Ga je gangquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:12 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
We moeten een nieuwe paint als OP denk ik.
Wie?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:15 schreef Kreator het volgende:
Hey, Juup is ook mod. Het was me nog niet opgevallen.
quote:Kennelijk is dat hele KLODOLS zodanig een farce geweest dat zelfs de (nieuwe!) moderators niks anders verwachten dan dat alles bij het oude blijft: posts met 'lollerz fail' en 'verkapt blah blah' blijven gewoon staan, sterker nog, Koning DJ Spamkonijn himself geeft aan dat dat juíst de bedoeling is.
Ergo, er gaat niks veranderen en de baggerusers zijn des te blijer want de meester KLB-baggeraar allertijden staat zelfs aan hun kant nu.
Hulde!
Zo een huisraad, die over 40 jaar nog steeds mod is, gewoon aanwezig door afwezigheid.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:16 schreef Jarno het volgende:
Wie?
Bagger beoordelen heeft ook echt een inwerkperiode van 6 weken nodig ja. Hallo, die gast kon toch al weken zien aankomen dat -ie mod zou worden? *Hij* heeft zich toch verkiesbaar gesteld omdat hij zulke briljante inzichten in KLB had?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:22 schreef ondeugend het volgende:
Geef hem even tijd gewoon, hij krijgt ontzettend op zijn donder zoals elke nieuwe mod. Laat hem even zijn plek vinden en mopper dan eventueel weer.
Hij is nog geen 24 uur mod, leest zich nog in waarschijnlijk en ziet van alle kanten topics op hem afvliegen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bagger beoordelen heeft ook echt een inwerkperiode van 6 weken nodig ja. Hallo, die gast kon toch al weken zien aankomen dat -ie mod zou worden? *Hij* heeft zich toch verkiesbaar gesteld omdat hij zulke briljante inzichten in KLB had?.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hij is nog geen 24 uur mod, leest zich nog in waarschijnlijk en ziet van alle kanten topics op hem afvliegen.
Cut hem gewoon in ieder geval een dagje slack zou ik zeggen.
Hij geeft gewoon letterlijk aan dat de oude manier van posten wat hem betreft wenselijk is. Ja, sorry, daar heb je niks geen inwerkperiode voor nodig, dan snap je het gewoon niet. Dat inwerken is gewoon een laffe kutsmoes zodat iedereen de eerste paar weken z'n muil houdt over de nieuwe mods en ze daarna vergeten is, tot het nieuwe 'oh wat is het kut in KLB/ONZ/etc' rondje en dan begint het feest weer opnieuw.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hij is nog geen 24 uur mod, leest zich nog in waarschijnlijk en ziet van alle kanten topics op hem afvliegen.
Cut hem gewoon in ieder geval een dagje slack zou ik zeggen.
Propaganda.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:
Juup, waarom haal je die internetplaatjes weg uit dat inmiddels gesloten internettopic?
Pizza's zijn veel beter.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:51 schreef Copycat het volgende:
Je hebt me te snel gequote. Het was pizzatopic, geen internettopic.
je wordt langzaam op je oude dagquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:51 schreef Copycat het volgende:
Je hebt me te snel gequote. Het was pizzatopic, geen internettopic.
Plaatjes had ik eerst weggehaald, toen er offtopic geageerd bleef worden heb ik het topic gesloten. Plaatjes topic is ergens anders.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:
Juup, waarom haal je die internetplaatjes weg uit dat inmiddels gesloten pizzatopic?
Ja en dan ben ik ook nog moddervet, stink ik 48 uur in de wind en heb ik het intellect van een koe.quote:
Dus, je mag plaatjes die bedoeld zijn voor topic A alleen maar posten in het daarvoor bestemde plaatjestopic B?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:54 schreef Juup© het volgende:
Plaatjes had ik eerst weggehaald, toen er offtopic geageerd bleef worden heb ik het topic gesloten. Plaatjes topic is ergens anders.
Vrouwen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik ook nog moddervet, stink ik 48 uur in de wind en heb ik het intellect van een koe.
Dus ga ik nu maar eens in de keuken schijten.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Plaatjes had ik eerst weggehaald, toen er offtopic geageerd bleef worden heb ik het topic gesloten. Plaatjes topic is ergens anders.
Nee, het topic ging over baggerpizza en monde uit in een Fritz... plaatjes bagger topic. Plaatjes topics zijn ergens anders en open daar dan een topic voor die persoon. Hou je bij de oorspronkelijke klacht of open een ander topic.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus, je mag plaatjes die bedoeld zijn voor topic A alleen maar posten in het daarvoor bestemde plaatjestopic B?
Helder!
[Foto topic] fotos die Fokkers illustrerenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar?? Ik heb nl. een fantastische pic van Fritz!!
whehehequote:Op woensdag 23 juli 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus, je mag plaatjes die bedoeld zijn voor topic A alleen maar posten in het daarvoor bestemde plaatjestopic B?
Helder!
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:57 schreef Juup© het volgende:
Nee, het topic ging over baggerpizza en monde uit in een Fritz... plaatjes bagger topic. Plaatjes topics zijn ergens anders en open daar dan een topic voor die persoon. Hou je bij de oorspronkelijke klacht of open een ander topic.
Ah, stilte. Dan zal het wel zo zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hij geeft gewoon letterlijk aan dat de oude manier van posten wat hem betreft wenselijk is. Ja, sorry, daar heb je niks geen inwerkperiode voor nodig, dan snap je het gewoon niet. Dat inwerken is gewoon een laffe kutsmoes zodat iedereen de eerste paar weken z'n muil houdt over de nieuwe mods en ze daarna vergeten is, tot het nieuwe 'oh wat is het kut in KLB/ONZ/etc' rondje en dan begint het feest weer opnieuw.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik ook nog moddervet, stink ik 48 uur in de wind en heb ik het intellect van een koe.
Dus ga ik nu maar eens in de keuken schijten.
Waar gaat dat eigenlijk over?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mensen die niet lachen om m'n grapjes
De passage k*nkerlul is hier nog nooit voorbij gekomen natuurlijkquote:
De passage k*nkerlul is hier nog nooit voorbij gekomen natuurlijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
De passage k*nkerlul is hier nog nooit voorbij gekomen natuurlijk
Je bent een vervelend ventje jij Juup, maar het is je werk.
Morpheus daarentegen vindt Duits gewoon een mooie taal![]()
Ben jij je laatste restje intelligentie verloren toen je vanmiddag van de kleuterschool door je moeder werd opgehaald.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Morpheus daarentegen vindt Duits gewoon een mooie taal![]()
Indien U zich geroepen voelt...quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
er zijn users in KLB die hele mooie paints kunnen maken. Indien U U geroepen voelt voor een mooie OP: Welkom.
Tevens TVP
Telefoonnummers, semi-slowchat. Bagger dus.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Eindelijk een goed topic in KLB, gaat ie op slot.
Gepwnt door ex
Ok, dat telefoonnummer ging te ver, I agree.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Telefoonnummers, semi-slowchat. Bagger dus.
Thanks.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:26 schreef Biogarde het volgende:
Misschien wel. Ik kijk er later even naar..
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:26 schreef Biogarde het volgende:
Misschien wel. Ik kijk er later even naar..
HA.quote:Moderators nemen ze tegenwoordig ook niet meer aan op competenties he ? Achja. Dit is je enige kans om als VMBO'er een HBO'er op de korrel te nemen. In het dagelijks leven krijg jij bevelen van mensen zoals ik (mensen met verstand, souplesse, leiderskills). Op het www is het makkelijk om je als domme debiel op te werken tot een "leidinggevende".
Veel plezier met je blauwe kleurtje he Jammer dat je hiervoor geen centen krijgt, blijft het toch moeilijk rondkomen met een minimumloon, toch ?
Hij was goed he.quote:
Je zou bijna denken dat iemand met 'leiderskills' en 'souplesse' (hoe komt ie erop, echt hè) niet tig crewleden nodig heeft om ons uit te leggen dat 'alles op hem afkomt en hij nog moet inlezen en geef hem een kans, ah toe', maar misschien is dat wel teveel gevraagd.quote:
Rukkende collega'squote:Op donderdag 24 juli 2008 09:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Waar is het rukkende collega topic gebleven?
Er is geen beleidquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
Gelukkig hebben ze sinds zondag het beleid veranderd
Hehe. Eindelijk iemand die het doorheeftquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
En jij bent geen mod,maar niets meer dan een standaard bagger debiel met een kleurtje.
Echt een aanwinst kunnen we je niet noemen hè?quote:
Heeft ze daar tijd voor dan? Na mij ging er alweer een andere vent naar binnen..quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:27 schreef L.Denninger het volgende:
Ik wou even van de gelegenheid gebruik maken om naar mijn moeder te zwaaien !
Als elk zinnetje of letter wat niet in correct Nederlands geschreven wordt een KLB-topic waard is, dan zou het een beetje uit de hand lopen nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:28 schreef Copycat het volgende:
Wat is er kut aan een klaagtopic over domme taalfouten?
Zeg bos, nothing personal, maar ik denk niet meer dat jij een normaal boswachter-topic meer kan openen als mod, zonder dat daar de reacties 'bosquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
Jawel hoor. Ik voel dat er een after-vakantie knallert aan gaat komen. Van het sores dat vakantie heet. Verheug je daar maar op tot de 2e week van Augustus. (indien ik me ergens aan irriteer uiteraard).
Zou ik ook zeggen als ik dlysectxies wasquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als elk zinnetje of letter wat niet in correct Nederlands geschreven wordt een KLB-topic waard is, dan zou het een beetje uit de hand lopen niet
Dus NEE. Zie ook slotjespost in dat topic.
Het gaat niet om elk zinnetje of lettertje, maar om een specifieke, steeds vaker voorkomende domme fout. Waar ik me aan erger.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
Als elk zinnetje of letter wat niet in correct Nederlands geschreven wordt een KLB-topic waard is, dan zou het een beetje uit de hand lopen niet
Dus NEE. Zie ook slotjespost in dat topic.
Ben je net nieuw hier ofzo? Dat is al 2 jaar het gevalquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zeg bos, nothing personal, maar ik denk niet meer dat jij een normaal boswachter-topic meer kan openen als mod, zonder dat daar de reacties 'bos' of 'DJ
' in voor komen.
Kijk alleen al naar de oude boswachter-topics die nu gekickt worden.
Spelfouten maken op internet is nog altijd wat minder triest dan een "front vormen tegen de bos_josti"quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:32 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik dlysectxies was
Then face the facts.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je net nieuw hier ofzo? Dat is al 2 jaar het geval
Misschien moet je er een paint bij doen, dat helpt de standaard KLB mongooltjes bij de acceptatie van de wat moeilijkere topics!quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat niet om elk zinnetje of lettertje, maar om een specifieke, steeds vaker voorkomende domme fout. Waar ik me aan erger.
Maar in KLB in de huidige vorm mag dus niet geklaagd worden over dingen die voor jou niet, maar voor mij wel relevant zijn?
Sterker nog, als je nu een nummer uitbrengt "Zeg ben jij niet die DJ" heb je best kans dat het in 1x doorschiet de top40 inquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je net nieuw hier ofzo? Dat is al 2 jaar het geval
Als elke vaker voorkomende domme fout in de Nederlansche taal een topic moest verdienen waren we nu marktleider.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat niet om elk zinnetje of lettertje, maar om een specifieke, steeds vaker voorkomende domme fout. Waar ik me aan erger.
Maar in KLB in de huidige vorm mag dus niet geklaagd worden over dingen die voor jou niet, maar voor mij wel relevant zijn?
Ik kan niet painten.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:36 schreef Jarno het volgende:
Misschien moet je er een paint bij doen, dat helpt de standaard KLB mongooltjes bij de acceptatie van de wat moeilijkere topics!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Spelfouten maken op internet is nog altijd wat minder triest dan een "front vormen tegen de bos_josti"
Er mankeerde helemaal niets aan dat topic, vreemd figuur.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
Meh, als het om een uitspraak van iemand anders had gegaan had het hem ongetwijfeld zijn anus kunnen oxyderen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Er mankeerde helemaal niets aan dat topic, vreemd figuur.
Open jij dan ook een centraal "ergernissen van domme josti-dj's" topic om ons je gebral om de 3 minuten te besparen, idioot?quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als elke vaker voorkomende domme fout in de Nederlansche taal een topic moest verdienen waren we nu marktleider.
Dan open je maar een centraal ik erger me aan de nederlandsche taalverloedering of i.d. Waar iedereen zijn ergernissen in kan knallen.
CC , Je mag schelden hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan niet painten.
Misschien is dat onvermogen van mij wel een topic in KLB waard?
Idd. En er past toch maar één plaatje bij:quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:43 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
CC , Je mag schelden hoor.Die baggerraar denkt nu echt dat hij plotseling wat is. De rest van de KLB mods hebben het wel slim bekeken met z'on stuk kanonnenvoer. Duie hebben het stukken makkelijker nu. Maar zoalng hij met z'n klauwtjes van mij posts afblijft is het wel best
Domme klapjosti's die denken wel even KLB te komen fixen terwijl ze zelf nog niet tot 3 kunnen tellen ook.quote:
Ach ja, KLB is het zorgenkindje van FOK!. Soms kan je er werkelijk door de bomen het bos niet meer zien.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Domme klapjosti's die denken wel even KLB te komen fixen terwijl ze zelf nog niet tot 3 kunnen tellen ook.
Je moet niet van die moeilijke woorden gebruiken anders gooit 'ie het topic dicht.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:48 schreef Jarno het volgende:
fixen
Je kunt er gewoon niet mee omgaanquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:56 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je moet niet van die moeilijke woorden gebruiken anders gooit 'ie het topic dicht.
quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Waar is het rukkende collega topic gebleven?
Weg. Onnodige kick. Het sperma uit dat topic zal inmiddels wel versteend zijn he > 2006.quote:
Zie eerdere onderbouwing en een bagger OP.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:46 schreef IQM het volgende:
Ik erger me aan "Ik irriteer me".
De_Boswachter: waarom gaat het topic volgens jou nergens over?
Excuse me??? Een bagger OP???quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
Zie eerdere onderbouwing en een bagger OP.
Blijf eens met je fikken van mijn topic, vieze kutnewbiemod.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie eerdere onderbouwing en een bagger OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |