Ja inderdaad ik moet zeggen dat Holman erg goed speelt in de voorbereiding.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:34 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Nou maar hopen dat Martens en vooral Schaars een heel seizoen fit blijven!
Jullie kunnen Timmer gratis ophalen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:51 schreef Stereotomy het volgende:
Kluivert - Arveladze
Schaars - Perez - De Zeeuw - Meerdink
De Cler - Mathijssen - Jaliens - Steinsson
Timmer
Is dit wat?
Hoezo? Wil je met Ekramy verder?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:56 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Jullie kunnen Timmer gratis ophalen.
quote:AZ levert meeste Olympiërs van allemaal
AZ-trainer Louis van Gaal heeft wel degelijk reden tot klagen. De ploeg uit Alkmaar levert van alle voetbalploegen de meeste Olympiërs. Net als Motagua, een club uit Honduras, moest AZ zes spelers afstaan.
Naast AZ doen ook andere Nederlandse clubs het goed. Ajax en sc Heerenveen moeten vier spelers afstaan. Daarmee dulden de twee Eredivisionisten alleen AZ, Motagua, Hawkes Bay United (Nieuw Zeeland, 5) en Shandong Luneng (China, 5) voor zich.
De Nederlandse voetbalcompetitie is bij de Olympische bondscoaches sowieso in trek. Maar liefst 28 voetballers die in Nederland uitkomen zullen in China actief zijn. Daarmee zijn de Eredivisie en de Jupiler League samen de competities die de meeste spelers kwijt zijn
quote:Arveladze: ‘Kluivert kan nog steeds van waarde zijn’
Vraag aan Shota Arveladze , tegenwoordig assistent-trainer van AZ, naar zijn mening over Patrick Kluivert, stagiair bij AZ, en je krijgt het volgende antwoord: “Ik geloof nog steeds dat hij voor een ploeg van waarde kan zijn. We hebben het hier over de topscorer aller tijden van Oranje, terwijl hij de laatste vier jaar niet heeft meegedaan. Kwaliteit gaat nooit verloren. Al moeten je fysieke en mentale gesteldheid meewerken. Patrick heeft mensen om zich heen nodig die hij kan vertrouwen. Als een club hem écht vertrouwen geeft, heb je een gouden kracht aan hem.” Aldus sportweek online.nl
quote:Zonder geld van Alves, geven wij toch voetballes!
over 23 dagen zal het contract getekend wordenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:11 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
http://www.simoncziommer.org/weblog-simon/
Voor de Cziommer fans onder ons!
Timmer is een prima keep idd, heeft ook als 2e keeper op de bank bij Oranje gezeten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap niet wat iedereen tegen Timmer heeft. Bij de VI ook weer met Derksen vandaag. 't is een heel aardige keeper. Wel altijd een beetje showmannetje die door de lucht zweeft, maar erg degelijk. Imho.
Tussen Cziommer en?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:37 schreef DirkScheringa het volgende:
[..]
over 23 dagen zal het contract getekend worden
Ik hoop een media adviseur, want dat filmpje is om te janken.quote:
Tis idd bijzonder te noemen dat je als speler zoiets op eigen houtje online gaat lopen zetten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik hoop een media adviseur, want dat filmpje is om te janken.
Wakker worden Brands... meteen bellen!quote:Anderlecht denkt aan verkoop sterspelers
De vroege uitschakeling in de Champions League heeft mogelijk catastrofale gevolgen voor de sportieve ambities van Anderlecht. De Brusselse club lijkt zijn sterspelers te moeten verkopen.
Door de uitschakeling in de voorronde van de Champions League (tegen BATE Borisov red.) moet Anderlecht zijn begroting met vier miljoen euro terugschroeven. Daardoor lijkt er geen financiële ruimte om sterspelers als Mbark Boussoufa en Jan Polak vast te houden. Deze worden mogelijk op de transferlijst gezet.
Boussoufa zelf ziet een dergelijke constructie niet zitten. "Ik wil blijven, ook zonder Europees voetbal", zegt de spelmaker tegen Sporza. "Dat heb ik aangegeven door eind vorig seizoen mijn contract te verlengen. Maar ik weet niet wat Anderlecht wil. Als de club mij wil verkopen, komt er misschien toch een transfer van."
http://www.eredivisielive(...)Ook-op-internet.htmlquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met het thuis bekijken van alle eredivisiewedstrijden dit jaar? Aangezien het een andere constructie is dan vorig jaar. Je kunt wel zo'n digitaal kanaal nemen, maar ik wil het liever via internet bekijken, en daar is nog geen informatie over.
Ja, dus hoe wat waar hoeveel kosta? Allemaal nog niet bekend.quote:Ook op internet
Vanaf het eerste speelweekeinde (29 augustus) kan iedereen alle wedstrijden ook via internet volgen. Iedere wedstrijd wordt namelijk ook via livestreams op deze website aangeboden.
Via Eredivisielive.nl hoef je dus geen wedstrijd van je favoriete ploeg meer te missen.
Klik hier als je op de hoogte gehouden wilt worden over de mogelijkheid de Eredivisie Live via internet te volgen.
er loopt hier ergens een topic overquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met het thuis bekijken van alle eredivisiewedstrijden dit jaar? Aangezien het een andere constructie is dan vorig jaar. Je kunt wel zo'n digitaal kanaal nemen, maar ik wil het liever via internet bekijken, en daar is nog geen informatie over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |