Vooral als je daar begint te landen word het luguber, je hebt het gevoel dat je midden op een weiland land als je uit het raam kijktquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Klopt, daar kwam ik ook aan toen ik terug kwam uit Edinburgh.
Polderbaan heeft altijd de voorkeurquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja gek hè als de Zwanenburgbaan gesloten is...![]()
Liggen nog 2 hele vage plannenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:59 schreef Adelante het volgende:
Ruimte zat voor nog meer banen zo te zien.
Kloptquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:58 schreef MIster911 het volgende:
[..]
Vooral als je daar begint te landen word het luguber, je hebt het gevoel dat je midden op een weiland land als je uit het raam kijkt
Een losse terminal vind ik juist uberlelijk. Het mooiste van Schiphol vind ik juist dat je vanuit 1 hal overal kunt komen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:17 schreef MIster911 het volgende:
Het beste is natuurlijk dat ze een nieuwe terminal bouwen vlakbij die baan met een magneettrein verbinding naar de normale terminal. Dat is het beste voor iedere partij, maar ja wie gaat het betalen.
Ik wou het net posten, maar toen zag ik jouw postquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:04 schreef RacerDKB het volgende:
Ik las ''Klaagbaan'' zo daar rechtsonder in het plaatje uit de OP!
En anders gaat iedereen weer lopen klagen als ze van die terminal naar de Kaag- / Aalsmeerbaan moetenquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Een losse terminal vind ik juist uberlelijk. Het mooiste van Schiphol vind ik juist dat je vanuit 1 hal overal kunt komen.
Ben je nou echt zo dom?quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:01 schreef Piles het volgende:
[..]
En anders gaat iedereen weer lopen klagen als ze van die terminal naar de Kaag- / Aalsmeerbaan moeten
Heeft alles met de wind te makenquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:28 schreef jordeeeh het volgende:
De manier van hoe die banen liggen ziet er ook niet bijster logisch uit om eerlijk te zijn
Waarom worden niet alle banen parallel op elkaar aangelegd? Of is dit niet mogelijk?
Omdat je met windrichtingen te maken hebt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:28 schreef jordeeeh het volgende:
De manier van hoe die banen liggen ziet er ook niet bijster logisch uit om eerlijk te zijn
Waarom worden niet alle banen parallel op elkaar aangelegd? Of is dit niet mogelijk?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:28 schreef jordeeeh het volgende:
De manier van hoe die banen liggen ziet er ook niet bijster logisch uit om eerlijk te zijn
Waarom worden niet alle banen parallel op elkaar aangelegd? Of is dit niet mogelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |