Ik erger me aan eendjes die een kloon hebben, die zich voordoet als vrouwquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:22 schreef eend112 het volgende:
Ik erger me aan mensen die topics van 6,5 jaar geleden gaan kicken.
Ik erger me aan mods die dit door hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik erger me aan eendjes die een kloon heeft, die zich voordoet als vrouw
Ik irriteer me aan mensen die meervoud en enkelvoud verhaspelen in 1 zin en daar dus niet mee kunnen omgaan...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik erger me aan eendjes die een kloon heeft, die zich voordoet als vrouw
Irritant hè, als iets irriteert.quote:
Ja, maar jij hebt macht, en ik niet, dus ik zie het door de vingers, maar ik heb je IP 10.0.0.1 dus de volgende keer hack ik je jonguhquote:
Bedankt voor deze koelantse.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt macht, en ik niet, dus ik zie het door de vingers, maar ik heb je IP 10.0.0.1 dus de volgende keer hack ik je jonguh
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:34 schreef wiskundenoob het volgende:
Als taal nazi zijnde irriteer ik me ook aan dat fout mits het taalfout bedoelt is.
Er staat nog steeds een foutje in...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik erger me aan eendjes die een kloon hebben, die zich voordoet als vrouw
Ja duhquote:
Alles is fout in die zin.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou nou, bij sommige mensen weet je het gewoon niet
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:50 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
fok jou, bitch. doe het zelf dan als je zo goed kan
Dat zeggen ze allemaal!! Ik vertrouw het niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het voorbeeld is uiteraard puur toeval ...
Prachtig!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:48 schreef Knekwurst het volgende:
Dat zeggen ze allemaal!! Ik vertrouw het niet.
Sorry voor mijn late reactie, kwam wat tussen.
Gewoon bijna zes jaar niet actief op FOK! zijn en dan deze kick. Ik vind 'm fabuleus.quote:
Best wel een ergerlijk irritante kick dit.quote:Op maandag 9 april 2018 15:39 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Kun je prachtig vinden, maar heb wel een TR geplaatst wegens crewbash.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:19 schreef Megumi het volgende:
Als ik me aan dit soort zaken zou moeten ergeren dan pleeg ik zelfmoord.
Ik heb een TR gezet voor deze nutteloze kick.quote:Op maandag 9 april 2018 15:39 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Kun je prachtig vinden, maar heb wel een TR geplaatst wegens crewbash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |