dat bedrijf is notabene de GGZ....quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, arbo'artsen'.... Kneuzen zijn het soms, alles en iedereen is een faker en moet zo snel mogelijk buiten gewerkt worden. Geweldig toch dat het bedrijf waar je in dienst bent de arts betaalt die jou moet beoordelen op arbeidsgeschiktheid
Ik heb mijn afdelingshoofd een mail gestuurd vanmiddag, ik wacht zijn reactie even af.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:30 schreef pleeborstel het volgende:
Ga eens met je werkgever praten hierover. Wat vindt die ervan?
Bij mij op het werk is een kerel van 40 met Pfeiffer, die ook thuis zit. Het kan dus wel!
De onze had niet voor niets de bijnaam 'Mengele'quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, arbo'artsen'.... Kneuzen zijn het soms, alles en iedereen is een faker en moet zo snel mogelijk buiten gewerkt worden. Geweldig toch dat het bedrijf waar je in dienst bent de arts betaalt die jou moet beoordelen op arbeidsgeschiktheid
Ik zou sowieso ff het UWV bellen. Mocht je er heen willen denk ik niet dat ze direct tijd voor je hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb mijn afdelingshoofd een mail gestuurd vanmiddag, ik wacht zijn reactie even af.
Ik weet dat het kan, ik zit er zelf midden in... dat de arboarts beweert van niet, maakt nog niet dat mijn lichaam dan opeens op springt en zegt "ok, dan hou ik nu op met Mar ziek te laten voelen!"...
De reactie van de arbo-arts, en dan vooral dat ze er een totaal andere mening op nahoudt dan je huisarts.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
Wat vind je precies bizar? Mijn verhaal of de reactie van de arboarts?
Arbo-artsen zitten er niet om jouw belangen te behartigen maar die van het bedrijf. En dan hebben we het nog niet eens over hun medische kennis die nogal eens tekort wil schieten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De reactie van de arbo-arts, en dan vooral dat ze er een totaal andere mening op nahoudt dan je huisarts.
Ze heeft dan ook niets onderzocht, de labresultaten heeft ze niet bekeken. De medicijnen die ik de afgelopen tijd voorgeschreven gekregen heb en volgens de uitnodigingsbrief mee moest nemen heeft ze niets gezien.. ze keek alleen naar haar beeldscherm.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De reactie van de arbo-arts, en dan vooral dat ze er een totaal andere mening op nahoudt dan je huisarts.
Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik dat zo lees word ik er niet vrolijk van hoe dat eraan toe gaat. Heb wel eens gehad dat ik me ziek had gemeld (volop aan de diarree), en op een gegeven moment onder de douche vandaan kwam een een briefje zag liggen dat de arbo-arts was langsgeweest en dat ik niet thuis zou zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Arbo-artsen zitten er niet om jouw belangen te behartigen maar die van het bedrijf. En dan hebben we het nog niet eens over hun medische kennis die nogal eens tekort wil schieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |