En hierna volgt: "Hoe wordt ik de Nederlandse taal machtig" ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Na de geboorte gaat Bridget het programma Hoe wordt ik Mamma? maken. De serie is een vervolg op het tv-programma 'Hoe wordt ik een Gooische vrouw?'
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hierna volgt: "Hoe wordt ik de Nederlandse taal machtig" ?
Hee, ik quote het ook maar, en dan ga ik niet letten op taal- en spelvautenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hierna volgt: "Hoe wordt ik de Nederlandse taal machtig" ?
I know, babe!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Hee, ik quote het ook maar, en dan ga ik niet letten op taal- en spelvauten
quote:Zwangere vrouw Ratelband wil scheiding
Uitgegeven: 29 augustus 2008 20:05
Laatst gewijzigd: 29 augustus 2008 20:09
AMSTERDAM - Monica, de vrouw van Emile Ratelband, heeft woensdag de scheidingspapieren naar de positiviteitsgoeroe gestuurd, maar blijkt zwanger te zijn van zijn tweede kind.
"Ze is uitgeteld op 11 maart, mijn verjaardag. Het is horror", liet Ratelband weten aan RTL Boulevard.
Stel
Het stel trouwde in juni vorig jaar en in september verwelkomden zij hun eerste kindje Royce. Eerdere berichten maakten al duidelijk dat het niet meer zo boterde tussen de twee.
Toch is Moon zwanger van een tweede kind. "We hebben in mei één keer seks gehad", laat Ratelband weten. "Het is drama."
Eisen
Monica heeft in een dagvaarding de eisen op een rijtje gezet. "Ze eist tienduizend euro per maand en nog 795 euro per kind." Ratelband uit openlijk zijn twijfels over zijn aandeel in de zwangerschap. "Of de tweede van mij is zal de toekomst moeten uitwijzen."
Verbitterd
Ratelband is verbitterd over de beslissingen van zijn vrouw. "Zij wil de zwangerschap en de bevalling alleen doen, maar aan de andere kant mag papa alles bekostigen. Een ideale situatie voor een vrouw", beschrijft de 59-jarige Ratelband de situatie van zijn 21-jaar jongere vrouw.
quote:Zoontje Lange Frans vernoemd naar overleden ’broer’
AMSTERDAM - De naam van het pasgeboren zoontje van Lange Frans en zijn vrouw Daniëlle heeft een emotionele lading. De 23-jarige moeder vertelt openhartig: „Ons zoontje is vernoemd naar Willem, die ik beschouwde als mijn broer. Hij kwam zeven jaar geleden om het leven door een vuurwerkongeluk. Het was het oudejaar dat alles ook misging in Volendam.”
Daniëlle legt uit: „Ik ben opgevoed door mijn opa en mijn oma en Willem was eigenlijk hun zoon. Met mijn grootouders deelde ik de liefde voor de paardensport. Zij brachten me naar iedere wedstrijd. Mijn moeder was druk met mijn zussen en haar baan, vandaar.”
Ook met de fatale jaarwisseling was Daniëlle bij haar opa en oma, die toen in Landsmeer woonden. „Het was een heel gezellige avond, met veel familie bij elkaar. Na twaalven stak Willem een groot stuk vuurwerk aan dat vroegtijdig ontplofte. Ik stond vlak bij hem. Het vuurwerk raakte zijn hoofd. We hebben meteen 112 gebeld. Maar alle ambulances waren in Volendam, vanwege de nieuwjaarsbrand. Willem werd uiteindelijk opgehaald en doorgestuurd naar het Academisch Medisch Centrum. Zo slecht was zijn toestand.”
In het AMC hebben artsen geprobeerd zijn leven te redden. „Hij is nog geopereerd. Maar de klap in zijn hoofd was te hard geweest en er waren te veel zwellingen ontstaan. Op 4 januari is hij overleden. Hij was begin 30.”
voor jou welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:44 schreef rena het volgende:
3 maal Cato?
Goh dat zeggen ze in de Weekend/Prive/Story/Party ook altijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:54 schreef amaranta het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen:
Nienke Romer en Freek Brom. Uitgerekend begin maart.
quote:James Morrison Says He's Ready for Fatherhood
Tags: Dads , Expecting , Top News
Jon Furniss/WireImage
As he prepares for the release next month of his sophomore album, a follow-up to his popular 2006 debut Undiscovered, James Morrison has yet another milestone looming large on his horizon -- fatherhood. The 24-year-old singer and songwriter is poised to become a dad, for he and longtime girlfriend Gill expect their first baby in September. While the timing might be too much for some, James says it couldn't have been better. "I was very much a young lad when my first album came out," he says, "I feel as if I'm a man now."
"I'm getting ready to be a father, which is the biggest thing that's ever happened to me. I'm very excited by it, but it also makes it easier to get on with other things. It's not just about me any more."
Songs for You, Truths for Me hits shelves September 29.
Source: Daily Mail
We zien begin maart wel of ik gelijk had.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Goh dat zeggen ze in de Weekend/Prive/Story/Party ook altijd
Het is geen kwestie van gelijk hebbenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
We zien begin maart wel of ik gelijk had.
quote:Tiger To Welcome A New Cub
Filed under: Baby Blabber > Zportz > Tiger Woods
We haven't heard much about Tiger Wood's personal life lately - he's boring - but we have some good news to report.
According to his official website, the golf star and his wife, former model Elin, are expecting their second child.
A specific due date has not been released, but the baby is due in the late winter.
Their first baby, daughter Sam, was born last year.
Woods writes:
"And now, I have some wonderful news to report. Sam is going to be a big sister.
Elin and I are proud to announce that we are expecting our second child in late-winter.
Elin is feeling great, and we are both thrilled. While my injury has been disappointing and frustrating, it has allowed me to spend a lot of time watching Sam grow. I can't begin to tell you how rewarding it is being a dad and spending time with her and Elin.
The injury has been a blessing and a disappointment."
Congrats to the happy family!
And get well soon, Tiger!
quote:David Spade vader van playmate-baby
Uitgegeven: 4 september 2008 10:57
AMSTERDAM - David Spade is de vader van het meisje dat vorige week in Missouri ter wereld werd gebracht door Playboy-model Jillian Grace. Dat heeft een woordvoerder van de Amerikaanse acteur bevestigd aan People.
De 45-jarige acteur maakte in januari bekend dat hij een korte romance had beleefd met de 22-jarige playmate. Even later bleek Grace zwanger te zijn. Spade liet weten dat hij zijn verantwoordelijkheid zou accepteren als zou blijken dat hij de vader van het kind was.
Contact
"David en Jillian hebben nauw contact gehouden tijdens de zwangerschap", zegt Spades woordvoerder. "Hij is van plan om de baby te komen bekijken zodra hij even vrij heeft van de komedieserie 'Rules of Engagement.'"
Spade is bekend van zijn hoofdrol in de komedieserie Just Shoot Me, die in Nederland te zien is op Comedy Central. De acteur had eerder relaties met Lara Flynn Boyle, Heather Locklear en Jennifer Aniston.
Ze volgen elkaar ook snel op zegquote:
EEN MOETJE???quote:Op donderdag 4 september 2008 12:23 schreef AnnaStesia het volgende:
Dochter voor prinses Margarita
Uitgegeven: 4 september 2008 12:00
DEN HAAG - Prinses Margarita de Bourbon de Parme, de dochter van prinses Irene, is donderdag in Amsterdam bevallen van een dochter: Julia Carolina Catharina. Dat heeft de particulier secretaris van prinses Irene, Mariëtte Helmann, meegedeeld.
De prinses trouwde in mei van dit jaar met de jurist Tjalling ten Cate. Het paar woonde toen sinds ongeveer een jaar samen in Amsterdam.
Prinses Margarita brengt haar opleiding interieurarchitectuur aan de Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten in Den Haag in praktijk als zelfstandig werkzaam als adviseur op dit gebied. Tjalling ten Cate is sinds enige jaren jurist bij De Nederlandsche Bank.
De prinses was hiervoor getrouwd met Edwin de Roy van Zuydewijn, van wie ze in 2006 na een hoop rumoer officieel scheidde.
Prinses Margarita en Tjalling ten Cate zijn trots en intens dankbaar, zo laten ze weten. De baby is kerngezond en weegt 3325 gram. Tjalling ten Cate doet nog aangifte van de geboorte
Voor mij niet. Wist ten eerste niet dat ze zwanger was en al helemaal niet dat ze getrouwd was.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:49 schreef jannet1234 het volgende:
[..]
dat was toch allang bekend dat ze zwanger was tijdens het huwelijk.
quote:Dochter voor Susan Blokhuis
Uitgegeven: 8 september 2008 08:49
AMSTERDAM - Susan Blokhuis is zaterdag bevallen van een dochter. Het meisje luistert naar de naam Zara Sofia. "Michel en ik zijn dolgelukkig", vertelt de 37-jarige presentatrice maandag in De Telegraaf. "En haar halfbroer Gijs van acht is zo trots als een pauw."
Blokhuis beviel thuis. "Het ging allemaal zo ontspannen", vertelt de brunette, die bekend werd als omroepster bij de Tros.
"Ik kan echt zeggen dat ik een droombevalling heb gehad."
quote:BABIES!!! Minnie Driver popped out a little baby boy last Friday in Los Angeles. Minnie already has a mouse name, so she decided to give her son one too. She has named him Henry Story Driver. He weighed in at 9 lbs., 12 oz.
quote:'Ashlee Simpson verwacht tweeling'
Uitgegeven: 9 september 2008 08:29
Laatst gewijzigd: 9 september 2008 08:58
AMSTERDAM - Ashlee Simpson verwacht een tweeling. Dat beweert althans rapper Tyga, een vriend van Simpons man Pete Wentz. Op de rode loper van de MTV Music Awards flapte hij er zondagavond tegen verschillende media uit dat Pete en Ashlee twee kinderen verwachten.
Wenn
Ashlee Simpson
Wentz wakkerde eerder al de geruchten aan dat zijn 23-jarige vrouw een tweeling verwacht toen hij het in een Amerikaanse radio-interview over 'hen' had toen hij over de baby sprak. Een woordvoerder van het stel ontkent de geruchten echter.
Zangeres Simpson en de vijf jaar oudere Fall Out Boy-bassist gaven elkaar in mei het jawoord. Korte tijd later maakte het kersverse bruidspaar bekend dat er een kindje op komst is.
Simpson is dit najaar uitgerekend, wanneer precies is niet bekend.
quote:Pete Wentz: Baby Likely a Boy, Due in November
Originally posted 09/ 9/08 11:15 AM
Kevin Mazur/Wireimage
Pete Wentz has been open with the press when asked about the sex of his baby-on-the-way, keeping the media updated as the pregnancy progesses. In June, Pete said that he and Ashlee would like to know when they were able to. In July, the Fall Out Boy bassist, 29, claimed they didn't know yet, but hoped the doctor would "see something" soon. In August, Pete explained that he and Ashlee still didn't know what they were having. Now that it's September, the news has finally arrived -- it's more than likely a boy! The proud papa tells Playboy's October issue,
"We know with 90% accuracy that it’s a boy, and our due date is around Thanksgiving."
This will be the first child for both Pete and Ashlee, who wed in May.
quote:Sperminated?
Filed under: Baby Blabber > Uma Thurman
As we mentioned this past June, Uma Thurman was proposed to by financier Arki Busson.
Well it seems we now know why the two are in a hurry to get married.
Reports are circulating that Thurman is preggers!
According to an inside source, last week, Uma's assistant called her usual Fred Segal shop and ordered a half dozen dresses.
The source says, "They were all two sizes larger than she usually orders."
So, could she be pregnant, or will she play the Eva Longoria role and say she's gaining weight for a role?
We'll find out soon.
quote:ANOTHER Hollywood Babe Is On Its Way
Filed under: Baby Blabber > Usher
In about 5 years, there's not going to be a spot left in the exclusive schools of LaLaLand and NY!
In Touch Weekly is reporting that R&B star Usher and his wife Tameka are expecting baby number 2!
The new bambino is due in December, according to a 'friend' of the couple.
Usher and Tameka are parents to a 10-month old boy named Usher.
They didn't waste any time!
If it's a girl will they name her Usherette?
As for rumors of a split between Usher and the much older Tameka, not true says the mag.
quote:
quote:Singer James Morrison and his longtime girlfriend Gill recently welcomed their first child, a daughter. She weighed 5 lbs and the couple has yet to decide on a name.
In a recent interview James, 24, shared that fatherhood "is the biggest thing that's ever happened to me." "I'm very excited by it, but it also makes it easier to get on with other things," he explained, noting that "It's not just about me any more."
Ik schrok al, werd even bang dat tweelingen krijgen besmettelijk wasquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik denk dat niet dat die roddel klopt
[..]
quote:On 2 June 2006, He became engaged to Karen Minier, a Belgian Formula One correspondent for French TV channel TF1 The couple planned to marry "in the near future".[6] On 14th July 2008, in his ITV F1 column, David confirmed that he and Karen were expecting their first child, a boy, in December.
quote:Bridget Maasland bevalt van zoon
Uitgegeven: 15 september 2008 08:33
Laatst gewijzigd: 15 september 2008 08:51
AMSTERDAM - Presentatrice Bridget Maasland is zaterdag bevallen van een gezonde zoon. Dat maakte zij maandag bekend in het ochtendprogramma van Ruud de Wild op Q-Music. Bridget en haar vriend Pepijn hebben het jongetje Mees Kingston genoemd.
Het jongetje, dat bij zijn geboorte 3610 gram woog, kwam twee weken te vroeg ter wereld. "Toen hij eenmaal in mijn armen lag, was het het mooiste moment van mijn leven", vertelde de kersverse moeder, die eraan toevoegde dat Mees hele grote voeten heeft.
De bevalling zelf was geen pretje. "Het was denken dat je doodgaat en doorwerken. Ik ben nog nooit zo kapot geweest."
Nou, zat er dus niet ver naast met mn oerhollands.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:35 schreef amaranta het volgende:
Neh, Bridget is te classy daarvoor. En al helemaal niet dezelfde naam als het zoontje van Wendy van Dijk.
Weet niet. Denk of oerhollands óf supertrendyzelfverzonnen. Fallaila ofzo.
Alsof iedereen alleen kijkt om haar als celeb te volgenquote:Op maandag 15 september 2008 09:10 schreef amaranta het volgende:
Nou zijn de komende afleveringen van haar programma wel een beetje mosterd na de maaltijd. Bijv als ze het geslacht laten weten
quote:Op maandag 15 september 2008 15:48 schreef AudeVie het volgende:
Mees Kingston![]()
Bolle buikjes van Jennifer Garner & Ashlee Simpson
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat is al achterhaald... was vroeger wel in haarverf voor bepaalde haarkleuren maar tegenwoordig kan het...quote:Op maandag 15 september 2008 19:37 schreef Goodbye het volgende:
Je mag je haar toch niet verven als je zwanger bent? Wordt wat voor Ashlee!
Ah oké, ik heb me er nog niet echt in verdiept ofzoquote:Op maandag 15 september 2008 20:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nee, dat is al achterhaald... was vroeger wel in haarverf voor bepaalde haarkleuren maar tegenwoordig kan het...
Zolang ze nog niet geworpen heeft (en de foto nog niet eerder voorbij kwam in het topic) maakt het imo weinig uit of die nu een week oud is of twee maanden.quote:Op maandag 15 september 2008 19:59 schreef Carmella het volgende:
Die van Ashlee is echt al maanden oud...
-edit- 1 Juli zie ik, vandaar...
Die 'haardband' is een hot item in celebworld!quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 20:54 schreef AudeVie het volgende:
[..]
Die 'haarband' is een hot item in celebworld!Nicole Ritchie loopt er ook al mee rond (zie ander topic).
Hmmm kun je beter een goed boek lezen dan dat gemiep.quote:Op maandag 15 september 2008 14:44 schreef Carmella het volgende:
[..]
Alsof iedereen alleen kijkt om haar als celeb te volgenGaat toch gewoon om alles wat je in een zwangerschap doormaakt
quote:Op maandag 15 september 2008 20:52 schreef AudeVie het volgende:
[..]
Zolang ze nog niet geworpen heeft (en de foto nog niet eerder voorbij kwam in het topic) maakt het imo weinig uit of die nu een week oud is of twee maanden.
Plaatjes zijn een leuke afwisseling tussen de lappen tekst in dit topic
Kingston als eerste naam was misschien toch iets teveel woonwagenkamp?quote:Op maandag 15 september 2008 22:12 schreef PM-girl het volgende:
Wat een combi, Mees Kingston! Gevalletje mama kiest de voornaam, papa de tweede?
Ja we hangen allemaal onze zwangerschapskennis aan Bridget's uitlegquote:Op maandag 15 september 2008 21:29 schreef amaranta het volgende:
Hmmm kun je beter een goed boek lezen dan dat gemiep.
Oops again danquote:Op maandag 15 september 2008 22:38 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ik heb hem juist al in dit topic gezien vandaar
Maar groot gelijk hoor, leuke afwisseling tussen de tekstBen benieuwd hoeveel Ashlee nu gegroeid is... Is al over 2 maanden uitgerekend.
quote:Mark Wahlberg verwelkomt derde kind
Uitgegeven: 20 september 2008 10:46
Laatst gewijzigd: 20 september 2008 10:47
AMSTERDAM - Mark Wahlberg is voor de derde maal vader geworden. Zijn verloofde Rhea Durham is dinsdag in Los Angeles bevallen van een zoon, zo meldt het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly.
De naam van het kindje is nog niet bekendgemaakt.
Hoewel Wahlberg en Durham al twee kinderen hadden, Ella (4) en Michael (2), vroeg de acteur zijn vriendin onlangs pas ten huwelijk.
De 37-jarige filmster is te zien geweest in onder meer 'Boogie nights', 'Three kings' en 'The departed'.
quote:Nigel and Cristen Chin Barker Strike a Pregnant Pose
America's Next Top Model judge/fashion photographer Nigel Barker, 36, shows off wife Cristen Chin Barker's growing belly at the New York screening of Battle in Seattle on Wednesday evening.
Expecting their second child on December 1st, Nigel and Christen were initially told the baby was a boy -- but it's a girl!
Mooie man zekerquote:Op zondag 21 september 2008 15:47 schreef Ici-Paris het volgende:
Jaa.. Ik vind Nigel barker een lekkerding
Iddquote:Op zondag 21 september 2008 13:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Vrij duidelijk in ANTM dat dat de enige hetero is vind ik, hij heeft het altijd over sexy als hij het over die meisjes heeft![]()
kloptquote:Op zondag 21 september 2008 22:24 schreef amaranta het volgende:
Zat zijn vrouw niet in de laatste aflevering? Die van afgelopen week?
Volgens mij zit gewoon heel Hollywood aan de IVF of zoquote:As PerezHilton.com was the first to exclusively confirm, Jenna Jameson and boyfriend Tito Ortiz are expecting their first child.
Well, now, sources reveal exclusively to PerezHilton.com that the blonde beauty is having twins!
"They're having twins," a friend of the superstar tells us. "Jenna and Tito just found out. They are beyond thrilled!"
The happy couple just bought a new - much bigger home - for their growing family in the beach near Los Angeles, sources tell us.
Congrats to the happy couple!!!
Bron: Celebrity Baby Blogquote:Jamie and Jools Oliver Expecting Baby #3
Celebrity chef Jamie Oliver, 33, and his wife Juliette 'Jools' are expecting their third child after months of trying. The 34-year-old former model is three months pregnant and due in April, the couple said through a representative, adding that they are "delighted and excited." Like her second pregnancy, Jools was able to conceive naturally. The couple's two daughters Poppy Honey, 6, and Daisy Boo, 5, "are so excited," states a source, and are "already thinking about being big sisters."
The couple do not know the sex of the baby, but "Jamie would love a boy as it's only girls in the house now." If this baby is a third girl, the couple have expressed interest in adopting a little boy in the future.
Jamie and Jools have been married since June 24, 2000.
We kunnen alvast gaan speculeren over de naam, als ze in de bloemen blijven tenminstequote:
jemig wat een enge kop heeft die ventquote:Op maandag 22 september 2008 16:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Paul Stanley (KISS) 56, verwacht in januari een meisje met zijn vrouw Erin, die 36 is.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 september 2008 17:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jemig wat een enge kop heeft die vent
ik kan me voorstellen dat je dan naar de make-up grijpt
quote:Naomi Watts Belts Her Bump
Back from Australia, Naomi Watts -- accompanied by 14-month-old son Alexander 'Sasha' Pete and three friends -- hit the shops at the Malibu Country Mart on Monday. The 39-year-old actress, who belted her loose top to show off her growing bump, picked up some fun stuff for her little boy at Toy Crazy, then bought a Stokke Tripp Trapp and loaded it into her car.
Naomi and fiancé Liev Schreiber -- who admits to being a little neurotic when it comes to fatherhood -- will welcome their second child early this winter.
quote:Jelka van Houten zwanger
Uitgegeven: 23 september 2008 22:27
Laatst gewijzigd: 24 september 2008 07:13
AMSTERDAM - Jelka van Houten is in verwachting van haar eerste kindje. De actrice is half maart uitgerekend. Last van zwangerschapskwaaltjes heeft ze niet.
"Ik heb er de eerste tijd last van gehad, maar ik voel me nu een stuk beter. Ik ben wel een beetje uitgedijd", vertelt ze.
Onverwacht
De zwangerschap kwam vrij onverwacht voor de actrice en haar vriend. "We wilden wel kinderen, maar we hadden niet gedacht dat het zo snel zou gebeuren", zegt de 30-jarige blondine.
Van Houten heeft een musical af moeten zeggen door de komst van het kindje. Zo zou ze Tinkelbel spelen in 'Peter Pan was hier', maar dat gaat niet door omdat ze voor haar rol in een tuigje door de lucht zou moeten zweven.
Zuslief Carice is dolblij dat ze tante wordt. "Ze zei meteen: ik ga kopen, kopen, kopen", lacht Jelka.
In 1 woord: prachtig!quote:Op donderdag 25 september 2008 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Die jurk is wel echt geniaal, van voor zie je amper wat:
[ afbeelding ]
Van opzij toch wel iets meer haha:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |