Ik vind het een verelend systeem, blijf van mijn spul af. Bovendien kun je dus met een filebrowser ook je correct getaggede albums goed afspelen, alleen maar winst.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:55 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dan hebben we het idd over een systeem dat berust is op tagging.
Tot nu toe doet dat apperaat zelf echter precies wat ik wil. Maar mijn muziekcollectie is dan ook per-defintiie keurisnetjes voorzien van de juiste tags dus dat zal er wel mee te maken hebben.
Dus Apple weigert pertinent goede software te ontwikkelen voor andere OSen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:52 schreef Pheno het volgende:
Ah, een WIndows gebruiker, iTunes op de Mac werkt prima
Dat schijnt een trend te zijn!quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een centraal iPod klaagtopic?
Ze willen die 70% eigenlijk helemaal voor zichzelf, dus maken ze brakke software in de hoop dat je alsnog overstapt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:55 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Beetje dom bedrijf dan dat je brakke software maakt voor 70% van je potentiele markt.
Zou je echt niet gewoon kunnen filebrowsen met een iPod? Ik begin me steeds meer af te vragen waarom men zo gek is op die dingen. Het is ontzettend beperkt (net als andere hard- en software van Appel). Zelfs mijn TomTom die als hoofddoel niet eens MP3's afspelen heeft kan zowel via tagging als via mappen structuur navigeren. Die Samsung kan dat ook overigens.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:57 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Ik vind het een verelend systeem, blijf van mijn spul af. Bovendien kun je dus met een filebrowser ook je correct getaggede albums goed afspelen, alleen maar winst.
Open er een topic over.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:59 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb overigens gewoon een Samsung T10 gekocht voor de vakantie. Ik weiger ook maar iets van Apple te kopen.
Zal mij aan mijn reet roesten persoonlijk hoe het op de ipod staat.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:57 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Ik vind het een verelend systeem, blijf van mijn spul af. Bovendien kun je dus met een filebrowser ook je correct getaggede albums goed afspelen, alleen maar winst.
Dat is totaal niet logisch. Je gaat echt niet je OS compleet omgooien omdat je zo nodige een brakke overpriced MP3 speler koopt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze willen die 70% eigenlijk helemaal voor zichzelf, dus maken ze brakke software in de hoop dat je alsnog overstapt.
Ik heb overigens gewoon een Samsung T10 gekocht voor de vakantie. Ik weiger ook maar iets van Apple te kopen.
Daar was ook nog iets mee.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zal mij aan mijn reet roesten persoonlijk hoe het op de ipod staat.
Als hij alles op mijn pc maar met rust laat.
Nee, je gaat als een dwangmatige neuroot zelf je mp3's organiseren en in debiele mapjes stoppen als E:\Music\Mp3\Sorted\Rock\A t/m Z enzo. Terwijl die asbak met lampen op je buro dat vele malen beter doet. Mp3 tags zijn 9 van de 10 keer toch al ingevuld, dus het is een kwestie van de mp3's naar iTunes slepen en die z'n ding te laten doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:01 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Dat is totaal niet logisch. Je gaat echt niet je OS compleet omgooien omdat je zo nodige een brakke overpriced MP3 speler koopt.
Hobby OS als Windows?quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, je gaat als een dwangmatige neuroot zelf je mp3's organiseren en in debiele mapjes stoppen als E:\Music\Mp3\Sorted\Rock\A t/m Z enzo. Terwijl die asbak met lampen op je buro dat vele malen beter doet. Mp3 tags zijn 9 van de 10 keer toch al ingevuld, dus het is een kwestie van de mp3's naar iTunes slepen en die z'n ding te laten doen.
Maar goed, dan moet je natuurlijk niet zo'n hobby OS als Windows gebruiken want die kan nog geen mp3 op je HD vinden al zou het voor z'n neus staan.
Spotlight, iTunes ftw. Oh, en Smart Playlists.
Jarno, flikker eens op met je gebagger! Ga ergens anders huilen.quote:
Hou je smoel joh.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jarno, flikker eens op met je gebagger! Ga ergens anders huilen.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:03 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, dan moet je natuurlijk niet zo'n hobby OS als Windows gebruiken want die kan nog geen mp3 op je HD vinden al zou het voor z'n neus staan.
Zit niet baggeren, kneus.quote:
/care, dan moet die potentiele markt maar eens in zien dat windows zelf bagger is. De zoekfuncties in windows zijn zwaar KUT, daar kan iTunes niets aan doen. Zo'n pielig index service in windows zorgt er alleen maar voor dat je harde schijf niet in slaapstand kanquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:55 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Beetje dom bedrijf dan dat je brakke software maakt voor 70% van je potentiele markt.
Wat van Apple is wel logisch?quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:01 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Dat is totaal niet logisch. Je gaat echt niet je OS compleet omgooien omdat je zo nodige een brakke overpriced MP3 speler koopt.
Jij goed Nederlants!quote:
Kun je gewoon instellen hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
/care, dan moet die potentiele markt maar eens in zien dat windows zelf bagger is. De zoekfuncties in windows zijn zwaar KUT, daar kan iTunes niets aan doen. Zo'n pielig index service in windows zorgt er alleen maar voor dat je harde schijf niet in slaapstand kan
Waardoor ie nog trager zoektquote:
Mac OSX dat is heilig wil je zeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
/care, dan moet die potentiele markt maar eens in zien dat windows zelf bagger is. De zoekfuncties in windows zijn zwaar KUT, daar kan iTunes niets aan doen. Zo'n pielig index service in windows zorgt er alleen maar voor dat je harde schijf niet in slaapstand kan
Geduld is een schone zaak.quote:
Zoeken uberhaupt...lekker argument...quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak.
Overigens is het zoeken in Vista een stuk sneller geworden. Zo snel vind ik het zoeken in Mac OS nou ook weer niet, al helemaal niet over een netwerk.En waarom zou je überhaupt je hardeschijf in slaapstand willen brengen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |