Dus jij ben zo iemand die irl zn vrienden spamtquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk! Leuk! Leuk! Voor Buzzer mag ik de komende tijd de Sonicare HealthyWhite van Philips testen en buzzen.
Niet als TS haar adres correct heeft gewijzigd, achteraf.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jeetje, jij bent wakker!
Dat is natuurlijk ook zo, de rekening gaat ook naar die verkeerde postbus
Dat zou wel heelquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet als TS haar adres correct heeft gewijzigd, achteraf.
quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
2. Ik ben blond
Nee hoor, ik spam niet. Denk je nu echt dat ik met iemand over producten ga praten als die persoon geen interesse heeft? Laatst mocht ik wasmiddel + t-shirts uitdelen en die dingen waren niet aan te slepen. Toen werd ik bijna gespamd met verzoekjes.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dus jij ben zo iemand die irl zn vrienden spamt
pwnd!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:43 schreef Tinkepink het volgende:
En die factuur: ik heb mijn rekeningnummer al doorgegeven, dus de kosten worden automatisch afgeboekt
Wat denk je nu zelf...quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn er eigenlijk nog andere Fok!kers met zo'n apparaat? Want ik ben wél erg nieuwsgierig of het echt werkt.
Daarvoor hebben ze geloof ik kleurkaartjes bijgesloten. Kan je vergelijken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:58 schreef baNEEL het volgende:
dan is natuurlijk meteen de vraag wat één tint dan is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |