Thanks.quote:
Jack Nicholson.quote:
Clownachtig.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:39 schreef 2609 het volgende:
waarom hebben ze zo een rare verf op :s
Om maar te kunnen lachen op een paspoortquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:39 schreef 2609 het volgende:
waarom hebben ze zo een rare verf op :s
Vertel eens, wat is er misgegaan in je jeugd?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:45 schreef Resco het volgende:
Flikker op met je NON-klachten en dubbele kut klachten.
Batman zuigt. Punt.
Het is je vergevenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Thanks.
Maar als ik Googlede op 'Hedge Ledger' kreeg ik ook resultaat, dus ik dacht dat het goed was.
Mijn vader is de Joker, snap dat danquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is er misgegaan in je jeugd?
Nicholsonquote:
Iron man heeft zijn pakje nodig, anders is het een watjequote:Op woensdag 23 juli 2008 18:55 schreef Pakspul het volgende:
Iron man pwnd Batman, met z'n vleermuis fetish
In de lijn Jack Nicholson - Jim Carrey - Heath Ledger, heb je wel gelijk dat Ledger een serieuzere Joker is, maar een met beetje variatie is niks mis.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:55 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
NicholsonNog maar te verwachten dat Ledger hem overtreft. Ledger's Joker is te serieus. Meer standaard psycho.
Ledger heeft hem nu al op alle fronten overtroffen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:55 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
NicholsonNog maar te verwachten dat Ledger hem overtreft. Ledger's Joker is te serieus. Meer standaard psycho.
Jim Carrey the Joker?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
In de lijn Jack Nicholson - Jim Carrey - Heath Ledger, heb je wel gelijk dat Ledger een serieuzere Joker is, maar een met beetje variatie is niks mis.
Jij let tenminste op!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:05 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
Jim Carrey the Joker?
Gast....
Carry speelde The Riddler.
Get your facts right.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begon al voor zijn geboorte, met een gescheurd condoomquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is er misgegaan in je jeugd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |