Ja, da's toch logisch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:33 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja hoor, jij rijdt een Seat Leon eruit
Hahaaa ik kan lekker ruim twee keer zo lang genieten van het accelereren van 0-100:quote:
O jawel, ik rij ook redelijk vaak in een VW Passat maar ik ben altijd weer als een kind zo blij als ik in de Twingo mag stappenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:05 schreef Vandaag... het volgende:
Ik kreeg afgelopen weekend een Twingo mee als huurauto. Wat een kutbak zeg!
Schakelt kut, stuurt kut, waaide bijna weg op de afsluitdijk![]()
Mensen die de twingo een goede auto vinden hebben nog nooit in iets fatsoenlijks gereden.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
O jawel, ik rij ook redelijk vaak in een VW Passat maar ik ben altijd weer als een kind zo blij als ik in de Twingo mag stappen
Dat komt ook omdat je nog een kind bent.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
O jawel, ik rij ook redelijk vaak in een VW Passat maar ik ben altijd weer als een kind zo blij als ik in de Twingo mag stappen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sterker nog die Passat is jonger dan de Twingoquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:23 schreef retuow82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of de Passat moet natuurlijk uit de jaren '80 komen....
vooral lekker eigenwijs blijven doen....quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sterker nog die Passat is jonger dan de Twingo
Twingo komt uit 2002, Passat uit 2004, dus ik ben niet eigenwijs, ik spreek gewoon de waarheid!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
vooral lekker eigenwijs blijven doen....
Vooral iemand een mening opdringenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
vooral lekker eigenwijs blijven doen....
Kijk, als we elkaar woorden in de mond gaan leggen: dus jij bent zo`n Marok met petquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:33 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja hoor, jij rijdt een Seat Leon eruit
:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:47 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Wat rij je dan?
Autotrader zegt dat ik er 8,8sec over doe
dan rijdt je alsnog in een twingo. Al rijdt ie 500km per uur het blijft een lelijk kut koekblik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:47 schreef tutjehola het volgende:
[..]
:
Autorader zegt dat ik er 8,7 over doeEn dat is geen grap.
500 km/uur, dat mag heul niequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
dan rijdt je alsnog in een twingo. Al rijdt ie 500km per uur het blijft een lelijk kut koekblik.
Het is KLBquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Vooral iemand een mening opdringen![]()
.
Er zijn mensen die graag in een Twingo rijden. Niks mis mee. Ik ga toch ook niet kotsen op mensen die graag een mercedes rijden? Dat zijn auto's waar ik persoonlijk niks van moet hebben. Ieder zijn ding.
Weet ikquote:
Ja ok dat is zo.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet ik
Maar we zijn al zwaar in de minderheid
Ik ben geen Marok en draag nooit een pet, daarbij rij ik ook geen Seat maar een peugeot.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:33 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Kijk, als we elkaar woorden in de mond gaan leggen: dus jij bent zo`n Marok met pet
Geef de bron maar eens op, de snelste twingo op dit moment is de GT TCE en die doet er 9,8 seconden over.... De RS zal sneller worden maar dan moet je nog een paar maanden wachten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:47 schreef tutjehola het volgende:
[..]
:
Autorader zegt dat ik er 8,7 over doeEn dat is geen grap.
Joh hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik er genoeg in heb gezeten en dus mijn mening is gebaseerd op eigen bevindingen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja ok dat is zo.
Valt me trouwens op dat iedereen die daadwerkelijk zelf een Twingo heeft er superpositief over is, maar iedereen die er ooit eens eentje heeft zien rijden hem bashen. Oftewel, rij er een maandje in en je bent helemaal om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |