Als je bij een ander mooi vindt wat je bij jezelf ook mooi zou vinden, da's eigenlijk veel consequenterquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:00 schreef jordeeeh het volgende:
Maar wat ik me dan af vraag, wat vinden jullie nou 'leuk/mooi' aan jongens?
als ze lekker zijn, allesquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb t dan ook alleen over uiterlijk hequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind 'r engVals. Zo'n bitch die je de ogen uitkrabt, of achter je rug om vuile praat over je verspreidt.
wat vind jij leuk aan een meisje?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, hoe je dat uit moet leggenquote:
ja nou kijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, hoe je dat uit moet leggen
Ik kan uiterlijk en uitstraling niet goed los van elkaar zien, geloof ik...quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb t dan ook alleen over uiterlijk he![]()
K val verder ook niet echt op zulk soort typesVan die arrogante wijven
Whehe ja oke ^^quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:06 schreef Manias het volgende:
[..]
ja nou kijkdat komt omdat het aangeboren is gaat nogal lastig
net als uitleggen wat er groen is aan de kleur groen
sorry maar na het zien van Bearforce 1 waren we geïnspireerd geraaktquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:58 schreef rodebes het volgende:
[..]
stroek, wat ben jij aan het doen met TMM?
dat heeft iedereen wel maar sommige mensen zijn goed in fakenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe ja oke ^^
Maar lang niet iedereen heeft vanaf het begin in de gaten dat ie op jongens valtHoe merk je dat verschil ineens
Whehequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:11 schreef Manias het volgende:
[..]
dat heeft iedereen wel maar sommige mensen zijn goed in faken(ook naar zichzelf toe)
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe ja oke ^^
Maar lang niet iedereen heeft vanaf het begin in de gaten dat ie op jongens valtHoe merk je dat verschil ineens
Waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:17 schreef Nybella het volgende:
[..]
Je word verliefd op een jongen? Zou je het daaraan herkennen denk je?
Verliefdheid is niet erg makkelijk te herkennen anders, niet voor iedereen. Ik dacht dat ik verliefd was geweest, tot ik verliefd werd op Brad. Niet dusquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:17 schreef Nybella het volgende:
[..]
Je word verliefd op een jongen? Zou je het daaraan herkennen denk je?
Oh dan begreep ik het verkeerdquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:21 schreef Manias het volgende:
[..]
ah ja? welke jongen ben je verliefd op dan?lol
hap hapquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh dan begreep ik het verkeerdTwijfelde een beetje wat er nou bedoelt werd
K dacht meer aan "stel je wordt verliefd op een jongen, daar zou je het aan herkennen".
Want ik ben niet verliefd op een jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |