Mja, Het was meer dat er werd verkondigd dat consoles nooit kapot gingen en altijd werkten..quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
PC's gaan nooit stuk?
EDIT:
Geen zin/ tijd om een nieuwe te openen, mag iemand anders doen
Dees wou ik gewoon hebben..quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:09 schreef Keltie het volgende:
Brave Ursel!
Nee, het ging er meer om dat er verkondigd werd dat je geen 3600 uur bezig was met installeren/ patchen/ en dergelijke en dan nog de kans had dat het spel het niet deed.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:10 schreef ursel het volgende:
[quote]Op donderdag 24 juli 2008 13:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
PC's gaan nooit stuk?
EDIT:
Mja, Het was meer dat er werd verkondigd dat consoles nooit kapot gingen en altijd werkten..
Als het spel gewoon normaal geinstalleerd is is het ook kwestie van schijffie erin en starten maar..
A) waarom verwijder je het spel als die het al deed?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, het ging er meer om dat er verkondigd werd dat je geen 3600 uur bezig was met installeren/ patchen/ en dergelijke en dan nog de kans had dat het spel het niet deed.
In die zin is he tinderdaad schijffie erin en starten maar en heeft een PC meer risico's als een console.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:56 schreef ursel het volgende:
Wat was het ook alweer, schijffie erin, 15 sec. wachten en spelen toch???
Herinstallatie PC?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:13 schreef ursel het volgende:
[..]
A) waarom verwijder je het spel als die het al deed?
B) Ik heb al vele installaties gedaan en nooit problemen. (Ja, de eerste keer met vista, maar dat kwam door het OS en niet door BF2). Vraag me dan toch echt af wat jullie elke keer doen..
Een EA product normaal kunnen installeren zonder problemen...dat wil ik wel eens zienquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, Het was meer dat er werd verkondigd dat consoles nooit kapot gingen en altijd werkten..
Als het spel gewoon normaal geinstalleerd is is het ook kwestie van schijffie erin en starten maar..
Amenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Herinstallatie PC?
Een PC kan door een drivertje over z'n nek gaan, consoles niet.
Ergo; om op te gamen is een console beter. Ook weet je zeker dat een spel lekker loopt, bij een pc niet
Gevalletje replace user..quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Een EA product normaal kunnen installeren zonder problemen...dat wil ik wel eens zien![]()
Waarom een spel opnieuw moeten installeren...misschien omdat windows niet altijd perfect werkt.
Ik weet wel wat ik doe hoor, maar windows is ook niet de perfecte OS. Die is er nog lang niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Gevalletje replace user..
Sanne draait al 2 jaar met zelfde windows installatie.
Ik draai al een goed jaar met een vista installatie.
Vorige PC heeft 4 jaar met zelfde windows installatie gedraaid..
*kuch* *kuch* bullshit *kuch* *kuch*quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Vorige PC heeft 4 jaar met zelfde windows installatie gedraaid..
*kuch* *kuch* bullshit *kuch* *kuch*quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef ursel het volgende:
Mja, dan ben ik gewoon goed.. dat zal het wel zijn dan..![]()
En daarnaast, bij mijn vorige werk is er nog nooit een windows herinstallatie nodig geweest.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
*kuch* *kuch* bullshit *kuch* *kuch*
Meestal draaien pc's met windows, dat mensen ook op windows draaien heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Je moet wel met je tijd mee gaan..quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
Meestal draaien pc's met windows, dat mensen ook op windows draaien heb ik nog nooit gehoord
quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:41 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Titel bij foto : "Hij rent dus hij heeft vast iets gedaan"
Hoe flauw ben je dan wel niet![]()
![]()
Een pot pindakaas uit z'n klauwen laten vallen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:43 schreef ursel het volgende:
[..]Ik weet in ieder geval dat deze wel wat gedaan heeft..
[ afbeelding ]
Smerigquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:43 schreef ursel het volgende:
[..]Ik weet in ieder geval dat deze wel wat gedaan heeft..
[ afbeelding ]
Je kan altijd nog BF2 op je PC installeren...quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:09 schreef Viro het volgende:
OMG ik zit al een paar uur zonder een X360 en ik heb nu al neigingen om me broertje X360 te kapen![]()
Just tell me how sad i am becoming
Some support would me nice![]()
Geloof het of niet maar ik moest lachenquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan altijd nog BF2 op je PC installeren...
Toulouse online spelen..quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar ik moest lachen![]()
Tegen de tijd dat ik BF2 werkend heb gekregen heb ik me xbox alweer terug...dus iets wat minder tijd in beslag neemt aub
K moet ervoor registeren...dat wil heul niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Toulouse online spelen..
http://games.asobrain.com
Staat al kant en klaar voor je online geinstalleerd..
enige waarvoor het is is om te checken of je een echt email adres gebruikt..quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:26 schreef Viro het volgende:
[..]
K moet ervoor registeren...dat wil heul niet.
Krijg ik nog meer junkmail in me mailbox...k krijg al genoeg mailjunk van ELPN
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:05 schreef Sickert het volgende:
http://www.vandenouden.nl/vdo/object/1185/search
Kopuh kopuh kopuh!!
Voorlopig koop contract gaat morgen de deur uit
quote:Informatie
Scharendijke is uniek gelegen. U zit hier namelijk direct aan de boorden van het Grevelingenmeer en de duinen/stranden van de Noordzeekust. Dit leuke/knusse plaatsje, gelegen op het mooie eiland Schouwen-Duiveland, heeft veel te bieden. U treft er o.a. een gezellige dorpskern, een supermarkt, een jachthaven en diverse winkel(tje)s, cafe's en restaurants.
Vleermuismanquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:33 schreef staticdata het volgende:
Zeg Arie, zonder dingen te verklappen hoe was vleermuisman?
Dat was gaaf! en dat vervolgens dan Robin kwam die hem in z'n gezicht uit ging lachen; HAHAHAHAA LOLLERPWN3D!!!111!!!!1!!!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:52 schreef Sickert het volgende:
vooral wanneer Batman de Joker pwned en daarna een dansje doet en struikelt over zijn grote schoenen!
HAHAHAA
Zie het als een stok achter de deurquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens denk ik niet dat Fer mij gaat dubbelen
Ik heb vanaf vandaag alle alcoholische versnapperingen afgezworen en ga volle bak trainen
Strak hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:21 schreef ursel het volgende:
ff pauze en weer terug tegenwind.. En vol tegenwind ook..
Was uiteindelijk toch nog in precies half uur bij het paaltje![]()
Dat is dus zo'n 26 gemiddeld
Daar heb jij helemaal de kracht niet voorquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan nog een verdwijntruc.... wie bied zich aan?
Groetjes,
The Joker.
Boontje komt om zijn loontjequote:Op donderdag 24 juli 2008 12:56 schreef ursel het volgende:
Wat was het ook alweer, schijffie erin, 15 sec. wachten en spelen toch???
quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:43 schreef ursel het volgende:Ik weet in ieder geval dat deze wel wat gedaan heeft..
[ afbeelding ]
BoF is ondertussen ook wel weer flink uitgedund dus het zou net moeten passenquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:15 schreef ursel het volgende:Is dat echt zo bijzonder in zeeland joh??
Maar keun huissie..Kleine woonkamer volgens mij..
valt mee dat hokje wat je ziet is 3x3 (2,96 bij 2,80 oid)quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:15 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]Is dat echt zo bijzonder in zeeland joh??
Zul je uitgerekend dan zien dat Frankie wel komt..quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Vleermuisman
Joker
Joker's verdwijntruck![]()
Tis echt een geniale film
[..]
Dat was gaaf! en dat vervolgens dan Robin kwam die hem in z'n gezicht uit ging lachen; HAHAHAHAA LOLLERPWN3D!!!111!!!!1!!!!
[..]
Zie het als een stok achter de deurQua trainingsachterstand kun je nog een hoop inlopen op de rest maar Ursel past ongeveer 2x in jou dus die heeft veel minder kracht nodig om boven te komen. Ik denk echt dat daar het verschil gaat liggen straks. Ben benieuwd of je de 2 uur haalt, ik denk dat er vier man boven staan met een stopwatch
[..]
Strak hoor![]()
Vandaag 35.1km/u gemiddeld. Weliswaar veel windje mee maar door de bebouwde kom fietsen is echt funest voor je gemiddelde. Stoplichten helpen ook niet echt
[..]
Daar heb jij helemaal de kracht niet voor
[..]
Boontje komt om zijn loontje
[..]Stop dan gewoon met lopen, tis niet alsof je nog een goede tijd in de benen hebt zitten ofzo
[..]
BoF is ondertussen ook wel weer flink uitgedund dus het zou net moeten passen
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:58 schreef Sickert het volgende:
nog wat anders leuks
had een nieuwe telefoon besteld @ hi.nl (abbo verlengd)
word ik vanmiddag gebeld voor een evt bezorg afspraak hoor ik tululuut! bij die gast aan de telefoonwas zn baterij leeg whehehe
word ik later terug gebeld door een griet dus ik zeg zou je het adres kunnen wijzigen (zou anders in Dordecht bij mn ouders bezorgd worden omdat daar mn rekening nog komt)
zegt ze dat dat niet kan omdat mijn rekening adres in Dordrecht is....dus ik ja bezorg m dan maar in Dordrecht en dan haal ik m wel thuis op..zegt ze vervolgens dat dat ook niet kan omdat ik het zelf moet aanpakken! ivm legetimatie...
dus ik ok en als ik niets had gezegd en mn vader of moeder had m aangepakt? '' ja dan hadden we m gewoon afgegeven''![]()
ik en als je gewoon het bezorg adres veranderd en ik pak m zelf aan.. '' ja dat kan eigenlijk niet ivm het factuur adres...maar dat je m zelf aanpakt is wel goed...
helemaal moeilijk doen en ja en nee zeggen (ik had dr dus klem geluld) uuuuuuh ja is goed! ik verander het adres gewoon en jij legetimeert jezelf bij ontvangst dan ben ik er vanaf..... gezeik altijd !![]()
![]()
ze doelde meer op de voor haar opgestelde regeltjesquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:01 schreef Keltie het volgende:
Klantenservice hoor, vooral ook met dat "gezeik altijd"
Misschien kan ie in de tuin van de buren?quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:27 schreef staticdata het volgende:
Leuk huis Kevin. bied mogelijkheden als ik het zo zie. Inrichting zal ook helemaal je stijl zijn
![]()
ik vind wel dat tuinhuisje op een achterlijke plek staan zeg. maakt je tuin gelijk stuk kleiner.
Dat viel mij ook als eerste opquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:15 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]Is dat echt zo bijzonder in zeeland joh??
Na de huidige vakantie past ursel 3x in mijquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:28 schreef FJD het volgende:
Zie het als een stok achter de deurQua trainingsachterstand kun je nog een hoop inlopen op de rest maar Ursel past ongeveer 2x in jou dus die heeft veel minder kracht nodig om boven te komen. Ik denk echt dat daar het verschil gaat liggen straks. Ben benieuwd of je de 2 uur haalt, ik denk dat er vier man boven staan met een stopwatch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eigenlijk ben ik helemaal niet op zuip vakantie geweest, maar op trainingsstage in Gran CanariaBeste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
iddquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:27 schreef staticdata het volgende:
Leuk huis Kevin. bied mogelijkheden als ik het zo zie. Inrichting zal ook helemaal je stijl zijn
![]()
ik vind wel dat tuinhuisje op een achterlijke plek staan zeg. maakt je tuin gelijk stuk kleiner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |