dat mag maar ik kan niet meer zeggen dan dat jullie er binnenkort meer over horen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Mag ik vragen hoe het staat met de update van het fok-kookboek?
Verzoek ingediend..quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan deze Lam, lam, lamsvlees! En af en toe wat schaap. samengevoegd worden met Wat te doen met lamsvlees?
?
Deze ook ingediend.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Kunnen deze gemerged worden?
Zelf tomatensoep maken , suggesties?
Hoe maak je lekkere tomatensoep
Lekker recept voor tomatensoep?
Mama's tomatensoep
1tje weggehaald voor jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:29 schreef Windigo het volgende:
Ik maakte een dubbelpost in het ''wat eten we vandaag'' topic. Een daarvan mag weg.
Open er gerust 1, als je hem niet 1,2,3 kan vinden dan is het topic vast al wat verouderd en nieuwe tips, recepten, weetjes of vragen zijn natuurlijk altijd welkomquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kon 'm niet vinden, maar dat kan aan mij liggen. Is er al een centraal kwarktaart topic?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kon 'm niet vinden, maar dat kan aan mij liggen. Is er al een centraal kwarktaart topic?
denk dat laatste, dus nee, daar komen geen nieuwe topics voorlopig over, tenzij de nieuwe actie wellicht begint maar dat duurt nog wel even.quote:Op zondag 8 november 2009 18:57 schreef Windigo het volgende:
Kan er nog een topic worden geopend over de restaurantweek of krijg ik dan ruzie met fok?
tot muck alle recepten voor me maaktquote:Op woensdag 18 november 2009 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Waarop precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |