abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61046273
Ik vind Willem ook echt deuzig

Er zit wat mij betreft ook wel iets tussen een rare verzonnen naam en een ouderwetse suffe naam... moderne hippe normale namen te over, zou je zeggen...
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_61046456
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:32 schreef KinkyGiraf het volgende:

moderne hippe normale namen te over, zou je zeggen...
Ben blij dat de NL celebs in ieder geval geen 'hippe' vreselijke namen kiezen die het gepeupel kiest, zoals Storm, Bloeme, Sterre, Sem (m.u.v. Wendy van Dijk dan).
pi_61046545
Het blijft toch een kwestie van smaak denk ik Ik vind Sterre en Sem erg leuke namen. Ik zou mijn kind nu niet zo noemen, puur omdat de helft van NL nu zo heet. Daan, Suze, Esmee, Romée, Jasmijn, dat soort namen hou ik eigenlijk wel van.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_61046637
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:46 schreef KinkyGiraf het volgende:
Het blijft toch een kwestie van smaak denk ik Ik vind Sterre en Sem erg leuke namen. Ik zou mijn kind nu niet zo noemen, puur omdat de helft van NL nu zo heet. Daan, Suze, Esmee, Romée, Jasmijn, dat soort namen hou ik eigenlijk wel van.
Zeker een kwestie van smaak
De namen die jij noemt vind ik ook erg leuk.
quote:
Confirming numerous rumors, actress Angie Harmon and her husband, former NFL star Jason Sehorn, have announced that they are expecting their third child. Jason, 37, denied the news last week, but a rep explains that was done "in an attempt to take back the right to release the joyous news themselves."

Angie, 36, and Jason are now "thrilled to announce" the pregnancy -- the baby is due this winter. The new addition will join big sisters Finley Faith, 4 ½, and Avery Grace, 3, at home. The couple is excited about the spacing of this baby as compared to their last!

Angie is o.a. bekend van de serie 'Law and Order'.
pi_61047304
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:32 schreef rena het volgende:
Jeetje, het is ook echt nooit goed tegenwoordig he Noemt iemand zijn kind Auto Pilot Cash Drollenvanger Zuma Inspector de 32e is het afschuwelijk, maar krijgt een kind een normale hollandse naam als Willem is het ook weer fout
Ik heb geen moeite met Zuma hoor Willem is voor mij net zoiets als Klaas, type meest oude namen die je kunt verzinnen
pi_61052519
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:31 schreef Turbomuis het volgende:
Bridget Maasland
[ afbeelding ]
Die staat op springen.
Toegang is geen open deur.
pi_61058859
willem,
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
  † In Memoriam † zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:22:22 #158
43556 miss_dynastie
pi_61059776
Zuma,
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:02:20 #159
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_61060321
Willem gaat nog wel, beetje ouderwets maar aan de andere kant ook wel weer superleuk daarom. Beter dan Zuma.... Kweet niet k heb het niet zo op zulke namen eigenlijk (okay k heb zelf dus ook nog geen kids, ben benieuwd waar k dan zelf mee aan kom zetten whahahaha)

op people.com het bericht dat Jason Lee vader is geworden van een dochtertje

http://www.people.com/people/article/0,,20220897,00.html

[ Bericht 31% gewijzigd door J-net op 23-08-2008 12:33:49 ]
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_61067341
Willem is wel okay. Zuma absoluut niet. De naam van Matt Damon's dochter is ook leuk: Gia.

Wat vinden jullie van de naam Ruby voor een meisje? Want zo heet de dochter van Theo Maassen als jullie dat nog niet wisten.
pi_61067655
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:23 schreef SarahD. het volgende:

Die staat op springen.
Zag Bridget gister op SBS "Ik ben heel benieuwd naar die grote peuter die er straks uit gaat komen"
pi_61067671
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:34 schreef Bostonian het volgende:
Willem is wel okay. Zuma absoluut niet. De naam van Matt Damon's dochter is ook leuk: Gia.

Wat vinden jullie van de naam Ruby voor een meisje? Want zo heet de dochter van Theo Maassen als jullie dat nog niet wisten.
Ruby vind ik leuk Maar ik ben sowieso meer van de Engelse namen
pi_61101605
quote:
Carla Bruni in verwachting?

AMSTERDAM - Het lijkt erop alsof Frankrijks 'first lady' Carla Bruni (40) een kindje krijgt.

Het model werd met haar man Nicolas Sarkozy gespot tijdens een vakantie aan de Franse Rivièra. De 53-jarige Franse president legde liefdevol zijn hand op Carla's licht bollende buikje.

Ze gaf vorige maand al aan dolgraag een kindje te willen van haar 'Sarko'. De geruchten gingen toen al dat ze zwanger zou zijn, maar Carla deed haar toegenomen gewicht rond haar middel toen af als 'liefde voor bier'.

Carla heeft uit een eerdere relatie al een zoon van zeven. Nicolas Sarkozy heeft drie kinderen uit twee voorgaande huwelijken.

Bron
Zal me niet verbazen als ze zwanger is, Sarko is goed bezig
............................
pi_61103952
quote:
Nah. Ik vind dat wel 'normale' namen, maar ik zou mijn kind never zo noemen.

Oh, en Zuma? Ieuw. Jacob Zuma? Dat ze die link niet hebben gelegd
pi_61107097
Zuma is een leuk spelletje, daar moet ik nu steeds aan denken. Nee, vind het geen mooie naam.
Tralalalaaa
pi_61112261
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:34 schreef Bostonian het volgende:
Ik heb me rot gezocht naar deze info.

Ik dacht al, waarom horen we niks van Theo's aanstaande vaderschap.

thx
pi_61119645
quote:
Dan valt Daan waarschijnlijk ook af voor je
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_61120286
Minnie Driver is de eerstvolgende die van de lijst afgaat, hoop ik voor d'r:

† In Memoriam † maandag 25 augustus 2008 @ 20:50:06 #169
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61120970
Save the fucking whale zeg .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_61122422
Mwoah, het is alleen haar buik die echt huge is vind ik, armen en benen vallen best mee
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_61122476
Weer een Sheen telg erbij:
quote:
Actor Charlie Sheen and wife Brooke Mueller are expecting their first child together, the couple confirms. This will be the fourth child for Charlie, 42, who is already dad to three daughters -- Cassandra Jade, 23, with ex-girlfriend Paula Profitt, as well as Sam, 4, and Lola Rose, 3, with ex-wife Denise Richards. In a statement, Charlie said,

"Brooke and I are thrilled! She’s the best stepmom Sam, Lola and Cassandra could ever hope for. Seeing her love and affection with those three, I know she’ll be an amazing mom. Unless I bat 100%, perhaps a boy awaits us."

Brooke, 31, and Charlie married on May 30th, 2008. In early June, the couple had said babies were the next step, but denied that they were expecting at that time.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_61123024
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:34 schreef rena het volgende:
Weer een Sheen telg erbij:
[..]

Een stiefmoeder voor een 23jarige.. Dat werkt toch anders dan bij die andere twee koters lijkt me
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_61125159
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:32 schreef rena het volgende:
Mwoah, het is alleen haar buik die echt huge is vind ik, armen en benen vallen best mee

Idd , daar teken ik voor als de rest van m'n lichaam niet ook meteen formaat walvis krijgt
En zet maar eens andere hoogzware vrouwen in bikini op de foto, die zijn stukken minder flatteus dan mevrouw Driver
pi_61126774
Manuel Venderbos, presentator bij de EO, is afgelopen vrijdag vader geworden van een dochtertje: Jip.
Don't you love her madly?
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2008 @ 03:51:41 #175
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61130083
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:32 schreef rena het volgende:
Ze is idd wel mooi zwanger, maar de gehele verschijning met bikini vind ik maar matig en dat in combinatie met d'r zeemanspas in het water . Ik heb het niet zo op zwangere vrouwen in bikini, behalve als de buikjes mooi gebruind zijn . Neemt niet weg dat ze er lekker in moeten gaan lopen hoor .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')