Wie is alleman? Ik weet daar helemaal niets van.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, nu is het dus te laat, nu je aanpapt met Jarno en alleman.
Heb je een leuke moeder trouwens, Inso?.
Ik vind het leuk! Dat telt toch ook?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, weer eens een epic-fail-attempt om een leuk topic te openen door JK.
Vandaag telt dat zo niet hoor, want de oldbies zijn uit de krochten van OO en hun topic in ONZ gekropen om de buurt onveilig te maken voor het weekend.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, weer eens een epic-fail-attempt om een leuk topic te openen door JK.
Je weet hoezeer ik je mening waardeer en respecteer!quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:51 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vind het leuk! Dat telt toch ook?
er mocht van yvonne buitengespeeld wordenquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:52 schreef Maisnon het volgende:
Vandaag telt dat zo niet hoor, want de oldbies zijn uit de krochten van OO en hun topic in ONZ gekropen om de buurt onveilig te maken voor het weekend.
Wel straks handen wassen en voeten vegen hequote:Op donderdag 24 juli 2008 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
er mocht van yvonne buitengespeeld worden
Yvonne Kärchert iedereen af voordat ze het hok weer ingaan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:23 schreef Maisnon het volgende:
Wel straks handen wassen en voeten vegen he
Ik geef d'r geen ongelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gister was je nog verliefd op BS.
Misschien heeft ze BS wel doodgeoverspelt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:46 schreef Skaai het volgende:
Ik geef d'r geen ongelijk.
Inso, wat moet je met Jarno als je een BS kan krijgen?.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien heeft ze BS wel doodgeoverspelt.
Vieze sucubus!
Ja nou ja, het is.. erm.. anders. En BS heb ik al.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik geef d'r geen ongelijk.
Inso, wat moet je met Jarno als je een BS kan krijgen?.
Zie je Skaai, ze heeft BS al.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:53 schreef Insomaniac het volgende:
Ja nou ja, het is.. erm.. anders. En BS heb ik al..
Heb je niet genoeg aan BS? Er is er toch maar een die opengerukte hartkamers vol kan spuiten met zoutzuur ofzo? Anders wil ik 'm wel hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja nou ja, het is.. erm.. anders. En BS heb ik al..
Naast de potjes met foetussen op sterk waterquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zie je Skaai, ze heeft BS al.
Opgezet en wel in haar pronkkabinet thuis.
RIP BS.
Nou zeg! twee keer per week mag hij een uurtje luchten, dus hij heeft niets te klagen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zie je Skaai, ze heeft BS al.
Opgezet en wel in haar pronkkabinet thuis.
RIP BS.
<-- Rupsje nooitgenoeg.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg aan BS? Er is er toch maar een die opengerukte hartkamers vol kan spuiten met zoutzuur ofzo? Anders wil ik 'm wel hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |