\quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jose ik vind het echt helemaal geweldig om je hier een buikfoto te zien posten!
En ja!!! het is wel te zien!!!
Lammybuikquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:30 schreef DevilsChase het volgende:
[ afbeelding ]
35 weken op 1 dag na!
Diaan, mooie buikquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
18 weken en 5 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Diaan, mooie buik
En Jose ook al zo mooi
Andere dames ook, hoor, maar voor mij zijn buiken van meiden uit 'ons' topic toch nog een tikje specialer en mooier
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:58 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, mooie buik
En Jose ook al zo mooi
Andere dames ook, hoor, maar voor mij zijn buiken van meiden uit 'ons' topic toch nog een tikje specialer en mooier![]()
Nagestaard :pquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:02 schreef freecell het volgende:
Wow Liza
Jij wordt vast nagekeken, of niet?
Ongelofelijk toffe buik!
Wow wat een mooie toeter Lizaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:57 schreef OooLizaooO het volgende:
Mijn buikje nog eens op 38 weken en 2 dagen. Zelf zie ik niet zoveel verschil met 3 weken geleden.
Is ie gezakt?
[ afbeelding ]
Oooow jij bent errugggquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Als ik toch eens kon foto-shoppen.![]()
Ik moest zo enorm hieraan denken toen ik je buik zag.![]()
![]()
Ik kan ook niet photoshoppen, maar ik begreep je vergelijking.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Als ik toch eens kon foto-shoppen.![]()
Ik moest zo enorm hieraan denken toen ik je buik zag.![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:07 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik kan ook niet photoshoppen, maar ik begreep je vergelijking.![]()
[ afbeelding ]
wow liza! Die gaat goed!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:57 schreef OooLizaooO het volgende:
Mijn buikje nog eens op 38 weken en 2 dagen. Zelf zie ik niet zoveel verschil met 3 weken geleden.
Is ie gezakt?
[ afbeelding ]
Ehm ja, tot zo'n week of 17-18 zag je niksquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:13 schreef Madelieve het volgende:
Liza en DevilsChase, prachtige buiken allebei![]()
![]()
(pss Liza, klopt het dat ik me herinner uit dit topic een aantal maanden geleden dat jij klaagde dat er nog niks te zien was of vergis ik me en was jij dat niet?)
Wat een prachtige buik voor 36 weken, jij bent echt nog helemaal in shapequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:08 schreef DevilsChase het volgende:
[ afbeelding ]
36 weken!
Let niet op de plekken in me shirt, iets te fanatiek me tanden gepoetst![]()
Nouuuuuu, ik ben wel 9,5 kilo aangekomen hoor haha, ik weet, is niet veel voor bij 36 weken!, Hoop dat alles er snel weer af isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:09 schreef Carmella het volgende:
[..]
Wat een prachtige buik voor 36 weken, jij bent echt nog helemaal in shape
Ja dat vond ik ook, terwijl iedereen vraagt of het geen tweeling is omdat ik zo dik benquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:10 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Die van jou is echt mooien best nog wel bescheiden voor 36 weken
Ik zou ze Pearle adviseren voor een consultquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:10 schreef DevilsChase het volgende:
terwijl iedereen vraagt of het geen tweeling is omdat ik zo dik ben
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:10 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook, terwijl iedereen vraagt of het geen tweeling is omdat ik zo dik ben
Dat ze dat aan mij vragen, ok, maar ik vraag me inderdaad af welk beeld die mensen dan hebben van een (hoog)zwangere vrouw als ze daar bij jou naar vragenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:10 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook, terwijl iedereen vraagt of het geen tweeling is omdat ik zo dik ben
ach, die hebben waarschijnlijk nog nooit een zwangere gezien ofzo. Zag vandaag een zwangere in de supermarkt, allejezes zeg, DIE was bol, ik zei tegen haar: Jeetje wat een mooie buik zeg, wanneer komt u kleintje. Zegt ze, over 10 weken!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:51 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Dat ze dat aan mij vragen, ok, maar ik vraag me inderdaad af welk beeld die mensen dan hebben van een (hoog)zwangere vrouw als ze daar bij jou naar vragen.
Ik denk ook dat dat komt omdat je verder wel heel erg slank bent gebleven. Dan hangt er echt zo'n bolletje voorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:10 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
Wooooooow, behoorlijk tweelingetje zeg! Jeetje..... Ik ken nog iemand, die is 2 weken te vroeg bevallen van een tweeling, beide 3540 gram en 50 cmquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat komt omdat je verder wel heel erg slank bent gebleven. Dan hangt er echt zo'n bolletje voorMooi!
Al zag mijn zus er écht wel even anders uit toen ze zwanger was van een tweeling van 6,5 en 7 pond
ja flink al he? Gelukkig nog geen echt last van, alleen wat bandenpijn. Ben erg benieuwd naar jouw buikfoto... we zijn bijna evenver.quote:Op maandag 1 september 2008 20:01 schreef cattie het volgende:
Mooie buik Fuente!
Dat is al een flinke buik Diaan!Groter dan de mijne volgens mij. Ik zal een dezer dagen een foto maken, dan kunnen we vergelijken.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:42 schreef OooLizaooO het volgende:
Heel beschaafd nog devilschase, mooi hoor!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:48 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
Ja hij valt mee he! Alleen me rug doet wle godganse zeer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |