M'n woonkamer is anders maar 25 graden (Celcius), m'n slaapkamer zal iets koeler zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:36 schreef VonHinten het volgende:
We gaan een klamme nacht tegemoet.. *plak plak*Trust'n
Tenzij je het in staatsobligaties stopt, uiteraard. Bovendien zou ik geld wegzetten in IJsland wel als wat risicovoller beschouwen als het ergens binnen de eurozone stallen, omdat IJsland een kleine - en daardoor kwetsbare - economie vormt; als een bank daar dreigt om te vallen, is het veel lastiger voor de IJslandse centrale bank om deze uit de brand te helpen dan als dat in de eurozone het geval zou zijn, bovendien kan zoiets een nogal grote invloed hebben op de koers van de lokale munteenheid, met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de gangbare garanties voor Nederlandse banken. Als deze ijslandse bank niet zeker genoeg is voor je, zou je je geld dus ook maar beter niet bij een Nederlandse bank kunnen plaatsen, maar in een oude sok kunnen stoppen.
Het is ook al enkele tijd aan het overwegen om zich aan te sluiten bij de eurozone; maar zoiets gaat natuurlijk niet over een nacht ijs.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:38 schreef SingleCoil het volgende:
En daarbij mag je zeker niet vergeten dat het IJslandse monitaire systeem dermate zwak is dat het vorig jaar nog door kapitaalinjecties uit de overige scandinavische landen op de been moest worden gehouden....
Jaaa, ik wil daar ook naartoe. Ik ben helemaal geen Batman-fan, maar deze leek me wel leuk.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:53 schreef Haushofer het volgende:
Vanavond nieuwe Batman-film gezien. En toegegeven, hij was errug goedGoeie soundtrack ook.
beter ook, waar heb je het anders voor ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:30 schreef Isegrim het volgende:
Ik geef mijn geld gewoon uit, dan kan er helemaal niks mis gaan.
Ik vraag het me af, zeker voor bedragen onder de 20k of zoals in mijn geval slechts 500 euro voor nuquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:27 schreef SingleCoil het volgende:
Het is natuurlijk allemaal risk&returns. Ik denk vast niet dat er iets mis zal gaan met je spaargeld. Maar het is dus niet zo dat het even veilig is als een nederlandse bank.
Ligt het aan mij of is dit 90% photoshopquote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:55 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen!
Omdat het kapsel van Selma toch tot wat onrust onder de kippetjes leidt stel ik het volgende voor:
[ afbeelding ]
juist die eerste 20K, die wordt niet door DNB gegarandeerd. Maar zoals gezegd, het zal vast niet fout gaan, en zó extreem is die rente nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:09 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, zeker voor bedragen onder de 20k of zoals in mijn geval slechts 500 euro voor nuOmdat wij de bank niet kennen betekent dit meer risico?
Ik heb het idee dat er nogal een "te mooi om waar te zijn" beeld is maar zo hoog is dat percentage niet in de huidige markt. Blijkbaar heeft deze bank (net als de Fortis zover ik weet) te weinig centjes in de kluis en 1 van de manieren is om dit uit particuliere spaarpotjes te vissen met leuke aanbiedingen.
Ik heb je dat al eens eerder uitgelegd, meisje: het ligt aan jou!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:10 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dit 90% photoshop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |