abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61645506
quote:
Op maandag 15 september 2008 09:10 schreef amaranta het volgende:

Nou zijn de komende afleveringen van haar programma wel een beetje mosterd na de maaltijd. Bijv als ze het geslacht laten weten
Alsof iedereen alleen kijkt om haar als celeb te volgen Gaat toch gewoon om alles wat je in een zwangerschap doormaakt
pi_61647291
Mees Kingston

Bolle buikjes van Jennifer Garner & Ashlee Simpson

With your feet in the air and your head on the ground. Try this trick and spin it!
pi_61653998
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:48 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
What's up with the Jesus look?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_61654125
Je mag je haar toch niet verven als je zwanger bent? Wordt wat voor Ashlee!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_61654944
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:48 schreef AudeVie het volgende:
Mees Kingston

Bolle buikjes van Jennifer Garner & Ashlee Simpson

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik hoorde Bridget in Boulevard "Kingston" zeggen, is de roepnaam dan Kingston of zei ze het omdat "kleine Kingston" in die zin wat leuker klonk...

Die van Ashlee is echt al maanden oud...
-edit- 1 Juli zie ik, vandaar...
pi_61655879
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:37 schreef Goodbye het volgende:
Je mag je haar toch niet verven als je zwanger bent? Wordt wat voor Ashlee!
Nee, dat is al achterhaald... was vroeger wel in haarverf voor bepaalde haarkleuren maar tegenwoordig kan het...
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_61656571
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:26 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Nee, dat is al achterhaald... was vroeger wel in haarverf voor bepaalde haarkleuren maar tegenwoordig kan het...
Ah oké, ik heb me er nog niet echt in verdiept ofzo
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_61656672
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:59 schreef Carmella het volgende:

Die van Ashlee is echt al maanden oud...
-edit- 1 Juli zie ik, vandaar...
Zolang ze nog niet geworpen heeft (en de foto nog niet eerder voorbij kwam in het topic) maakt het imo weinig uit of die nu een week oud is of twee maanden.
Plaatjes zijn een leuke afwisseling tussen de lappen tekst in dit topic
With your feet in the air and your head on the ground. Try this trick and spin it!
pi_61656712
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:33 schreef beefcake het volgende:

[..]

What's up with the Jesus look?
Die 'haardband' is een hot item in celebworld! Nicole Ritchie loopt er ook al mee rond (zie ander topic).
pi_61656723
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:54 schreef AudeVie het volgende:

[..]

Die 'haarband' is een hot item in celebworld! Nicole Ritchie loopt er ook al mee rond (zie ander topic).
pi_61656781
Oops
pi_61657930
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:44 schreef Carmella het volgende:

[..]

Alsof iedereen alleen kijkt om haar als celeb te volgen Gaat toch gewoon om alles wat je in een zwangerschap doormaakt
Hmmm kun je beter een goed boek lezen dan dat gemiep.
Ohhhhhh een tepelkloof! Muahahahahahaha
En wat me helemaal mateloos irriteert is dat al die celebs in dat programma een gratis kinderwagen krijgen, die ze toch niet gaan gebruiken, omdat ze allemaal toch een bugaboo gaan kopen.
  maandag 15 september 2008 @ 22:12:51 #263
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61659841
Wat een combi, Mees Kingston! Gevalletje mama kiest de voornaam, papa de tweede?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61661002
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:52 schreef AudeVie het volgende:

[..]

Zolang ze nog niet geworpen heeft (en de foto nog niet eerder voorbij kwam in het topic) maakt het imo weinig uit of die nu een week oud is of twee maanden.
Plaatjes zijn een leuke afwisseling tussen de lappen tekst in dit topic

Ik heb hem juist al in dit topic gezien vandaar

Maar groot gelijk hoor, leuke afwisseling tussen de tekst Ben benieuwd hoeveel Ashlee nu gegroeid is... Is al over 2 maanden uitgerekend.
pi_61661309
quote:
Op maandag 15 september 2008 22:12 schreef PM-girl het volgende:
Wat een combi, Mees Kingston! Gevalletje mama kiest de voornaam, papa de tweede?
Kingston als eerste naam was misschien toch iets teveel woonwagenkamp?
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:29 schreef amaranta het volgende:

Hmmm kun je beter een goed boek lezen dan dat gemiep.
Ja we hangen allemaal onze zwangerschapskennis aan Bridget's uitleg Neem het met een korrel zout, zo is het ook bedoelt
Eerste aflevering vond ik niet alles, 2e en 3e vind ik al leuker
En zonder humor, moet je dan als zwangere 9 maanden lang horrorverhalen doornemen, dan wil je echt niet meer bevallen.
Ik ken haar andere programma's niet, ik lees dat het dezelfde stijl is... Ik dacht dat het een vrij serieus programma was, dus de eerste aflevering was even wennen. Maar dat ging alleen om cadeau's en alsof ze zelf werkelijk niks wist, beetje flauw. Nu vind ik het wel leuk, het is wel grappig
pi_61662492
quote:
Op maandag 15 september 2008 22:38 schreef Carmella het volgende:

[..]

Ik heb hem juist al in dit topic gezien vandaar

Maar groot gelijk hoor, leuke afwisseling tussen de tekst Ben benieuwd hoeveel Ashlee nu gegroeid is... Is al over 2 maanden uitgerekend.
Oops again dan
pi_61663597
Rebecca Romijn

Twin-girls on the way
pi_61663815
quote:
Op maandag 15 september 2008 23:14 schreef AudeVie het volgende:

Oops again dan
Even een recente van Ashlee gezocht:

22 Augustus
pi_61664046
Lisa Marie Presley & Gillian Anderson (X-files) beide zwanger en 40

Jennifer Garner;

Brooke Mueller Sheen
Nieuwe vrouw, nieuwe baby... ben benieuwd of de baby ook zo op papa gaat lijken als z'n 2 vorige...

En nog een keer Ashlee Simpson;

pi_61666748
Gillian ziet er mooi uit!!
  dinsdag 16 september 2008 @ 08:54:19 #271
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61666914
Ze is wel een stuk zwangerder inmiddels!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_61782700
quote:
Mark Wahlberg verwelkomt derde kind
Uitgegeven: 20 september 2008 10:46
Laatst gewijzigd: 20 september 2008 10:47

AMSTERDAM - Mark Wahlberg is voor de derde maal vader geworden. Zijn verloofde Rhea Durham is dinsdag in Los Angeles bevallen van een zoon, zo meldt het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly.

De naam van het kindje is nog niet bekendgemaakt.

Hoewel Wahlberg en Durham al twee kinderen hadden, Ella (4) en Michael (2), vroeg de acteur zijn vriendin onlangs pas ten huwelijk.

De 37-jarige filmster is te zien geweest in onder meer 'Boogie nights', 'Three kings' en 'The departed'.
pi_61784176
quote:
Nigel and Cristen Chin Barker Strike a Pregnant Pose

America's Next Top Model judge/fashion photographer Nigel Barker, 36, shows off wife Cristen Chin Barker's growing belly at the New York screening of Battle in Seattle on Wednesday evening.

Expecting their second child on December 1st, Nigel and Christen were initially told the baby was a boy -- but it's a girl!
pi_61796413
Omg, die homo is hetero ?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 21 september 2008 @ 13:13:19 #275
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_61797591
Heb je het over Nigel Barker?
Vrij duidelijk in ANTM dat dat de enige hetero is vind ik, hij heeft het altijd over sexy als hij het over die meisjes heeft Vind 'm ook niet gay overkomen overigens.

behalve op deze foto waar hij walgelijk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')