Ga dan naar Solar, een weekje eerder in Roermond, komen ze ookquote:
Ja alleen als we het over een kut line-up hebben is dat het toppunt. Alleen maar bagger dj's! Waar zijn sven vath, james holden....noem maar op.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ga dan naar Solar, een weekje eerder in Roermond, komen ze ook
Het moet een combinatie zijn:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet naar Lowlands om het programma :S Dan heb je het echt niet begrepen.
Een behoorlijke faal ja. Kenkerveel standaard festivalbandjes. Het enige vette aan de Line Up dit jaar is DJ Promo, maar daarvoor ga ik niet naar lowlands. Ik ga em al zien op decibel outdoor 't zelfde weekend.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dude, Anouk. Daar moet je zo ver mogelijk vandaan blijven.
Sowieso Lowlands dit jaar is een beetje faal qua line-up.
Ik weet de line up niet eens, maar ga toch, is altijd erg gezelligquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ja alleen als we het over een kut line-up hebben is dat het toppunt. Alleen maar bagger dj's! Waar zijn sven vath, james holden....noem maar op.
dj's zijn altijd baggerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ja alleen als we het over een kut line-up hebben is dat het toppunt. Alleen maar bagger dj's! Waar zijn sven vath, james holden....noem maar op.
Kortzichtigheid +1quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:09 schreef whosvegas het volgende:
[..]
dj's zijn altijd bagger
Verkapte niks-kunnende-lamballende-plaatjes-draaiende-slikkende-spuitende-hersenloze personen
Schone toiletten / douches op en festivalquote:
quote:belgen
Pukkelpop heeft ieder jaar een paar topacts, Lowlands zeldenquote:en de grote namen zijn hetzelfde, de kleine namen zijn hip in belgië, niet in nederland
LL > PP
Eensch!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:34 schreef Bakakame het volgende:
Ga anders naar Blood Red Shoes ipv N*E*R*D of Kraak en Smaak
Nee, N*E*R*D overtreft dat.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:34 schreef Bakakame het volgende:
Ga anders naar Blood Red Shoes ipv N*E*R*D of Kraak en Smaak
Infadels en Kraak en Smaak behoren wat mij betreft tot de slechtste live-acts die ik de laatste paar jaar heb gezienquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:51 schreef Rnej het volgende:
infadels schoppen roisin murphy's aars qua energie/show ... en qua muziek, maar das een kwestie van smaak natuurlijk
en n.e.r.d. haalt het niet bij kraak en smaak, die gasten zetten ook een geweldige show neer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |