detulp050 26.5quote:
Dat was best een uitdagend plaatje op zich, maar ik ken die buurt gewoon héél erg goed.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zal de volgende keren wat uitdagender plaatjes zoeken.
Wel vanuit een hele andere hoekquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
and again, de Voermanshaven
Dat kan, ook gezien de bestandsnaam, niet anders dan goed zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:22 schreef detulp050 het volgende:
Lijnbaanstraat, mét zonnewijzer op het pand
Ja, de straat waar je inkijkt is Nieuwstad. De straat van waaruit de foto komt is de Schoolholm. Punt voor Weltschmerzquote:
Met op de hoek daar het huis dat "Eureka" heet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:52 schreef detulp050 het volgende:
Ja, de straat waar je inkijkt is Nieuwstad. De straat van waaruit de foto komt is de Schoolholm. Punt voor Weltschmerz
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:12 schreef Maizena het volgende:
[ afbeelding ]
Eet ze en veel plezier morgen...
Dat scheelt, want ik had ook de Eemsgolaan als optie, die is het dus nietquote:
Correctquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:01 schreef maok het volgende:
Hoornstraat?
Dit is dan ook niet echt in de binnensta(n)d. Mijn opmerking sloeg op de vorige opgave.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik let best goed op als ik door de binnenstand loop, maar deze weg herken ik niet.
Klopt. Ik had inderdaad google maps aangehouden en dus Elema's Pad, maar ik zie nu dat mijn kaart ook kardingermaar zegt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik herroep Dwarsdijkje, dat is hem niet. Het is wel Kardingermaar (volgens mijn kaart), maar Google Maps geeft aan dat het laatste gedeelte van Kardingermaar voor Noorddijk 'Elema's Pad' heet. Dus ik ga voor Elema's Pad
Hij niet alleen, ook DevilsAndDust na een c/p van mij. Dus de huidige lijst moet zijn:quote:Op zondag 27 juli 2008 20:25 schreef detulp050 het volgende:
Je bent er in een Copy/Paste van mij uitgevallen
-
Nou ex-buurmanquote:Op zondag 27 juli 2008 23:50 schreef detulp050 het volgende:
Westerhavenstraat, just around my corner
Correctquote:Op maandag 28 juli 2008 14:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Groningerweg, Noorderhoogebrug
Hoe?quote:Op maandag 28 juli 2008 16:54 schreef maok het volgende:
Petrus Campersingel, het stukje wat paralel loopt aan het damsterdiep
Fout.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar hoe heb je die ene nu kunnen vinden?
Is deze Het Roege Pad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Kloptquote:Op maandag 28 juli 2008 20:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bij nader inzien denk ik toch Speenkruidstraat
Helemaal goed, en dat in een keer.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:25 schreef teigan het volgende:
Oosterhamriklaan.
Als dat zo is, doe dan maar een nieuwequote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Die hebben we al gehad.
Ik had het zelfde (helemaal niet in het vorige deel gekeken, toch nog maar ff doen), en ik had hem nog geraden ookquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:10 schreef teigan het volgende:
ok, dan heb ik dan gemist vanwege vakantie oid.. .Sorry, ik zal nog weer even verderzoeken..
Nee, dat weet ik zeker dat dat het niet is. Dat heeft meer bomen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Is het weer bij de sluis? (andere foto)
Om dat jij het geraden hebt, is het de bedoeling dat je nu een nieuwe foto plaatst.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:32 schreef Flat-Eric het volgende:
Gok op Lodewijkstraat
Bij LoudGirl om de hoek, had ik ook al aan gedachtquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:51 schreef maok het volgende:
Johannes Mulderstraat?
3x? ik zie 2 mogelijkheden staan, wat is die 3e dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:25 schreef Maizena het volgende:
3X Nee...
Dit is de 3de...quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bij LoudGirl om de hoek, had ik ook al aan gedacht
De Johannes Mulderstraat is bij LoudGirl om de hoekquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:18 schreef Maizena het volgende:
[..]
Dit is de 3de...![]()
Is geen plein, maar een straat die niet straat heet...
quote:
Zal ik doen, nog tips om pics van het internet te plukken of moet ik er op uit met m'n camera? Al ff gezocht met Google images maar geen concrete foto's kunnen vinden afgezien van de Herestraat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:59 schreef teigan het volgende:
Wil je wel even een nieuwe opgave posten nu Flat eric??
Jammer maar helaas, niet goed. Hoe kom je zo op deze straat..quote:
iddquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens mij is het de Gymnasiumstraat
nee, daar ook niet....quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:17 schreef Gizmo112 het volgende:
het is daar achter de trefkoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |