Ben je dan niet gewoon camsexueel ?quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:21 schreef Nick_1983 het volgende:
Hallo,
ik ben naar mijn gevoel gewoon hetero! doe het nooit met een man ofzo.
het enige wat ik weleens doe iets chatten en cammen met jongens dat vind ik wel geil....
welke jongens hebben dat ook? en ben je dan bi ?? in het echt zou ik het nooit doen met een man.
Dusquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:28 schreef Nick_1983 het volgende:
hahaha dat kan ja:P maar ja vrouwen zijn zo moeilijk te vinden achter de cam
:P
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:30 schreef splendor het volgende:
Misschien ben je bischierig en vind je het idee gewoon spannend, juist omdat 'het eigenlijk niet mag'.
Ik heb het zelfde mee gemaaakt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:21 schreef Nick_1983 het volgende:
Hallo,
ik ben naar mijn gevoel gewoon hetero! doe het nooit met een man ofzo.
het enige wat ik weleens doe iets chatten en cammen met jongens dat vind ik wel geil....
welke jongens hebben dat ook? en ben je dan bi ?? in het echt zou ik het nooit doen met een man.
Je kan moeilijk zeggen dat je dan hetereo bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:41 schreef rycemasta het volgende:
Als je een pik in je reet wilt voelen ben je bi.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:49 schreef lord_sylus het volgende:
Zal ik zeker proberen te doen, is gewoon moeilijk om gelijkgezinde mannen te vinden
Stuur maar een PM'tje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:56 schreef lord_sylus het volgende:
ja... persoonlijk zou ik wel eens zelf alleen willen experimenteren, is zien hoe ver ik wel zou willen gaan en wat ik allemaal leuk vindt
maar is moeilijk om zo iemand te vinden...
Definitie van bisekualiteit is SEKSUELE aantrekkeingskracht voelen voor hetzelfde geslacht, alsmede voor het andere geslacht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:41 schreef lord_sylus het volgende:
ik hbe altijd het gevoel dat als je zegt "ik ben bi" dat mensen dan denken dat je gevoelens krijgt voor een man! en dat is niet het geval ik geniet gewoon van genot dat is al!
Bi. hetero of homo. het is een etiket dat door anderen erop geplakt wordt. We zijn nu eenmaal gewend om alles in hokjes te zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:41 schreef lord_sylus het volgende:
ik hbe altijd het gevoel dat als je zegt "ik ben bi" dat mensen dan denken dat je gevoelens krijgt voor een man! en dat is niet het geval ik geniet gewoon van genot dat is al!
Er zijn vast zat van dat soort mensen te vinden, alleen niet iedereen zal er mee te koop lopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:56 schreef lord_sylus het volgende:
ja... persoonlijk zou ik wel eens zelf alleen willen experimenteren, is zien hoe ver ik wel zou willen gaan en wat ik allemaal leuk vindt
maar is moeilijk om zo iemand te vinden...
Nou, dames, ik loop er wel mee te koop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:49 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Er zijn vast zat van dat soort mensen te vinden, alleen niet iedereen zal er mee te koop lopen.
Yep want je hebt ook hetero's en bisexuelen.....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:24 schreef Konkaen het volgende:
Goed dat ook een vrouw hier haar mening geeft.
Dus heren, er zijn meer dan alleen homo's.
Of transgenders........quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:38 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Yep want je hebt ook hetero's en bisexuelen.....
O ja laat ik die vooral niet vergeten. Al heb ik die nog nooit persoonlijk ontmoet.quote:
Nee, niet persoonlijk maar wel on-topic.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:54 schreef karr-1 het volgende:
[..]
O ja laat ik die vooral niet vergeten. Al heb ik die nog nooit persoonlijk ontmoet.
Dank je!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:00 schreef Valkire het volgende:
" Love is the air!"![]()
Dus uit de kast gekomen ? gefeliciteerd !
En daar heb jij weer gelijk inquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:57 schreef Konkaen het volgende:
[..]
Nee, niet persoonlijk maar wel on-topic.
Exact mijn houding, waarom zou je je moeten houden aan de vooroordelen van de maatschappij. Doe wat je wilt en prettig vind, zolang niemand er last van heeft lijkt het me geen probleem.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:57 schreef patrickt37 het volgende:
Waarom altijd overal een plaatje op plakken? Hetero, bi of homo, wat maakt het uit.
Doe vooral de dingen die je prettig vindt, en stoor je niet aan al die vooroordelen van een ander.
Helemaal goed, ik ben blij voor je/jullie ! Ik hoop dat je fantasie waarheid wordt en ik weet zeker dat er vele mannen zijn die dit wel een keer willen doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:42 schreef CONCERTA_JUNK het volgende:
Goed zo karr-1!!!!
Ik hoop zelf erg snel een keer mijn fantasie om sex te hebben met een man waar te kunnen maken!
Je zult er verbaast van staan hoeveel mannen er met die gedachte rondlopen,ik heb het hier met een collega over gehad. En wat denk je..... hij wil ook graag een keer!!!!! We hebben besloten het rustig aan te pakken en elkaar eerst te vertellen wat je lekker vindt en hoe ver je wilt gaan.( Als ik het doe ga ik all the way)
Je hebt er zin is dat is duidelijk.... Veel plezier....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:20 schreef CONCERTA_JUNK het volgende:
Thanks!!!!!
Ik zal zeker mijn ervaring met jullie delen!!!!!! Kan niet wachten tot het zover is
Waar komt die angst vandaan om onder het plakkertje bi te worden geschaard?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Exact mijn houding, waarom zou je je moeten houden aan de vooroordelen van de maatschappij. Doe wat je wilt en prettig vind, zolang niemand er last van heeft lijkt het me geen probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |