Volgens mij lossen we elkaar af in wisseldiensten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef AirwiN het volgende:
Ik constateer dat alle Singles nieuwe stijl weer foetsie zijn...
De beste manier om teruglezen voor iedereen meer moeite te maken dan het waard isquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij lossen we elkaar af in wisseldiensten.
Ik wil wel, but I'm broke nigga CL, I'm broke!quote:
Misschien hebben ze een leven gekregenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef AirwiN het volgende:
Ik constateer dat alle Singles nieuwe stijl weer foetsie zijn...
Aan de ene kant handig, omdat je met niemand rekening hoet te houden en niet door een museum hoeft te rennen omdat de ander er geen zin in heeft, aan de andere kant vind ik het vooral 's avonds ongezellig om alleen uit eten te gaan, etc.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niks mis met alleen op reis gaan.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil wel, but I'm broke nigga CL, I'm broke!
Mooi, check. Klein, check. Rond op de juiste plaatsen, check.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:54 schreef Kluts het volgende:
tvp
Als je mee wilt, kom gezellig mee, we gaan wel over Duitsland, dat je het weetquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de ene kant handig, omdat je met niemand rekening hoet te houden en niet door een museum hoeft te rennen omdat de ander er geen zin in heeft, aan de andere kant vind ik het vooral 's avonds ongezellig om alleen uit eten te gaan, etc.
Kijk, daar is er weer eentje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:54 schreef Kluts het volgende:
tvp
Zouden de permbans in een image staan?quote:
Je hebt ook niets aan mij!quote:
Dat laatste is waar, ik ga dan uiteraard ook niet uitgebreid dineren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de ene kant handig, omdat je met niemand rekening hoet te houden en niet door een museum hoeft te rennen omdat de ander er geen zin in heeft, aan de andere kant vind ik het vooral 's avonds ongezellig om alleen uit eten te gaan, etc.
Welk vliegveld?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je mee wilt, kom gezellig mee, we gaan wel over Duitsland, dat je het weet
Ik ook van jou! Ik zou er bijna lesbisch van worden. Bijna.quote:
Je avaquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ook van jou! Ik zou er bijna lesbisch van worden. Bijna.
Ach, Ede kan ik nog wel ophalenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welk vliegveld?.
M'n ouders zijn een paar keer vanaf Weze (??) vertrokken maar als ik met een vriendin ging, gingen we via Schiphol want anders weten we niet hoe we in Duitsland moeten komen met het openbaar vervoer.
In Dusseldorf ligt een heel groot vliegveld en vanuit Ede kun je daar via Arnhem heel eenvoudig naar toe reizenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welk vliegveld?.
M'n ouders zijn een paar keer vanaf Weze (??) vertrokken maar als ik met een vriendin ging, gingen we via Schiphol want anders weten we niet hoe we in Duitsland moeten komen met het openbaar vervoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |