abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60573068
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:34 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Nou maar hopen dat Martens en vooral Schaars een heel seizoen fit blijven!
Ja inderdaad ik moet zeggen dat Holman erg goed speelt in de voorbereiding.
Hij scoort geregeld en geeft ook veel assist's waaruit gescoord wordt.

Belangrijke speler inmiddels al geworden voor Louis van Gaal.
Op azfanpage word geroepen dat indien blijkt dat Ari/Pelle te weinig scoren kluivert wel een mogelijke optie is als ie geen contract heeft, hij traint erg hard en veel alleen dus zijn conditie is al bijna op pijl.... Ik wil het wel eens zien zo in September. Kan het me niet voorstellen maar de trainingen zullen wel de uitslag moeten gaan geven.

Edgar Davids zit in Milaan trouwens bij AC in een speciaal testcentrum (das geen link naar de club overigens)...

NEC gaat niet met Gregory Nelson aan de gang komend seizoen, ze hebben een ander persoon gevonden, naam is nog onbekend.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:51:19 #152
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60573231
Kluivert - Arveladze
Schaars - Perez - De Zeeuw - Meerdink
De Cler - Mathijssen - Jaliens - Steinsson
Timmer

Is dit wat?
Confidence through competence
pi_60573375
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:51 schreef Stereotomy het volgende:
Kluivert - Arveladze
Schaars - Perez - De Zeeuw - Meerdink
De Cler - Mathijssen - Jaliens - Steinsson
Timmer

Is dit wat?
Jullie kunnen Timmer gratis ophalen.
pi_60573929
Net zoals Perez....
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:28:34 #155
3185 Adelante
To let it go now
pi_60574066
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:56 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Jullie kunnen Timmer gratis ophalen.
Hoezo? Wil je met Ekramy verder?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60602351
quote:
AZ levert meeste Olympiërs van allemaal
AZ-trainer Louis van Gaal heeft wel degelijk reden tot klagen. De ploeg uit Alkmaar levert van alle voetbalploegen de meeste Olympiërs. Net als Motagua, een club uit Honduras, moest AZ zes spelers afstaan.

Naast AZ doen ook andere Nederlandse clubs het goed. Ajax en sc Heerenveen moeten vier spelers afstaan. Daarmee dulden de twee Eredivisionisten alleen AZ, Motagua, Hawkes Bay United (Nieuw Zeeland, 5) en Shandong Luneng (China, 5) voor zich.

De Nederlandse voetbalcompetitie is bij de Olympische bondscoaches sowieso in trek. Maar liefst 28 voetballers die in Nederland uitkomen zullen in China actief zijn. Daarmee zijn de Eredivisie en de Jupiler League samen de competities die de meeste spelers kwijt zijn
pi_60602579
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:28 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hoezo? Wil je met Ekramy verder?
Nee. Met Darley of een aankoop.
pi_60605499
quote:
Arveladze: ‘Kluivert kan nog steeds van waarde zijn’

Vraag aan Shota Arveladze , tegenwoordig assistent-trainer van AZ, naar zijn mening over Patrick Kluivert, stagiair bij AZ, en je krijgt het volgende antwoord: “Ik geloof nog steeds dat hij voor een ploeg van waarde kan zijn. We hebben het hier over de topscorer aller tijden van Oranje, terwijl hij de laatste vier jaar niet heeft meegedaan. Kwaliteit gaat nooit verloren. Al moeten je fysieke en mentale gesteldheid meewerken. Patrick heeft mensen om zich heen nodig die hij kan vertrouwen. Als een club hem écht vertrouwen geeft, heb je een gouden kracht aan hem.” Aldus sportweek online.nl

http://www.simoncziommer.org/weblog-simon/
Voor de Cziommer fans onder ons!
pi_60605672
quote:
Zonder geld van Alves, geven wij toch voetballes!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:37:42 #160
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60605965
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:11 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

http://www.simoncziommer.org/weblog-simon/
Voor de Cziommer fans onder ons!
over 23 dagen zal het contract getekend worden
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:45:12 #161
55709 Stereotomy
pi_60606102
Ik snap niet wat iedereen tegen Timmer heeft. Bij de VI ook weer met Derksen vandaag. 't is een heel aardige keeper. Wel altijd een beetje showmannetje die door de lucht zweeft, maar erg degelijk. Imho.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:58:04 #162
55709 Stereotomy
pi_60606369
Ik bedoel, beter dan Didulica.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:24:08 #163
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60611618
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik bedoel, beter dan Didulica.
Ja, dat win je al snel
AZ!
Leen is mijn vriend!
pi_60621129
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap niet wat iedereen tegen Timmer heeft. Bij de VI ook weer met Derksen vandaag. 't is een heel aardige keeper. Wel altijd een beetje showmannetje die door de lucht zweeft, maar erg degelijk. Imho.
Timmer is een prima keep idd, heeft ook als 2e keeper op de bank bij Oranje gezeten.
Feit is wel dat ie op leeftijd begint te raken, maar ik zal niet vergeten hoe wij in NL een topseizoen met Timmer gedraaid hebben en europees succesvol zijn geweest..
pi_60621144
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:37 schreef DirkScheringa het volgende:

[..]

over 23 dagen zal het contract getekend worden
Tussen Cziommer en?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:42:34 #166
3185 Adelante
To let it go now
pi_60621271
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:37 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Tussen Cziommer en?
Ik hoop een media adviseur, want dat filmpje is om te janken.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60621972
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:42 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik hoop een media adviseur, want dat filmpje is om te janken.
Tis idd bijzonder te noemen dat je als speler zoiets op eigen houtje online gaat lopen zetten.
Het idee erachter is wel leuk, maar om nou te zeggen dat het soepel verloopt...
pi_60635798
quote:
Anderlecht denkt aan verkoop sterspelers
De vroege uitschakeling in de Champions League heeft mogelijk catastrofale gevolgen voor de sportieve ambities van Anderlecht. De Brusselse club lijkt zijn sterspelers te moeten verkopen.

Door de uitschakeling in de voorronde van de Champions League (tegen BATE Borisov red.) moet Anderlecht zijn begroting met vier miljoen euro terugschroeven. Daardoor lijkt er geen financiële ruimte om sterspelers als Mbark Boussoufa en Jan Polak vast te houden. Deze worden mogelijk op de transferlijst gezet.

Boussoufa zelf ziet een dergelijke constructie niet zitten. "Ik wil blijven, ook zonder Europees voetbal", zegt de spelmaker tegen Sporza. "Dat heb ik aangegeven door eind vorig seizoen mijn contract te verlengen. Maar ik weet niet wat Anderlecht wil. Als de club mij wil verkopen, komt er misschien toch een transfer van."
Wakker worden Brands... meteen bellen!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:09:04 #169
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60635849
of Brands wel per direct in de auto wil stappen!
AZ!
Leen is mijn vriend!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:10:31 #170
55709 Stereotomy
pi_60637060
Hoe zit dat eigenlijk met het thuis bekijken van alle eredivisiewedstrijden dit jaar? Aangezien het een andere constructie is dan vorig jaar. Je kunt wel zo'n digitaal kanaal nemen, maar ik wil het liever via internet bekijken, en daar is nog geen informatie over.
pi_60637107
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met het thuis bekijken van alle eredivisiewedstrijden dit jaar? Aangezien het een andere constructie is dan vorig jaar. Je kunt wel zo'n digitaal kanaal nemen, maar ik wil het liever via internet bekijken, en daar is nog geen informatie over.
http://www.eredivisielive(...)Ook-op-internet.html
Gewoon ff in de gaten houden.
Ik neem aan dat je daar straks een online abbo kunt afsluiten, of gewoon per duel betalen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:14:03 #172
55709 Stereotomy
pi_60637148
quote:
Ook op internet

Vanaf het eerste speelweekeinde (29 augustus) kan iedereen alle wedstrijden ook via internet volgen. Iedere wedstrijd wordt namelijk ook via livestreams op deze website aangeboden.

Via Eredivisielive.nl hoef je dus geen wedstrijd van je favoriete ploeg meer te missen.

Klik hier als je op de hoogte gehouden wilt worden over de mogelijkheid de Eredivisie Live via internet te volgen.
Ja, dus hoe wat waar hoeveel kosta? Allemaal nog niet bekend.
pi_60637264
Wat kan jou dat nou schelen? Gewoon erzählen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60637352
Of kennissen een abbo aanpraten en vervolgens daar gaan kijken en op hun kosten bier drinken...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 22:46:28 #175
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60639574
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
er loopt hier ergens een topic over
AZ!
Leen is mijn vriend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')