Infadels en Kraak en Smaak behoren wat mij betreft tot de slechtste live-acts die ik de laatste paar jaar heb gezienquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:51 schreef Rnej het volgende:
infadels schoppen roisin murphy's aars qua energie/show ... en qua muziek, maar das een kwestie van smaak natuurlijk
en n.e.r.d. haalt het niet bij kraak en smaak, die gasten zetten ook een geweldige show neer
Hmmm, ook wel een lastige, maar ik zou persoonlijk dan toch voor Underworld gaan.quote:
onderbouwing?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Infadels en Kraak en Smaak behoren wat mij betreft tot de slechtste live-acts die ik de laatste paar jaar heb gezien
Wat is er dan mis/niet serieus aan MGMT? Electric feel is fantastischquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:14 schreef Bonzai. het volgende:
Mja, als ik die line-up zo bekijk dan zie ik eigenlijk niets goedsMisschien is MGMT nog wel leuk als grapje ofzo, ja, ga daar dan maar heen
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:32 schreef stbabylon het volgende:
Je gaat toch ook niet naar Lowlands om het programma :S Dan heb je het echt niet begrepen.
idd, daar komen ze al helemaal niet om 3 dagen kansloos te zuipen op een groot grasveld...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Wat is er dan mis/niet serieus aan MGMT? Electric feel is fantastisch![]()
[..]
![]()
Dat is ook een reden waarom ik naar PP ga. Daar komen de mensen wèl voor de muziek.
Natuurlijk. Ook. Maar daar hoor ik niet 'dat je het niet begrepen hebt als je denkt dat het om de programmering gaat'.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:13 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd, daar komen ze al helemaal niet om 3 dagen kansloos te zuipen op een groot grasveld...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |