Ben blij dat de NL celebs in ieder geval geen 'hippe' vreselijke namen kiezen die het gepeupel kiest, zoals Storm, Bloeme, Sterre, Sem (m.u.v. Wendy van Dijk dan).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
moderne hippe normale namen te over, zou je zeggen...
Zeker een kwestie van smaakquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:46 schreef KinkyGiraf het volgende:
Het blijft toch een kwestie van smaak denk ikIk vind Sterre en Sem erg leuke namen. Ik zou mijn kind nu niet zo noemen, puur omdat de helft van NL nu zo heet. Daan, Suze, Esmee, Romée, Jasmijn, dat soort namen hou ik eigenlijk wel van.
quote:Confirming numerous rumors, actress Angie Harmon and her husband, former NFL star Jason Sehorn, have announced that they are expecting their third child. Jason, 37, denied the news last week, but a rep explains that was done "in an attempt to take back the right to release the joyous news themselves."
Angie, 36, and Jason are now "thrilled to announce" the pregnancy -- the baby is due this winter. The new addition will join big sisters Finley Faith, 4 ½, and Avery Grace, 3, at home. The couple is excited about the spacing of this baby as compared to their last!
Ik heb geen moeite met Zuma hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:32 schreef rena het volgende:
Jeetje, het is ook echt nooit goed tegenwoordig heNoemt iemand zijn kind Auto Pilot Cash Drollenvanger Zuma Inspector de 32e is het afschuwelijk, maar krijgt een kind een normale hollandse naam als Willem is het ook weer fout
Zag Bridget gister op SBS "Ik ben heel benieuwd naar die grote peuter die er straks uit gaat komen"quote:
Ruby vind ik leukquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:34 schreef Bostonian het volgende:
Willem is wel okay. Zuma absoluut niet. De naam van Matt Damon's dochter is ook leuk: Gia.
Wat vinden jullie van de naam Ruby voor een meisje? Want zo heet de dochter van Theo Maassen als jullie dat nog niet wisten.
Zal me niet verbazen als ze zwanger is, Sarko is goed bezigquote:Carla Bruni in verwachting?
AMSTERDAM - Het lijkt erop alsof Frankrijks 'first lady' Carla Bruni (40) een kindje krijgt.
Het model werd met haar man Nicolas Sarkozy gespot tijdens een vakantie aan de Franse Rivièra. De 53-jarige Franse president legde liefdevol zijn hand op Carla's licht bollende buikje.
Ze gaf vorige maand al aan dolgraag een kindje te willen van haar 'Sarko'. De geruchten gingen toen al dat ze zwanger zou zijn, maar Carla deed haar toegenomen gewicht rond haar middel toen af als 'liefde voor bier'.
Carla heeft uit een eerdere relatie al een zoon van zeven. Nicolas Sarkozy heeft drie kinderen uit twee voorgaande huwelijken.
Bron
Nah. Ik vind dat wel 'normale' namen, maar ik zou mijn kind never zo noemen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:46 schreef KinkyGiraf het volgende:
Het blijft toch een kwestie van smaak denk ikIk vind Sterre en Sem erg leuke namen. Ik zou mijn kind nu niet zo noemen, puur omdat de helft van NL nu zo heet. Daan, Suze, Esmee, Romée, Jasmijn, dat soort namen hou ik eigenlijk wel van.
Ik heb me rot gezocht naar deze info.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:34 schreef Bostonian het volgende:
Wat vinden jullie van de naam Ruby voor een meisje? Want zo heet de dochter van Theo Maassen als jullie dat nog niet wisten.
Dan valt Daan waarschijnlijk ook af voor jequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:46 schreef KinkyGiraf het volgende:
quote:Actor Charlie Sheen and wife Brooke Mueller are expecting their first child together, the couple confirms. This will be the fourth child for Charlie, 42, who is already dad to three daughters -- Cassandra Jade, 23, with ex-girlfriend Paula Profitt, as well as Sam, 4, and Lola Rose, 3, with ex-wife Denise Richards. In a statement, Charlie said,
"Brooke and I are thrilled! She’s the best stepmom Sam, Lola and Cassandra could ever hope for. Seeing her love and affection with those three, I know she’ll be an amazing mom. Unless I bat 100%, perhaps a boy awaits us."
Brooke, 31, and Charlie married on May 30th, 2008. In early June, the couple had said babies were the next step, but denied that they were expecting at that time.
Een stiefmoeder voor een 23jarige.. Dat werkt toch anders dan bij die andere twee koters lijkt mequote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:32 schreef rena het volgende:
Mwoah, het is alleen haar buik die echt huge is vind ik, armen en benen vallen best mee
Ze is idd wel mooi zwanger, maar de gehele verschijning met bikini vind ik maar matig en dat in combinatie met d'r zeemanspas in het waterquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:32 schreef rena het volgende:
Mwoah, het is alleen haar buik die echt huge is vind ik, armen en benen vallen best mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |