Volgens mij lossen we elkaar af in wisseldiensten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef AirwiN het volgende:
Ik constateer dat alle Singles nieuwe stijl weer foetsie zijn...
De beste manier om teruglezen voor iedereen meer moeite te maken dan het waard isquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij lossen we elkaar af in wisseldiensten.
Ik wil wel, but I'm broke nigga CL, I'm broke!quote:
Misschien hebben ze een leven gekregenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef AirwiN het volgende:
Ik constateer dat alle Singles nieuwe stijl weer foetsie zijn...
Aan de ene kant handig, omdat je met niemand rekening hoet te houden en niet door een museum hoeft te rennen omdat de ander er geen zin in heeft, aan de andere kant vind ik het vooral 's avonds ongezellig om alleen uit eten te gaan, etc.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niks mis met alleen op reis gaan.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil wel, but I'm broke nigga CL, I'm broke!
Mooi, check. Klein, check. Rond op de juiste plaatsen, check.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:54 schreef Kluts het volgende:
tvp
Als je mee wilt, kom gezellig mee, we gaan wel over Duitsland, dat je het weetquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de ene kant handig, omdat je met niemand rekening hoet te houden en niet door een museum hoeft te rennen omdat de ander er geen zin in heeft, aan de andere kant vind ik het vooral 's avonds ongezellig om alleen uit eten te gaan, etc.
Kijk, daar is er weer eentje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:54 schreef Kluts het volgende:
tvp
Zouden de permbans in een image staan?quote:
Je hebt ook niets aan mij!quote:
Dat laatste is waar, ik ga dan uiteraard ook niet uitgebreid dineren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de ene kant handig, omdat je met niemand rekening hoet te houden en niet door een museum hoeft te rennen omdat de ander er geen zin in heeft, aan de andere kant vind ik het vooral 's avonds ongezellig om alleen uit eten te gaan, etc.
Welk vliegveld?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je mee wilt, kom gezellig mee, we gaan wel over Duitsland, dat je het weet
Ik ook van jou! Ik zou er bijna lesbisch van worden. Bijna.quote:
Je avaquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ook van jou! Ik zou er bijna lesbisch van worden. Bijna.
Ach, Ede kan ik nog wel ophalenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welk vliegveld?.
M'n ouders zijn een paar keer vanaf Weze (??) vertrokken maar als ik met een vriendin ging, gingen we via Schiphol want anders weten we niet hoe we in Duitsland moeten komen met het openbaar vervoer.
In Dusseldorf ligt een heel groot vliegveld en vanuit Ede kun je daar via Arnhem heel eenvoudig naar toe reizenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welk vliegveld?.
M'n ouders zijn een paar keer vanaf Weze (??) vertrokken maar als ik met een vriendin ging, gingen we via Schiphol want anders weten we niet hoe we in Duitsland moeten komen met het openbaar vervoer.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ook van jou! Ik zou er bijna lesbisch van worden. Bijna.
Knutkloonquote:
Herinner jij je die nog? Die postte altijd zo'n mooie charmante foto van Knut.quote:
En in Dusseldorf heb je dat japanse straatjequote:Op woensdag 23 juli 2008 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In Dusseldorf ligt een heel groot vliegveld en vanuit Ede kun je daar via Arnhem heel eenvoudig naar toe reizen.
Mag CL met ons mee naar Japan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:59 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mooi, check. Klein, check. Rond op de juiste plaatsen, check.
Q., ik heb er eentje gevonden.
Ik had het door.quote:
Wat vind je van m'n nieuwe huisgenote?quote:
Wat ben je toch een droommanquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Zo, mooie tijd om boodschappen te doen!
Vroeger...quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Herinner jij je die nog? Die postte altijd zo'n mooie charmante foto van Knut..
De nostalgie.
Die wilt niet meer terug na al die Hello Kitty en Keroppi!quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Je neemt haar toch wel weer mee terug hè?
Alles is in het Duitsquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In Dusseldorf ligt een heel groot vliegveld en vanuit Ede kun je daar via Arnhem heel eenvoudig naar toe reizen.
Ik dacht dat ik Japan-gek ben, maar jij slaat allesquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
En in Dusseldorf heb je dat japanse straatje
Ramen
Waarom?quote:
Ze hebben bij de H&M weer nieuwe Hello Kitty-pyjama's en ondergoedjesquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die wilt niet meer terug na al die Hello Kitty en Keroppi!
wanneer was dat?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat hè?. Ik mis het wel een beetje.
.
Je MOET een keer naar de Immermannstrasse, echt super.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Japan-gek ben, maar jij slaat alles
Kon ik maar naar de winkel rennenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben bij de H&M weer nieuwe Hello Kitty-pyjama's en ondergoedjes.
Onze eerste 4 nachten in Japanquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je MOET een keer naar de Immermannstrasse, echt super.
Kan 't me niet voorstellen. Nu is zoveel leukerquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat hè?. Ik mis het wel een beetje.
.
Hehheh, nee ik hoor dat die alleen maar snel gejat wordenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
Heb je deze al op je auto MissMSX?
[ afbeelding ]
Voor jouw tijdquote:
Je komt nooit meer logeren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan 't me niet voorstellen. Nu is zoveel leuker
Even de cc aan AirwiN vragenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://shop.hm.com/nl/.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je vraagt nooit meer of ik kom logerenquote:
Ah, in Asakusa. Daar heb ik nog een kaart van liggen, denk ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onze eerste 4 nachten in Japan
En als we een keer tijd te veel hebben gaan we wel naar DEUTSCHLAND!
hoeft niet je kan ook acceptgiro doenquote:
En dan van m'n eigen geld betalen zekerquote:
da's kei-snelquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoeft niet je kan ook acceptgiro doen
cl mijn bestelling van zondag komt morgen al!moet alleen werken
Asakusa is leukquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, in Asakusa. Daar heb ik nog een kaart van liggen, denk ik
Van de meeste gebieden in Tokio wel
Hihihi.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je vraagt nooit meer of ik kom logeren
Als ik beter ben kom ik weer een keertje logeren ok?![]()
Hè bah, bier. Dat drink ik toch ook niet?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:16 schreef Ludootje het volgende:
Goeienavond tvp
Vanaaf gewoon met een goed humeur uit me werk gekomen, dalijk eens een biertje open trekken
Op de bank, tussen de katten. Zoals vroeger.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het plekje in je bed is al gereserveerd?
heel goedquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Hè bah, bier. Dat drink ik toch ook niet?
Al vier dagen niet!!!111!!!
Q. 2.0?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
oh en ik heb dat ene topje hier nog steeds liggen in het plastic. en ja onwijs snel he. maandag in behandeling genomen en nu al in zwollequote:
Been there, done that. Moet alleeen alles nu een keer dunnetjes over doen, omdat AirwiN nog nooit geweest isquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
Oh, MissMSX:
ga naar het Tokyo Metropolitan Government Building, goed uitzicht en alle kaarten van de gebieden in tokio die je maar kan bedenkenDie zijn dan op de begane grond te regelen, plus goed ehulp als je informatie wilt (bv over een sumo wedstrijd gaan bekijken of zo).
Netjes hoor!quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, met bier enzoquote:
Geniet ervan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:16 schreef Ludootje het volgende:
Goeienavond tvp
Vanaaf gewoon met een goed humeur uit me werk gekomen, dalijk eens een biertje open trekken
Mja, 1x is wel genoegquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Been there, done that. Moet alleeen alles nu een keer dunnetjes over doen, omdat AirwiN nog nooit geweest is
Doe ik weeeeeeeeeer iets waarvan ik altijd gezegd heb dat ik het nooit zal doen![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Op de bank, tussen de katten. Zoals vroeger.
Dat effect heb ik op vrouwen...quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:17 schreef MissMSX het volgende:
Doe ik weeeeeeeeeer iets waarvan ik altijd gezegd heb dat ik het nooit zal doen![]()
Ze willen gewoon snel van die rotzooi afquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh en ik heb dat ene topje hier nog steeds liggen in het plastic. en ja onwijs snel he. maandag in behandeling genomen en nu al in zwolle
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, 1x is wel genoeg
Al gaan we zeker nog een paar keer terug, Tokio is tof en je staat met de shinkansen binnen notime ergens anders in japan
In tegenstelling tot het effect "dat is de láátste keer dat ik dát doe"quote:
Ja, ipv tussen de katten lag ik toen tussen de vlooienquote:
Dat gaat nog wat worden met al die Japanse schatjes die ik van mij af moet schudden...quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:21 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig gaan we ook dingen doen die voor mij nieuw zijn.
Maar alles is natuurlijk anders met een AirwiN aan m'n zijde![]()
Moet ik nog doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
had je die tempelovernachting nog kunnen regelen?
Ahquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, wel op rekening en acceptgiro.
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:22 schreef Pheno het volgende:
Al deed de dienst wel pijn, dat zitten is echt killing
Op Fok! de stoere vent, thuis de zorgzame manquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden met al die Japanse schatjes die ik van mij af moet schudden...
Mwoa, gewoon van alle swat doen, ryokan, minshuku, businesshotelletje (om het ook eens mee te makenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet ik nog doen
Ga een dezer dagen alle overnachtingen ook regelen. Probleem is dat er zoveel keus is en dan weet ik 't niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |