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:37 schreef Markster het volgende:
Als je je Jaguar verkoopt, kan je er 25 twingootjes van halen!
tenkjoequote:Op donderdag 31 juli 2008 14:10 schreef bluebit het volgende:
[..]
![]()
ja, dus, is dat beter dan 1 twingo, kun je ze samenvoegen a la transformers tot wel een veilige auto met vermogen?
25 vuilniszakken met rotzooi is toch ook niet beter dan 1 vuilniszak?
Wil je niet zo'n voorbarige conclusie trekken?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:31 schreef moniek2006 het volgende:
* retuow82 kijkt naar de foto's van de Renault Twingo Benetton en zeikt in zijn broek van het lachenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:31 schreef moniek2006 het volgende:
Al die Twingohaters hebben nog nooit Twingo gereden, wanneer je eenmaal in zo'n mooi bakkie rijdt wil je nooit meer anders.
Gisteren nog een BMW 318i geklaard en ik deed niet eens mn best.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:16 schreef Markster het volgende:
[..]
Dan kan die gast niet schakelen, geef mij een 156 en ik rij je eruit in je kut-twingo
318 was gewoon sedan. Fabrieksopgave van mijn Twingo is 11.7quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:35 schreef retuow82 het volgende:
Ja maar wat wil je hier nu mee zeggen? Moet ik hier door de Twingo wel mooi vinden? Moet ik hem nu snel vinden omdat je een 318 eruit hebt getrokken?
En je hebt wel degelijk je best moeten doen want de langzaamste 318 (ik heb alle modellen nagekeken) doet er 12.8 seconden over (station uitvoering) en jij met je twingo 13.3. En ook hier geldt dat de kans er is dat de BMW niet zijn best heeft gedaan.
Zo je ook doen als je er een keer in had geredenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:43 schreef Markster het volgende:
Dat iemand zijn twingootje zo wil verdedigen
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=26570&cache=noquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
318 was gewoon sedan. Fabrieksopgave van mijn Twingo is 11.7
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=33674&cache=noquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:29 schreef retuow82 het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=26570&cache=no
Nu jij weer, ik zeg 13,3. Zolang ik geen tegenbericht zie dan houden we dat aan
BMW komt ongeveer uit 2005quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:36 schreef retuow82 het volgende:
en nog steeds een fout maken, je hebt een 2002 model en geen 2004- 2006 model. Oke maakt niets uit qua rijgedrag, prestaties of uiterlijk maar oke.
En het type van de bmw weten we nu, nu het bouwjaar nog ongeveer, dan kunnen we pas echt vergelijken.
Maar nog steeds, ik blijf bij mijn mening dat ik liever een BMW heb die iets langzamer is dan een Twingo als dat ik een een frietbakje moet rijden
Das heul niet eerlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:35 schreef Tomasso het volgende:
Zo, net weer een Twingo eruit getrokken, en ik hoefde daar verre van m'n best voor te doen. Dat ondanks m'n auto wel een paar honderd kilo zwaarder is.
Irritatie100, wedstrijdje doen? Kijken of je twingo het ook wint van een C5 3.0 V6
Nee, jouw achterlijke vergelijkingen wel? Ik kan met m'n fiets nog wel een Alfa 156 eruit trekken met een sprintje als er een oma inzit en niet z'n best doet. Met een 45 km/u wagentje ,wat een twingo ook is, kan ik ook een 318 inhalen op een 30 km/u weg als hij ook echt 30 km/u rijdt. Echt, wat jij hier heel de tijd in het topic aan het doen bent gaat echt nergens over en je internetpiemel wordt er ook echt niet groter door, eerder kleiner.quote:
Win je niet:quote:
Hebben mensen met een twingo een piemel danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, jouw achterlijke vergelijkingen wel? Ik kan met m'n fiets nog wel een Alfa 156 eruit trekken met een sprintje als er een oma inzit en niet z'n best doet. Met een 45 km/u wagentje ,wat een twingo ook is, kan ik ook een 318 inhalen op een 30 km/u weg als hij ook echt 30 km/u rijdt. Echt, wat jij hier heel de tijd in het topic aan het doen bent gaat echt nergens over en je internetpiemel wordt er ook echt niet groter door, eerder kleiner.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:47 schreef Markster het volgende:
[..]
Hebben mensen met een twingo een piemel dan
Natuurlijk, al mijn vergelijkingen kloppen, want alles wat ik zeg is waarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, jouw achterlijke vergelijkingen wel? Ik kan met m'n fiets nog wel een Alfa 156 eruit trekken met een sprintje als er een oma inzit en niet z'n best doet. Met een 45 km/u wagentje ,wat een twingo ook is, kan ik ook een 318 inhalen op een 30 km/u weg als hij ook echt 30 km/u rijdt. Echt, wat jij hier heel de tijd in het topic aan het doen bent gaat echt nergens over en je internetpiemel wordt er ook echt niet groter door, eerder kleiner.
Gelukkig lees je de rest van m'n post ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Natuurlijk, al mijn vergelijkingen kloppen, want alles wat ik zeg is waar
In z'n 3 gaat ie juist het snelst vooruitquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:13 schreef KhaZ het volgende:
Het gaat om de sprintjes van 80 t/m 140 in z'n 3, en dan ben je met zo'n koffiemolen hopeloos verloren..
11.7quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
318 was gewoon sedan. Fabrieksopgave van mijn Twingo is 11.7
Wat rij je dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:45 schreef 2609 het volgende:
[..]
11.7mijn auto is 2 x zo snel volgens mij
7,9quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:47 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Wat rij je dan?
Autotrader zegt dat ik er 8,8sec over doe
Volgens mij zijn jullie juist degene die een internetpiemel proberen te kweken - bijvoorbeeld door te zeggen dat je een C5 3.0 V6 rijdt, of van 0-100 gaat in 7.9 secondenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig lees je de rest van m'n post ook.
Die heb ik al.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie juist degene die een internetpiemel proberen te kweken
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie juist degene die een internetpiemel proberen te kweken - bijvoorbeeld door te zeggen dat je een C5 3.0 V6 rijdt, of van 0-100 gaat in 7.9 seconden
Nee, want zoveel ben ik niet op internet te vinden. Godzijdank.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat je de betekenis van het woord of niet kent?
Heb ondertussen wat meer vermogen dan de 8,8 sec, jij hebt nu maar 11 pk meerquote:
gelet op hoe onveilig die dingen zijn, zal dat moment niet ver in de toekomst liggenquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
gelet op hoe onveilig die dingen zijn, zal dat moment niet ver in de toekomst liggen
Hilarisch...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
gelet op hoe onveilig die dingen zijn, zal dat moment niet ver in de toekomst liggen
zorg je wel dat je foto s laat maken bij een eventueel ongeval? je bezorgt ons een hoop extra amusement danquote:
Dat zal in een Twingo niet zo snel gebeurenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:31 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zorg je wel dat je foto s laat maken bij een eventueel ongeval? je bezorgt ons een hoop extra amusement dan
ik kan merken dat je niet zo vaak rijdt in je Twingo, of gewoon blind bent voor wat voor een rammelbak het is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat zal in een Twingo niet zo snel gebeuren
Ik rij zeer vaak in een Twingo en het is heul geen rammelbakquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:47 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik kan merken dat je niet zo vaak rijdt in je Twingo, of gewoon blind bent voor wat voor een rammelbak het is.
maar dat geeft niet, we hopen op foto's.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:55 schreef retuow82 het volgende:
Als we toch met "speciale edities" komen van de Twingo dan heb ik er ook nog één. En deze is dus wel op de gewone weg te vinden, de Twingo Benetton editie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ja, die velgen zijn echt in 4 kleuren gespoten.... Je kon hem ook minder opvallend krijgen, dan deden ze 1 kleur per velg maar wel ieder velg in een andere kleur![]()
Wil je ook nog een close up van de stoelen? Komt ie:
Jij hebt al de nieuwequote:Op maandag 4 augustus 2008 00:22 schreef tutjehola het volgende:
@irritatie 100, ik kom je even helpen, heb dan wel geen piemel, maar ben gelukkig met mijn Twingo. Bouwjaar 2008 en heul geen slecht karretje.
Daarbij rijd ik de petjes in de Golfjes en Seatjes er wel uit.
En, ik heb altijd parkeerplaats. Best handig als je in de binnenstad woont.
poe heequote:Op maandag 4 augustus 2008 00:22 schreef tutjehola het volgende:
@irritatie 100, ik kom je even helpen, heb dan wel geen piemel, maar ben gelukkig met mijn Twingo. Bouwjaar 2008 en heul geen slecht karretje.
Ja hoor, jij rijdt een Seat Leon eruitquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:22 schreef tutjehola het volgende:
Maakt geen zak uit, zijn beide lelijkquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik spot een onvervalsde 90's trend.![]()
Wie jatte eigenlijk bij wie?
Wij bashen hier ook eigenlijk alleen het oude model, die nieuwe is gewoon een 13 in dozijn klein wagentje geworden, had net zo goed een Daihatsu kunnen zijn qua vormgeving.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:22 schreef tutjehola het volgende:
Die ene is rood.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:34 schreef Pollewoppie het volgende:
stofzuiger-autotje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Ja, da's toch logisch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:33 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja hoor, jij rijdt een Seat Leon eruit
Hahaaa ik kan lekker ruim twee keer zo lang genieten van het accelereren van 0-100:quote:
O jawel, ik rij ook redelijk vaak in een VW Passat maar ik ben altijd weer als een kind zo blij als ik in de Twingo mag stappenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:05 schreef Vandaag... het volgende:
Ik kreeg afgelopen weekend een Twingo mee als huurauto. Wat een kutbak zeg!
Schakelt kut, stuurt kut, waaide bijna weg op de afsluitdijk![]()
Mensen die de twingo een goede auto vinden hebben nog nooit in iets fatsoenlijks gereden.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
O jawel, ik rij ook redelijk vaak in een VW Passat maar ik ben altijd weer als een kind zo blij als ik in de Twingo mag stappen
Dat komt ook omdat je nog een kind bent.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
O jawel, ik rij ook redelijk vaak in een VW Passat maar ik ben altijd weer als een kind zo blij als ik in de Twingo mag stappen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sterker nog die Passat is jonger dan de Twingoquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:23 schreef retuow82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of de Passat moet natuurlijk uit de jaren '80 komen....
vooral lekker eigenwijs blijven doen....quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sterker nog die Passat is jonger dan de Twingo
Twingo komt uit 2002, Passat uit 2004, dus ik ben niet eigenwijs, ik spreek gewoon de waarheid!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
vooral lekker eigenwijs blijven doen....
Vooral iemand een mening opdringenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
vooral lekker eigenwijs blijven doen....
Kijk, als we elkaar woorden in de mond gaan leggen: dus jij bent zo`n Marok met petquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:33 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja hoor, jij rijdt een Seat Leon eruit
:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:47 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Wat rij je dan?
Autotrader zegt dat ik er 8,8sec over doe
dan rijdt je alsnog in een twingo. Al rijdt ie 500km per uur het blijft een lelijk kut koekblik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:47 schreef tutjehola het volgende:
[..]
:
Autorader zegt dat ik er 8,7 over doeEn dat is geen grap.
500 km/uur, dat mag heul niequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
dan rijdt je alsnog in een twingo. Al rijdt ie 500km per uur het blijft een lelijk kut koekblik.
Het is KLBquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Vooral iemand een mening opdringen![]()
.
Er zijn mensen die graag in een Twingo rijden. Niks mis mee. Ik ga toch ook niet kotsen op mensen die graag een mercedes rijden? Dat zijn auto's waar ik persoonlijk niks van moet hebben. Ieder zijn ding.
Weet ikquote:
Ja ok dat is zo.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet ik
Maar we zijn al zwaar in de minderheid
Ik ben geen Marok en draag nooit een pet, daarbij rij ik ook geen Seat maar een peugeot.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:33 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Kijk, als we elkaar woorden in de mond gaan leggen: dus jij bent zo`n Marok met pet
Geef de bron maar eens op, de snelste twingo op dit moment is de GT TCE en die doet er 9,8 seconden over.... De RS zal sneller worden maar dan moet je nog een paar maanden wachten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:47 schreef tutjehola het volgende:
[..]
:
Autorader zegt dat ik er 8,7 over doeEn dat is geen grap.
Joh hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik er genoeg in heb gezeten en dus mijn mening is gebaseerd op eigen bevindingen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja ok dat is zo.
Valt me trouwens op dat iedereen die daadwerkelijk zelf een Twingo heeft er superpositief over is, maar iedereen die er ooit eens eentje heeft zien rijden hem bashen. Oftewel, rij er een maandje in en je bent helemaal om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |