Mja, Het was meer dat er werd verkondigd dat consoles nooit kapot gingen en altijd werkten..quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
PC's gaan nooit stuk?
EDIT:
Geen zin/ tijd om een nieuwe te openen, mag iemand anders doen
Dees wou ik gewoon hebben..quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:09 schreef Keltie het volgende:
Brave Ursel!
Nee, het ging er meer om dat er verkondigd werd dat je geen 3600 uur bezig was met installeren/ patchen/ en dergelijke en dan nog de kans had dat het spel het niet deed.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:10 schreef ursel het volgende:
[quote]Op donderdag 24 juli 2008 13:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
PC's gaan nooit stuk?
EDIT:
Mja, Het was meer dat er werd verkondigd dat consoles nooit kapot gingen en altijd werkten..
Als het spel gewoon normaal geinstalleerd is is het ook kwestie van schijffie erin en starten maar..
A) waarom verwijder je het spel als die het al deed?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, het ging er meer om dat er verkondigd werd dat je geen 3600 uur bezig was met installeren/ patchen/ en dergelijke en dan nog de kans had dat het spel het niet deed.
In die zin is he tinderdaad schijffie erin en starten maar en heeft een PC meer risico's als een console.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:56 schreef ursel het volgende:
Wat was het ook alweer, schijffie erin, 15 sec. wachten en spelen toch???
Herinstallatie PC?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:13 schreef ursel het volgende:
[..]
A) waarom verwijder je het spel als die het al deed?
B) Ik heb al vele installaties gedaan en nooit problemen. (Ja, de eerste keer met vista, maar dat kwam door het OS en niet door BF2). Vraag me dan toch echt af wat jullie elke keer doen..
Een EA product normaal kunnen installeren zonder problemen...dat wil ik wel eens zienquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, Het was meer dat er werd verkondigd dat consoles nooit kapot gingen en altijd werkten..
Als het spel gewoon normaal geinstalleerd is is het ook kwestie van schijffie erin en starten maar..
Amenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Herinstallatie PC?
Een PC kan door een drivertje over z'n nek gaan, consoles niet.
Ergo; om op te gamen is een console beter. Ook weet je zeker dat een spel lekker loopt, bij een pc niet
Gevalletje replace user..quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Een EA product normaal kunnen installeren zonder problemen...dat wil ik wel eens zien![]()
Waarom een spel opnieuw moeten installeren...misschien omdat windows niet altijd perfect werkt.
Ik weet wel wat ik doe hoor, maar windows is ook niet de perfecte OS. Die is er nog lang niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Gevalletje replace user..
Sanne draait al 2 jaar met zelfde windows installatie.
Ik draai al een goed jaar met een vista installatie.
Vorige PC heeft 4 jaar met zelfde windows installatie gedraaid..
*kuch* *kuch* bullshit *kuch* *kuch*quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Vorige PC heeft 4 jaar met zelfde windows installatie gedraaid..
*kuch* *kuch* bullshit *kuch* *kuch*quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef ursel het volgende:
Mja, dan ben ik gewoon goed.. dat zal het wel zijn dan..![]()
En daarnaast, bij mijn vorige werk is er nog nooit een windows herinstallatie nodig geweest.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
*kuch* *kuch* bullshit *kuch* *kuch*
Meestal draaien pc's met windows, dat mensen ook op windows draaien heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Je moet wel met je tijd mee gaan..quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
Meestal draaien pc's met windows, dat mensen ook op windows draaien heb ik nog nooit gehoord
quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:41 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Titel bij foto : "Hij rent dus hij heeft vast iets gedaan"
Hoe flauw ben je dan wel niet![]()
![]()
Een pot pindakaas uit z'n klauwen laten vallen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:43 schreef ursel het volgende:
[..]Ik weet in ieder geval dat deze wel wat gedaan heeft..
[ afbeelding ]
Smerigquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:43 schreef ursel het volgende:
[..]Ik weet in ieder geval dat deze wel wat gedaan heeft..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |