Ben je dan niet gewoon camsexueel ?quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:21 schreef Nick_1983 het volgende:
Hallo,
ik ben naar mijn gevoel gewoon hetero! doe het nooit met een man ofzo.
het enige wat ik weleens doe iets chatten en cammen met jongens dat vind ik wel geil....
welke jongens hebben dat ook? en ben je dan bi ?? in het echt zou ik het nooit doen met een man.
Dusquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:28 schreef Nick_1983 het volgende:
hahaha dat kan ja:P maar ja vrouwen zijn zo moeilijk te vinden achter de cam
:P
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:30 schreef splendor het volgende:
Misschien ben je bischierig en vind je het idee gewoon spannend, juist omdat 'het eigenlijk niet mag'.
Ik heb het zelfde mee gemaaakt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:21 schreef Nick_1983 het volgende:
Hallo,
ik ben naar mijn gevoel gewoon hetero! doe het nooit met een man ofzo.
het enige wat ik weleens doe iets chatten en cammen met jongens dat vind ik wel geil....
welke jongens hebben dat ook? en ben je dan bi ?? in het echt zou ik het nooit doen met een man.
Je kan moeilijk zeggen dat je dan hetereo bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:41 schreef rycemasta het volgende:
Als je een pik in je reet wilt voelen ben je bi.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:49 schreef lord_sylus het volgende:
Zal ik zeker proberen te doen, is gewoon moeilijk om gelijkgezinde mannen te vinden
Stuur maar een PM'tje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:56 schreef lord_sylus het volgende:
ja... persoonlijk zou ik wel eens zelf alleen willen experimenteren, is zien hoe ver ik wel zou willen gaan en wat ik allemaal leuk vindt
maar is moeilijk om zo iemand te vinden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |