abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:24:05 #126
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61010007
Gillian Anderson ( X-Files ):
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2008 @ 16:09:58 #127
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61012940
Ik zag vanmiddag een andere foto van Eva Longoria in een Engels roddelblad met ook een aardige bump zeg .
En Matt Damon weer papa
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 20:48:58 #128
130351 jannet1234
keep happy, no matter what
pi_61019668
Linda Wagenmakers heeft ook weer een dochtertje erbij. Eve heet het meisje
pi_61019670
quote:
Dochter voor Linda Wagenmakers

Zangeres Linda Wagenmakers is donderdagmiddag rond 13 uur moeder geworden van een dochtertje.

Eve weegt 3350 gram. Moeder en dochter maken het goed. Dat meldt Shownieuws.
Linda en haar manlief Greg waren al trotse ouders van een meisje, Lois (5).
  donderdag 21 augustus 2008 @ 20:49:56 #130
130351 jannet1234
keep happy, no matter what
pi_61019704
haha, was net een minuut eerder
pi_61022660
Gwen Stefanie schijnt *nu* in het ziekenhuis te zijn voor een Caesarian (what else?)... spannend! Ik hoop een beetje op een meisje Na Kingston als mini-Gavin wil ik ook wel eens zien of ze een mini-Gwen kunnen produceren....

[ Bericht 0% gewijzigd door KinkyGiraf op 21-08-2008 22:19:11 (Tiepvoutje) ]
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_61027198
quote:
Gwen Stefani & Gavin Rossdale Have a Boy!

Originally posted Thursday August 21, 2008 06:05 PM EDT

It's a rock band in the making: Gwen Stefani and her rocker husband Gavin Rossdale welcomed their second child, a son, on Thursday in Los Angeles, PEOPLE has learned.

The couple named the boy Zuma Nesta Rock Rossdale, a rep for Stefani says.

Zuma joins the couple's other son Kingston, who turned 2 in May.

Stefani, 38, who is one of four children herself, has spoken openly about her hope for more children. "I'm in a race to have another," she told InStyle last year before announcing her pregnancy.

The No Doubt singer, also the designer behind the L.A.M.B and Harajuku Lovers fashion lines, told the magazine that Rossdale is "super into being a dad."

Rossdale, 42, told PEOPLE that the couple planned to follow friends' advice and get a gift for Kingston so he didn't feel left out when his new sibling arrived. "Apparently when the baby comes home, you've got to bring a really good present for Kingston," he said.

As for parenthood, Rossdale told PEOPLE, "It's terrifying and exciting and brilliant."
People.com

ZUMA?!?!?

Wie noemt zijn kind nu 'sapje'?!?!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:23:52 #133
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_61030411
Op telegraaf.nl valt te lezen dat Lange Frans vader is geworden van een zoontje genaamd Willem

http://www.telegraaf.nl/p(...)_vader___.html?p=1,1

(en ik zag op people het nieuwtje van Gwen staan, maar die staat er al maar wat een naam zeg, Zuma....)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:47:26 #134
176471 oh-oh
pi_61030622
Uhm Zuma, tja, tis wel orgineel ( Nesta is de tweede naam van Bob Marley, dat vind ik persoonlijk dan wel een hele leuke vernoeming ).
Ben benieuwd of ie kan tippen aan Kingston, zou wat zijn, twee van zulke leuke jochies!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_61031849
Leuk voor Gwen en Gavin, maar wat een ***-naam zeg... Zuma... Nee, dat vind ik niet mooi.
pi_61032596
quote:
Spice Girl Mel C. Expecting First Child

Despite past reports that her life doesn't include babies in the near future, Spice Girl Melanie Chisholm, aka Mel C., is pregnant with her and longtime boyfriend Thomas Starr's first child, she has confirmed. Writing on her website on Friday, Melanie, 34, shared,

Well, I can announce that Tom and I are expecting a baby and we are very happy. As I am sure you’ll understand, we needed time to wait for results and tell our families. Thank you for all you kindness, good wishes and support (even if it was based on speculation!).

If true, this will be the 8th baby in the Spice Girl family. Geri Halliwell has daughter Bluebell Madonna, 2, Victoria Beckham has Brooklyn Joseph, 9, Romeo James, 5 ½, and Cruz David, 3 ½, Melanie Brown has Phoenix Chi, 9 ½, and Angel Iris, 16 months, and Emma Bunton has Beau Lee, 1.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:31:45 #137
176471 oh-oh
pi_61032638
Zou Mel C dan de eerste van het hele zootje worden die haar baby een normale naam gaat geven?
( Groucho Marx )
pi_61032897
Ik vind Beau een redelijk normale naam. En Romeo ook wel.
pi_61036137
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:41 schreef Esraa het volgende:
Ik vind Beau een redelijk normale naam. En Romeo ook wel.
Beau is een mannennaam. Normaal geen probleem, Robin moet kunnen voor een meisje, maar Beau is zo evident mannelijk - in het Frans is het 'beau' voor hem en 'belle' voor haar - dat ik dit altijd een beetje dommig vind. Kies dan voor Bo. (Los daarvan betekent 'beau' in het Engels ook vriendje, alleen gebruikt in de mannelijke betekenis).
pi_61036487
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:39 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Beau is een mannennaam. Normaal geen probleem, Robin moet kunnen voor een meisje, maar Beau is zo evident mannelijk - in het Frans is het 'beau' voor hem en 'belle' voor haar - dat ik dit altijd een beetje dommig vind. Kies dan voor Bo. (Los daarvan betekent 'beau' in het Engels ook vriendje, alleen gebruikt in de mannelijke betekenis).
Beau van Emma is toch ook een jongen? Of snap ik je betoog niet
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_61036825
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:52 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Beau van Emma is toch ook een jongen? Of snap ik je betoog niet
Dat is inderdaad een jongen. Dus ik snap het betoog ook niet helemaal.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:31:36 #142
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_61039299
Bridget Maasland
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_61039308
Ik keek toevallig op een cosmeticawebsite, en las toen dat Beertje van Beers zwanger is.
Dat moet dan haar tweede zijn, want van de eerste is ze vorig jaar al bevallen.
En toen waren de andere dames op de foto nog niet zwanger..

Op de foto:
Femmetje de Wind, Susan Blokhuis, Renate Verbaan, Marit van Bohemen, Tanja Jess, Amanda Krabbé, Bridget Maasland, Tessa Kroes en Beertje van Beers

Kan er alleen geen nieuws over vinden.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:04:33 #144
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61042604
die buik van ashlee is echt niet mooi!
The girl that lost her mind
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:28:55 #145
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_61043468
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:38 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

People.com

ZUMA?!?!?

Wie noemt zijn kind nu 'sapje'?!?!
Ben je niet in de war met 'zumo'?
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_61043554
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:39 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Het is ook een jongen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_61043766
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:29 schreef Esraa het volgende:

Spice Girl Mel C. Expecting First Child

Despite past reports that her life doesn't include babies in the near future, Spice Girl Melanie Chisholm, aka Mel C., is pregnant with her and longtime boyfriend Thomas Starr's first child, she has confirmed. Writing on her website on Friday, Melanie, 34, shared,

Well, I can announce that Tom and I are expecting a baby and we are very happy. As I am sure you’ll understand, we needed time to wait for results and tell our families. Thank you for all you kindness, good wishes and support (even if it was based on speculation!).
Wat leuk!!
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:31 schreef Turbomuis het volgende:
Bridget Maasland
[ afbeelding ]
Wat een gevaarte Zal wel het soort stof zijn, volgens mij is dat van dat lycra dat je niet veel goed doet
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:23 schreef J-net het volgende:
Op telegraaf.nl valt te lezen dat Lange Frans vader is geworden van een zoontje genaamd Willem

http://www.telegraaf.nl/p(...)_vader___.html?p=1,1

(en ik zag op people het nieuwtje van Gwen staan, maar die staat er al maar wat een naam zeg, Zuma....)
Willem Nou het past iig goed bij vader Frans
pi_61045050
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:28 schreef La_Guiri het volgende:

[..]

Ben je niet in de war met 'zumo'?
Oeps. Maar het is nog steeds een stomme naam
pi_61045141
Jeetje, het is ook echt nooit goed tegenwoordig he Noemt iemand zijn kind Auto Pilot Cash Drollenvanger Zuma Inspector de 32e is het afschuwelijk, maar krijgt een kind een normale hollandse naam als Willem is het ook weer fout
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_61045176
Ik vind Willem wel leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')